✿ IKM uke 21 ✿

Jeg tror kanskje TR dukker opp ila. dagen jeg da, minst EI uke tidligere enn forventet. Har sinnsyke murringer... :inpain:
 
Tenker å teste 20/5, skal være 10dpo da, siden jeg har skaffa mer sensitive tester denne gangen :) såå håper å klare å holde meg til da.
Forrige gang hadde jeg en del symptomer, men det var null spire. Så tenkte at denne på skulle jeg ikke kjenne etter en haug av symptomer og innbile meg noe. 2dpo og kan konstantere at det har mislyktes [emoji23][emoji23][emoji23]
Når har du tenkt å teste?

Okei [emoji4] Samme her! Blir å teste neste helg, aller helst på søndag. Får se hvor lenge jeg holder ut [emoji23][emoji85]

Ikke lett det der med symptomene.. Kroppen har en tendens til å lure oss litt [emoji17]
 
EL har nok vært selv om du har misset LH-toppen for alt av symptomer. :) Satser på at du er 10 DPO og at streken blir mer og mer synlig!
Skal vente til over helgen før jeg tar en test til, hvis jeg klarer å la vær [emoji16]
 
Haha, så morsomt [emoji13]
Åååh, så spennende! Vi for krysse fingrene på at det er en liten spire der [emoji173]

Jo jeg har nok vært igjennom de fleste symptomer disse få dagene [emoji23] Men tror ikke det er noe spesielt, annet enn at nå vil jeg virkelig føle de [emoji23] I dag he jeg ikke kjent noe som helst da. Men har hatt murringer, og noen stikninger i dagene tidligere [emoji4] Håper det er en grunn til at jeg har kjent det, og at jeg bare har vært for opptatt til å kjenne etter i dag [emoji4]
Satser på at symptomene dine er der for en grunn, ja! [emoji2]

Her har symptomjakten satt i gang for fullt også. Idag er jeg så kvalm at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, og har ganske kraftige murringer samt det stikker av og til skikkelig i venstre eggstokk. #håpefulltiltusen! [emoji28]
 
Noe rart synes jeg da, har skjedd! Jeg hadde alle symptomer på el den 09/05, uten el slim... dagen jeg trodde 2 dpo var fikk jeg el slim, og i går 3 dpo fikk jeg skikkelige eggløsningssmerter... vi hoppet nå i høyet for sikkerhetsskyld... men hva kan dette komme av? Noen erfaringer? [emoji4]
 
Er på dag 2 med rosa spotting, er på CD24 idag og etter app 9dpo men om det er riktig har jeg ikke anelse på. Men til vanlig spotter jeg ikke før IKM og IKM er ikke før på torsdag 18/5 og har hatt syklus på 28 dager til vanlig [emoji20] blir sprø. Uvel i magen og nå.
I går var jeg plaget med diare, bruker å få det før IKM men kan også skyldes siden jeg var Burger King gå, mye fett i maten [emoji53]
 
Røyk på en test i dag, 5DPO [emoji23][emoji23] Den var selvsagt blenda, men når kan man begynne å skimte strek egentlig? Antall DPO om man er heldig liksom?
 
Røyk på en test i dag, 5DPO [emoji23][emoji23] Den var selvsagt blenda, men når kan man begynne å skimte strek egentlig? Antall DPO om man er heldig liksom?
Variere vel, sett noen som har fått strek 7 dpo men med tester på 10 mens andre fra 10dpo og oppover
 
Nei
emoji44.png
håper ikke at tr kommer ila dagen, krysser fingrene for at det ikke skjer...
emoji20.png
Er på dag 2 med rosa spotting, er på CD24 idag og etter app 9dpo men om det er riktig har jeg ikke anelse på. Men til vanlig spotter jeg ikke før IKM og IKM er ikke før på torsdag 18/5 og har hatt syklus på 28 dager til vanlig
emoji20.png
blir sprø. Uvel i magen og nå.
I går var jeg plaget med diare, bruker å få det før IKM men kan også skyldes siden jeg var Burger King gå, mye fett i maten
emoji53.png

Hadde jo egentlig håpet på at syklusen er i orden alle denne runden. Murringene har dempet seg ifht. imorrest, så det er ok så langt. Men dersom TR kommer ila. helga, så er det greit å få nullet ut først som sist. ;)

Kan jo være at du har litt spotting etter at spiren har festet seg? :D Håper det! Og at magen din går seg til ASAP! :flower
 
Noe rart synes jeg da, har skjedd! Jeg hadde alle symptomer på el den 09/05, uten el slim... dagen jeg trodde 2 dpo var fikk jeg el slim, og i går 3 dpo fikk jeg skikkelige eggløsningssmerter... vi hoppet nå i høyet for sikkerhetsskyld... men hva kan dette komme av? Noen erfaringer? [emoji4]

Kan være at kroppen din har gjort et forsøk på EL tidligere i syklusen, uten at egget slapp og derfor forsøkte jeg igjen i går. :)
 
Hadde jo egentlig håpet på at syklusen er i orden alle denne runden. Murringene har dempet seg ifht. imorrest, så det er ok så langt. Men dersom TR kommer ila. helga, så er det greit å få nullet ut først som sist. ;)

Kan jo være at du har litt spotting etter at spiren har festet seg? :D Håper det! Og at magen din går seg til ASAP! :flower

Bra at det har roet seg da [emoji4]
Håper det, kan ikke huske at jeg hadde det sist jeg ble gravid [emoji52] skal spise litt nå for trur sulten kom oppå der igjen nå [emoji12]
 
Back
Topp