✿ IKM uke 21 ✿

Takk [emoji1] Bedre med IKM tidlig i uka enn seint assa [emoji23][emoji28] Krysser fingrene for masse positive tester [emoji1317]

Jepp, eg har sist i uka. [emoji19] Og når eg ser folk begynner å få EL no så lure eg kanskje på om eg har IKM i uke 22...men håper ikkje syklusen min er så lang [emoji85][emoji13]
 
Takk [emoji1] Bedre med IKM tidlig i uka enn seint assa [emoji23][emoji28] Krysser fingrene for masse positive tester [emoji1317]

Det er sant, bortsett fra at med mindre TR kommer først, blir jeg sikkert å teste sist av alle her. :hilarious:

Håper du får en positiv test snart. Når blir du å teste? :)
 
Jepp, eg har sist i uka. [emoji19] Og når eg ser folk begynner å få EL no så lure eg kanskje på om eg har IKM i uke 22...men håper ikkje syklusen min er så lang [emoji85][emoji13]

Du kan få bytte med meg altså. ;) Får håpe EL dukker opp snart til deg også!
 
Jepp, eg har sist i uka. [emoji19] Og når eg ser folk begynner å få EL no så lure eg kanskje på om eg har IKM i uke 22...men håper ikkje syklusen min er så lang [emoji85][emoji13]

Har du stabile sykluser da? Hvor lenge før tr pleier du å få EL?
Her er det EL ca 12 dager etter siste positive EL test, så jeg tipper akkurat inn i uke 21 nå når EL ble litt forsinket [emoji4]

Krysser fingrene for at syklusen din ikke er lenger enn vanlig! [emoji4]
 
Det er sant, bortsett fra at med mindre TR kommer først, blir jeg sikkert å teste sist av alle her. :hilarious:

Håper du får en positiv test snart. Når blir du å teste? :)

Skal du vente lenge med å teste? [emoji85]
Jeg skal prøve å holde meg til 10/11 dpo, men spørs om jeg klarer!
Er ikke i dpo-land enda, så får se hvordan testetrangen utarter seg [emoji28] Positiv EL test idag og i morgen tenker jeg, så er vel forhåpentligvis negativ på fredag igjen, og 1dpo på lørdag [emoji4]
 
Har du stabile sykluser da? Hvor lenge før tr pleier du å få EL?
Her er det EL ca 12 dager etter siste positive EL test, så jeg tipper akkurat inn i uke 21 nå når EL ble litt forsinket [emoji4]

Krysser fingrene for at syklusen din ikke er lenger enn vanlig! [emoji4]

Eg gjekk på cerzette frem fra 2009 til juni 2014 og vart gravid på pp1. Begynte på pillen igjen så fort eg kunne etter fødsel, så dette er min første syklus etter TR, så har ikkje heilt kontroll på syklusen [emoji12]
 
Skal du vente lenge med å teste? [emoji85]
Jeg skal prøve å holde meg til 10/11 dpo, men spørs om jeg klarer!
Er ikke i dpo-land enda, så får se hvordan testetrangen utarter seg [emoji28] Positiv EL test idag og i morgen tenker jeg, så er vel forhåpentligvis negativ på fredag igjen, og 1dpo på lørdag [emoji4]

Jeg er helt det motsatte av testetøs, har mer testeangst! :nailbiting: Så jeg blir sikkert å teste på søndagen, selv om jeg egentlig har oppsatt testdag fredagen før uka vår av FF. :hilarious:
 
Hei. Kan jeg spørre dere om hvor ofte dere har sex? Vi prøver å ha det hver dag en uke rundt el, men i går sovnet vi Tror El er i dag, kjennes sånn ut. Håper ikke sjansen gikk til spille.
 
Å nei. Trodde du ikke ville være sist ute, for da kan du får være først ute som jeg er, for jeg blir sikkert ikke å teste før på søndag uansett, med mindre TR har kommet. :P

Eg må rekke å legge inn litt aksjer før EL kommer og serru ;)
 
flubber - PP7 - B3 - IKM 28.05
 
Skjønner meg ikke helt på denne kroppen etter sa.. har hatt murringer i nesten en uke nå, kvalm og vondt i puppene.. må nesten være tegn på at el var/er på vei, for el-testene blir ikke knallpositive. Er også sikker på at jeg ikke er gravid eller har rester, har tatt to tester for å avkrefte det. Er bare så uvanlig.. ikke har jeg hatt elslim heller.

Men lurer litt på om el var i natt, for fikk noen skikkelige stikk i livmor og på høyre side av magen. og el-test var på sitt sterkeste i går kveld, idag er den såvidt svakere igjen. Har vel egentlig ganske så lite trua på denne pp'en [emoji52]

98177aa2a10ebecb107a9d73fa4f9da4.jpg
 
Back
Topp