Fin dato det altså [emoji16]
17.mai kanskje? 9 dpo eller noe sånt? [emoji14][emoji85]
Du da?
What?!? Tester du så tidlig som 9 DPO! Da tror jeg du blir første til å legge ut GT her inne - gleder meg allerede!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin dato det altså [emoji16]
17.mai kanskje? 9 dpo eller noe sånt? [emoji14][emoji85]
Du da?
Har ikke el før om 4 dager, men testen tidligere idag var plutselig veldig svak[emoji52] har holdt meg noen timer nå, så skal snart ta en ny for å sjekke om den også er svak. Hadde vært helt ok+ å komme i dpo-land tidlig [emoji2]
Håper det jeg og, selv om jeg ikke har helt trua nå..
Må nok bare bli kjent med FF jeg og - merker den forvirrer meg mer enn den hjelper meg akkurat nå !
Sånn ser den ut i dag;
Vis vedlegget 225031
Hei, da kommer jeg tuslende inn hit fra uke20[emoji4] el har ikke sett snurten av seg enda, så blir spennende hva som skjer med meg. Er på CD20 i en 28 dagers syklus, egentlig ikm 18. Mai, første gang at syklusen tuller med meg. Jeg temper og tester ikke for el, så her blir det å "vente å se om el vil komme eller ikke".
Blæh, for å si det slik [emoji20]
Då er det på tide å levere vesla i bhg og så dra heim igjen, vekke mannen og få lagt inn denne pp's første aksjer [emoji28] DPO 10 og nett ferdig med TR[emoji1305]
Da var testen negativ her og temp gjorde et lite hopp, så EL var nok i går og tr er forventet 24. Mai.
Og da går vi all in for vårbaby ♡ ferdig med testing for denne gang
Håper alle dere andre får FIIINE g-tester. Skal følge med og prøve å heie frem noen spirer ♡♡♡
Herlig å vite at alt er i orden/rute/syklus med kroppen din, til neste PP. Deilig å være så godt forberedt og ha stålkontroll!
Hehe, discharta tempen din på lørdag, dagen derpå fra ølsmakinga? [emoji14] (For det var fredag dere var på det, eller?)
Er dette temphoppet litt for lite til at EL var i går, eller?
Lørdag var ølsmaking og søndag discharta.
Føler ikke den er helt til å stole på etter all ølen og dårlig søvn [emoji14] haha
Veldig deilig ja. Så kan man jo håpe den lakrisrot-teen klarer å gi meg EL noen dager før, hvis ikke legen har noen andre tips
Nope! Enkelte, inkludert meg selv er en "slowriser". Selv på gravidchartene mine.
Hahaha! Var det jeg mente, bare skrev feil dager. [emoji14] Men at tempen ble discharta pga. ølsmakinga.
Tvi tvi for tidlig EL! Var vel den oregano-teen som også ga tidligere EL?
What?!? Tester du så tidlig som 9 DPO! Da tror jeg du blir første til å legge ut GT her inne - gleder meg allerede!
Syns jeg har holdt meg lenge jeg da [emoji23][emoji85]
Tror vi er flere som hadde el igår, så håper på mange g-tester på 17.mai! [emoji16]
Aner ikke hvor mange DPO jeg er på 17. mai jeg...
Skader vel ikke å sjekke uansett? [emoji14][emoji3] en fin dag da [emoji173]️[emoji1189]
Da blir det spennende å se hvordan tempen går i mårra
Basert på symptomer er jeg hvertfall ganske sikker på at det var i går, meeen kan jo ha blitt lurt av meg sjæl [emoji38]
Ja, kunne jo ikke la den stå etter den kvelden hahaha
Var tross alt snakk om typ 30 forskjellige øl som jeg rakk å smake på...håper det blir lenge til neste gang nå da
Ja, men den fant jeg ikke der jeg var så ble 3 forskjellige med lakrisrot istedet siden det var tilbud [emoji14]
Jeg fant ut av det, tror jeg er 12 DPOish da.
Ha en finfin dag du også.