✿ IKM uke 21 ✿

Jeg var jo nettopp gravid og da var symptomene som følger:
Murringer nesten konstant fra el og utover.
Kvalme fra 11 dpo.
Ømme pupper nå og da.
Oftere på do og cravings fra 13 dpo.
Positiv test 14 dpo og siden har jeg ikke skrevet noe.

Kjenner du noe av dette denne PP også, eller er det litt for tidlig kanskje? [emoji2]
 
Er utrolig usikker på om el har vært enda, men jeg kommer til å leite etter de samme symptomene jeg har hatt da jeg var nylig gravid:
-ømme pupper
-sulten hele tiden
-skikkelig kvalm av bilturer og røykelukt
-popcornlukt av urinen [emoji23][emoji23]

Popcornlukt av urinen [emoji85][emoji23][emoji23]
Håper EL har vært, og at spiren sitter [emoji2]
 
Kjenner du noe av dette denne PP også, eller er det litt for tidlig kanskje? [emoji2]

Er bare 3 dpo men har en del murringer av og på i alle fall, og faktisk et par små kvalmebølger. Men testen er fortsatt ikke 100% negativ etter aborten (tror jeg, var ikke det for 3 dager siden i alle fall), så det kan jo være det som kødder også..
 
Popcornlukt av urinen [emoji85][emoji23][emoji23]
Håper EL har vært, og at spiren sitter [emoji2]
Ja, akkurat den stusset jeg lenge over! Men googlet det, og fant ut at det var et par andre som hadde hatt det som symptom på graviditet også [emoji28]
Har hatt to dager med ganske merkbar kvalme nå og da, og en god del luft i magen pluss småmurringer av og til.. håper på at det viser seg å være gode tegn! [emoji1]

Hvordan ligger du an i løypa da? [emoji2]
 
Ja, akkurat den stusset jeg lenge over! Men googlet det, og fant ut at det var et par andre som hadde hatt det som symptom på graviditet også [emoji28]
Har hatt to dager med ganske merkbar kvalme nå og da, og en god del luft i magen pluss småmurringer av og til.. håper på at det viser seg å være gode tegn! [emoji1]

Hvordan ligger du an i løypa da? [emoji2]
Sniker litt jeg.

Urinen min lukter "funny". Og ja, det skjedde med en gang jeg ble gravid ;)
Lykke til
 
Trodde jeg hadde svart på denne [emoji85][emoji85]
Er på cd13 idag, el bruker å komme mellom cd12 og cd16 ca. Men forrige syklus hadde jeg skikkelig krøll etter sa, og null elslim, men ble likevel en kjemisk.. mistenker det samme kan skje denne gangen også pga null slim denne pp også [emoji21] er sååå irriterende, bruker alltid å ha blodig slim, men nå som vi trenger det er det som snytt for solen [emoji12]

Høres jo ut som du har hatt el da [emoji2] satser på fine babystreker snart!!

Nå skjønte jeg ikke helt, er du redd for en kjemisk denne runden? :eek: Håper da inderlig ikke det!

Åh, du er vant til blodig EL-slim du? Har aldri hatt det før jeg, første gangen i denne syklusen og jeg kjente jeg friket litt, i tillegg til at det var litt blærh! :wtf: Men ut i fra tempen så tror jeg faktisk ikke jeg har hatt EL i det hele tatt jeg da... Vi får se, tror TR kommer etterhvert. Mye murringer nå og da, sikkert ettervirkninger fra SA´n... :shifty:
 
984809499a8e464e9d8c1b5d00beb025.png


Da kan jeg nok settes opp på IKM 24/5 Shoegrl :) [emoji255]

Yes! :thumleft Check!

Er dette ok info jeg førte opp på deg? :) * Veivalsa - PP1 - EL 10.05 - IKM 24.05?
 
2 DPO og symptomjakten er i gang. [emoji23]
Hadde masse utflod i sta, litt i EL-slimkategorien mer gulhvit og ikke så strekkbart. Synes dessuten at luktesansen min virkelig er økt. Meen altså, jeg har sterk luktesans til vanlig, og forrige pp hadde jeg også utflod av denne typen (bare mye mindre). Uansett - jeg har trua [emoji23][emoji5]
Noen med spennende symptomer i dag?
 
Last edited:
Det ble litt endringer hos meg, så jeg flytter over i uke 20, søndag vel og merke :p
Ønsker dere masse lykke til og håper på mange fine streker! :Heartpink :)
 
2 DPO og symptomjakten er i gang. [emoji23]
Hadde masse utflod i sta, litt i EL-slimkategorien mer gulhvit og ikke så strekkbart. Synes dessuten at luktesansen min virkelig er økt. Meen altså, jeg har sterk luktesans til vanlig, og forrige pp hadde jeg også utflod av denne typen (bare mye mindre). Uansett - jeg har trua [emoji23][emoji5]
Noen med spennende symptomer i dag?

Så spennende [emoji1][emoji1] Håper så veldig på masse symptomer framover jeg, er bare 1 dpo idag [emoji85] Men sist fikk jeg ømme pupper på 5/6 dpo, så håper egentlig på noe sånt nå også. Har aldri pupper ellers.

Når tenker du å teste da?[emoji1]
 
Så spennende [emoji1][emoji1] Håper så veldig på masse symptomer framover jeg, er bare 1 dpo idag [emoji85] Men sist fikk jeg ømme pupper på 5/6 dpo, så håper egentlig på noe sånt nå også. Har aldri pupper ellers.

Når tenker du å teste da?[emoji1]

Tenker å teste 20/5, skal være 10dpo da, siden jeg har skaffa mer sensitive tester denne gangen :) såå håper å klare å holde meg til da.
Forrige gang hadde jeg en del symptomer, men det var null spire. Så tenkte at denne på skulle jeg ikke kjenne etter en haug av symptomer og innbile meg noe. 2dpo og kan konstantere at det har mislyktes [emoji23][emoji23][emoji23]
Når har du tenkt å teste?
 
Back
Topp