✿ IKM uke 21 ✿

Har ikke el før om 4 dager, men testen tidligere idag var plutselig veldig svak[emoji52] har holdt meg noen timer nå, så skal snart ta en ny for å sjekke om den også er svak. Hadde vært helt ok+ å komme i dpo-land tidlig [emoji2]

Fikk du tatt en ny EL-test før du la deg i går? :)
 
Håper det jeg og, selv om jeg ikke har helt trua nå.. :p
Må nok bare bli kjent med FF jeg og - merker den forvirrer meg mer enn den hjelper meg akkurat nå !
Sånn ser den ut i dag;
Vis vedlegget 225031

Det har ingenting betydning at den dupper CL en og enkelt tempen. Du ser uansett at tempen er høyere fra tidligere i syklusen, så EL er nok overstått. Du får kanskje telle antall DPO fra CD 12, så er du ca. 3 DPOish i dag. ;)
 
Hei, da kommer jeg tuslende inn hit fra uke20[emoji4] el har ikke sett snurten av seg enda, så blir spennende hva som skjer med meg. Er på CD20 i en 28 dagers syklus, egentlig ikm 18. Mai, første gang at syklusen tuller med meg. Jeg temper og tester ikke for el, så her blir det å "vente å se om el vil komme eller ikke".
Blæh, for å si det slik [emoji20]

Velkommen inn hit, IKM-gruppa som ender med flest prøvere over til TG! Hva skal jeg fylle ut på deg på dette -
Nick - PP# - Barn - EL - IKM?

Legg gjerne ut bilde av charten din da, så får vi andre se om vi ser EL eller ikke. ;)
 
Da var testen negativ her og temp gjorde et lite hopp, så EL var nok i går og tr er forventet 24. Mai.
Og da går vi all in for vårbaby ♡ ferdig med testing for denne gang :D

92230c7bb2ce263c1d66b3dda0cba8b1.jpg


03b6930b7c52db841eaf182940975279.jpg



Håper alle dere andre får FIIINE g-tester. Skal følge med og prøve å heie frem noen spirer ♡♡♡
 
Da var testen negativ her og temp gjorde et lite hopp, så EL var nok i går og tr er forventet 24. Mai.
Og da går vi all in for vårbaby ♡ ferdig med testing for denne gang :D

92230c7bb2ce263c1d66b3dda0cba8b1.jpg


03b6930b7c52db841eaf182940975279.jpg



Håper alle dere andre får FIIINE g-tester. Skal følge med og prøve å heie frem noen spirer ♡♡♡

Herlig å vite at alt er i orden/rute/syklus med kroppen din, til neste PP. Deilig å være så godt forberedt og ha stålkontroll! ;)

Hehe, discharta tempen din på lørdag, dagen derpå fra ølsmakinga? :P (For det var fredag dere var på det, eller?)
 
a1f87419aeb417ed1af1fc7252634a2c.png


Er dette temphoppet litt for lite til at EL var i går, eller?
 
Herlig å vite at alt er i orden/rute/syklus med kroppen din, til neste PP. Deilig å være så godt forberedt og ha stålkontroll! ;)

Hehe, discharta tempen din på lørdag, dagen derpå fra ølsmakinga? [emoji14] (For det var fredag dere var på det, eller?)

Lørdag var ølsmaking og søndag discharta.
Føler ikke den er helt til å stole på etter all ølen og dårlig søvn [emoji14] haha

Veldig deilig ja. Så kan man jo håpe den lakrisrot-teen klarer å gi meg EL noen dager før, hvis ikke legen har noen andre tips :D
 
Lørdag var ølsmaking og søndag discharta.
Føler ikke den er helt til å stole på etter all ølen og dårlig søvn [emoji14] haha

Veldig deilig ja. Så kan man jo håpe den lakrisrot-teen klarer å gi meg EL noen dager før, hvis ikke legen har noen andre tips :D

Hahaha! Var det jeg mente, bare skrev feil dager. :P Men at tempen ble discharta pga. ølsmakinga. :hilarious:

Tvi tvi for tidlig EL! Var vel den oregano-teen som også ga tidligere EL?
 
Nope! Enkelte, inkludert meg selv er en "slowriser". Selv på gravidchartene mine. ;)

Da blir det spennende å se hvordan tempen går i mårra ;)
Basert på symptomer er jeg hvertfall ganske sikker på at det var i går, meeen kan jo ha blitt lurt av meg sjæl [emoji38]
 
Hahaha! Var det jeg mente, bare skrev feil dager. [emoji14] Men at tempen ble discharta pga. ølsmakinga. :hilarious:

Tvi tvi for tidlig EL! Var vel den oregano-teen som også ga tidligere EL?

Ja, kunne jo ikke la den stå etter den kvelden :o hahaha
Var tross alt snakk om typ 30 forskjellige øl som jeg rakk å smake på...håper det blir lenge til neste gang nå da :)

Ja, men den fant jeg ikke der jeg var så ble 3 forskjellige med lakrisrot istedet siden det var tilbud [emoji14]
 
What?!? Tester du så tidlig som 9 DPO! :eek: Da tror jeg du blir første til å legge ut GT her inne - gleder meg allerede! :D

Syns jeg har holdt meg lenge jeg da [emoji23][emoji85]

Tror vi er flere som hadde el igår, så håper på mange g-tester på 17.mai! [emoji16]
 
Da blir det spennende å se hvordan tempen går i mårra ;)
Basert på symptomer er jeg hvertfall ganske sikker på at det var i går, meeen kan jo ha blitt lurt av meg sjæl [emoji38]

Uff, ja! Jeg er så usikker selv jeg, på om og når EL har vært og ikke... Ut i fra tempen, så er jeg 4 DPO i dag tror jeg, men syntes jeg kjente EL-smerter i går, så jeg skjønner NADA! :bored:
 
Ja, kunne jo ikke la den stå etter den kvelden :eek: hahaha
Var tross alt snakk om typ 30 forskjellige øl som jeg rakk å smake på...håper det blir lenge til neste gang nå da :)

Ja, men den fant jeg ikke der jeg var så ble 3 forskjellige med lakrisrot istedet siden det var tilbud [emoji14]

Nei, du må ta deg en fuktig kveld til, nå før neste PP! For da kan det jo hende du må vente i nesten 2 år, før du kan slå ut håret igjen. :hilarious:
 
Back
Topp