Fin dato det altså [emoji16]
17.mai kanskje? 9 dpo eller noe sånt? [emoji14][emoji85]
Du da?
What?!? Tester du så tidlig som 9 DPO!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin dato det altså [emoji16]
17.mai kanskje? 9 dpo eller noe sånt? [emoji14][emoji85]
Du da?
Har ikke el før om 4 dager, men testen tidligere idag var plutselig veldig svak[emoji52] har holdt meg noen timer nå, så skal snart ta en ny for å sjekke om den også er svak. Hadde vært helt ok+ å komme i dpo-land tidlig [emoji2]
Håper det jeg og, selv om jeg ikke har helt trua nå..
Må nok bare bli kjent med FF jeg og - merker den forvirrer meg mer enn den hjelper meg akkurat nå !
Sånn ser den ut i dag;
Vis vedlegget 225031
Hei, da kommer jeg tuslende inn hit fra uke20[emoji4] el har ikke sett snurten av seg enda, så blir spennende hva som skjer med meg. Er på CD20 i en 28 dagers syklus, egentlig ikm 18. Mai, første gang at syklusen tuller med meg. Jeg temper og tester ikke for el, så her blir det å "vente å se om el vil komme eller ikke".
Blæh, for å si det slik [emoji20]
Då er det på tide å levere vesla i bhg og så dra heim igjen, vekke mannen og få lagt inn denne pp's første aksjer [emoji28] DPO 10 og nett ferdig med TR[emoji1305]

Da var testen negativ her og temp gjorde et lite hopp, så EL var nok i går og tr er forventet 24. Mai.
Og da går vi all in for vårbaby ♡ ferdig med testing for denne gang
![]()
![]()
Håper alle dere andre får FIIINE g-tester. Skal følge med og prøve å heie frem noen spirer ♡♡♡
Herlig å vite at alt er i orden/rute/syklus med kroppen din, til neste PP. Deilig å være så godt forberedt og ha stålkontroll!
Hehe, discharta tempen din på lørdag, dagen derpå fra ølsmakinga? [emoji14] (For det var fredag dere var på det, eller?)
![]()
Er dette temphoppet litt for lite til at EL var i går, eller?
Lørdag var ølsmaking og søndag discharta.
Føler ikke den er helt til å stole på etter all ølen og dårlig søvn [emoji14] haha
Veldig deilig ja. Så kan man jo håpe den lakrisrot-teen klarer å gi meg EL noen dager før, hvis ikke legen har noen andre tips![]()

Nope! Enkelte, inkludert meg selv er en "slowriser". Selv på gravidchartene mine.![]()
Hahaha! Var det jeg mente, bare skrev feil dager. [emoji14] Men at tempen ble discharta pga. ølsmakinga.
Tvi tvi for tidlig EL! Var vel den oregano-teen som også ga tidligere EL?
What?!? Tester du så tidlig som 9 DPO!Da tror jeg du blir første til å legge ut GT her inne - gleder meg allerede!
![]()
Syns jeg har holdt meg lenge jeg da [emoji23][emoji85]
Tror vi er flere som hadde el igår, så håper på mange g-tester på 17.mai! [emoji16]
Aner ikke hvor mange DPO jeg er på 17. mai jeg...![]()
Skader vel ikke å sjekke uansett? [emoji14][emoji3] en fin dag da [emoji173]️[emoji1189]
Da blir det spennende å se hvordan tempen går i mårra
Basert på symptomer er jeg hvertfall ganske sikker på at det var i går, meeen kan jo ha blitt lurt av meg sjæl [emoji38]

Ja, kunne jo ikke la den stå etter den kveldenhahaha
Var tross alt snakk om typ 30 forskjellige øl som jeg rakk å smake på...håper det blir lenge til neste gang nå da
Ja, men den fant jeg ikke der jeg var så ble 3 forskjellige med lakrisrot istedet siden det var tilbud [emoji14]

Jeg fant ut av det, tror jeg er 12 DPOish da.
Ha en finfin dag du også.![]()