Jaaa! Velkommen. IKM på samme dag vi.
Takk [emoji1] Bedre med IKM tidlig i uka enn seint assa [emoji23][emoji28] Krysser fingrene for masse positive tester [emoji1317]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa! Velkommen. IKM på samme dag vi.
Takk [emoji1] Bedre med IKM tidlig i uka enn seint assa [emoji23][emoji28] Krysser fingrene for masse positive tester [emoji1317]
Jepp, eg har sist i uka. [emoji19] Og når eg ser folk begynner å få EL no så lure eg kanskje på om eg har IKM i uke 22...men håper ikkje syklusen min er så lang [emoji85][emoji13]
Jepp, eg har sist i uka. [emoji19] Og når eg ser folk begynner å få EL no så lure eg kanskje på om eg har IKM i uke 22...men håper ikkje syklusen min er så lang [emoji85][emoji13]
1 dpo her
Det er sant, bortsett fra at med mindre TR kommer først, blir jeg sikkert å teste sist av alle her.
Håper du får en positiv test snart. Når blir du å teste?
Du kan få bytte med meg altså. Får håpe EL dukker opp snart til deg også!
Har du stabile sykluser da? Hvor lenge før tr pleier du å få EL?
Her er det EL ca 12 dager etter siste positive EL test, så jeg tipper akkurat inn i uke 21 nå når EL ble litt forsinket [emoji4]
Krysser fingrene for at syklusen din ikke er lenger enn vanlig! [emoji4]
Nei takk
Skal du vente lenge med å teste? [emoji85]
Jeg skal prøve å holde meg til 10/11 dpo, men spørs om jeg klarer!
Er ikke i dpo-land enda, så får se hvordan testetrangen utarter seg [emoji28] Positiv EL test idag og i morgen tenker jeg, så er vel forhåpentligvis negativ på fredag igjen, og 1dpo på lørdag [emoji4]
Å nei. Trodde du ikke ville være sist ute, for da kan du får være først ute som jeg er, for jeg blir sikkert ikke å teste før på søndag uansett, med mindre TR har kommet.
Eg må rekke å legge inn litt aksjer før EL kommer og serru
Helluu! Ny her[emoji4][emoji1327]
PP 5 - EL ca 09.05. - IKM ca 25.05
flubber - PP7 - B3 - IKM 28.05