✿ IKM uke 21 ✿

Her tester jeg ikke etter EL, så aner egentlig ikke om jeg har hatt EL. Men ut ifra appen min hadde jeg EL i går, så er vel 1 dpo i dag[emoji4]
Møtte dette faste smilet i dag tidlig og kom endelig inn på appen, så da skal jeg prøve å bidra litt framover jeg også :)
6df1039f5133d0563b5ea304f7d41dcd.jpg

Hurraaa for DPO-land! :D
 
Det skulle forundre meg om det var det. Hadde ikke det ved forrige svangerskap, men det kan vel variere. Pleier å ha 30-31dager kanskje. Dette er 2pp etter å ha sluttet på pillen. Og har hatt ustabile sykluser før jeg ble gravid sist, noen kjempekorte, andre kjempelange. Så 31dager er appen clue sitt forslag. Brukte concieve plus bare noen dager før blødninga, så tenkte kanskje det kunne være noe med det? Har ikke opplevd det før, og heller ikke brukt concieve plus før. Kjenner det murrer, så ser ikke bort fra at tr er her for fullt hvert øyeblikk. Hatt sjokolade-cravings også, og det er klassisk tegn på tr for meg Hva er status hos dere da?

Tror også det er festeblødning. Fått det én gang selv av 4 graviditeter, så det kan være litt annerledes denne gangen. ;) Concieve plus har nok ikke noen forbindelse med dette, det er jo bare et mildt glidemiddel, men så klart - kan jo hende dersom dere hadde litt røff sengekos at du evt. fikk en liten blødning i den forbindelse.

Håper ikke det er TR som er på vei! :signs003
 
Jaja, da var det over og ut for denne pp [emoji20] TR er her på full guffe [emoji20]

Å nei, Niomo88... :( Den hersens tanta, kjenner aldri sin besøkstid! :smiley-angry019

Kos deg som best og unn deg gode ting nå, som du vet du måtte ha forårsaket dersom situasjonen hadde vært motsatt, gi en lang finger til TR. :flower
 
Å nei, Niomo88... :( Den hersens tanta, kjenner aldri sin besøkstid! :smiley-angry019

Kos deg som best og unn deg gode ting nå, som du vet du måtte ha forårsaket dersom situasjonen hadde vært motsatt, gi en lang finger til TR. :flower

Tusen takk shoegrl [emoji4] langefingeren er framme for å se det slik..
Ja skal kose meg masse framover, siden jeg kan det [emoji16] øl til neste helg hvertfall [emoji16]
 
IMG_4188.PNG

Pp8 - 5 Dpo
Slik ser tempen ut hos meg i dag.
 
7da3d0ecc1d375bbb5fda2777fed7a3f.png


Her er dagens temp hos meg. Kjenner testetrangen har begynt å melde seg allerede [emoji51] men jeg vil klare å holde meg til 10dpo og egentlig helst 12 dpo, men det siste der er vel bare en utopi med tanke på at jeg har kjøpt 20 tester med sensitivitet på 10 [emoji23][emoji23]
 
IMG_0070.JPG
Ikke noe erfaring med concieve plus, så det vet jeg ikke. Håper det heller er festeblødning enn tidlig tr ;) Blør/spotter du noe i dag?
Jeg er 5dpo :)

Ja, om det skulle vært det måtte vel EL vært rundt CD12? En uke før blødninga. Nei, ingenting i dag.

Spennede

Tror også det er festeblødning. Fått det én gang selv av 4 graviditeter, så det kan være litt annerledes denne gangen. ;) Concieve plus har nok ikke noen forbindelse med dette, det er jo bare et mildt glidemiddel, men så klart - kan jo hende dersom dere hadde litt røff sengekos at du evt. fikk en liten blødning i den forbindelse.

Håper ikke det er TR som er på vei! :signs003

Takk for oppmuntrende ord, det kan jo være :) Men tror nok det bare er kroppen som tuller litt. Sant, det var litt røft Men det var to dager før blødninga. Tenkte om det var litt lenge etter til å komme friskt blod, eller?

Her er EL-test fra i dag, ikke positiv i dag heller. Mon tro hvor lenge jeg skal teste framover...?
 
Håper vi på festedipp? [emoji3]

Jaa!! Dette er jo første pp hvor jeg temper så kan jo hende dette er typisk for min syklus osv men håper virkelig på en festdip altså ;-)

Edit: vil mye heller ha en festedip enn en festdip:hilarious:
 
Last edited:
I dag kom symptomene som perler på en snor, 6 DPO [emoji2] Våknet klokken 8 som vanlig, men var så kvalm jeg orket ikke røre på meg. Tenkte jeg skulle hvile den bort, og våknet igjen 12.30!! [emoji23] Så lenge har jeg vell aldri sovet i mitt liv :p Dog våkner jeg 12.30 med metallsmaken i munnen, og lett hodepine (hodepinen kan jo komme av for mye søvn også da [emoji28]) Krysser både fingre og tær, for at jeg kan starte testingen i morgen og kanskje få se noen svake babystreker [emoji173][emoji173]
 
I dag kom symptomene som perler på en snor, 6 DPO [emoji2] Våknet klokken 8 som vanlig, men var så kvalm jeg orket ikke røre på meg. Tenkte jeg skulle hvile den bort, og våknet igjen 12.30!! [emoji23] Så lenge har jeg vell aldri sovet i mitt liv :p Dog våkner jeg 12.30 med metallsmaken i munnen, og lett hodepine (hodepinen kan jo komme av for mye søvn også da [emoji28]) Krysser både fingre og tær, for at jeg kan starte testingen i morgen og kanskje få se noen svake babystreker [emoji173][emoji173]

Så morro med masse symptomer!! [emoji1] Blir spennende å se i morgen da [emoji7]
 
Takk og hurra:) Spørsmålet nå er om jeg skal teste en gang til i kveld.. Gøy å kartlegge skikkelig og se hvor lenge "toppen" varer.. Sist hadde jeg to dager med fast smil og deretter negativ dag 3.. Skulle gjerne visst AKKURAT når egget slipper..

Jeg tester alltid til jeg har hatt 2-3 dager med negativ [emoji4] Alltid kjekt å vite sånn ca akkurat når EL har vært [emoji4] Jeg får så vonde EL smerter at det ikke er tvil når det er da, så tester bare for å få det bekreftet [emoji4]
 
Jeg tester alltid til jeg har hatt 2-3 dager med negativ [emoji4] Alltid kjekt å vite sånn ca akkurat når EL har vært [emoji4] Jeg får så vonde EL smerter at det ikke er tvil når det er da, så tester bare for å få det bekreftet [emoji4]

Men første dag med neg, regner du da med at el har vært? Såframt du ikke får positiv igjen selvsagt..
 
Back
Topp