✿ IKM uke 21 ✿

Kan godt ha tegn på EL uten å ha EL og man kan ha EL uten et eneste tegn...

Som du ser, så har du fått et striplet kryss av FF, dvs. den er ikke helt sikker på når EL har vært mtp. din syklus. Jeg ville ha gjettet på at du hadde EL på CD 12. Har du så kort syklus som 25 dager? Er det forresten den første syklusen hvor du temper?

Fordelen med EL-tester i kombo med FF/temping, er at målingene blir mer nøyaktig, hvertfall frem til FF har blitt bedre kjent med deg. :)

Er det som virker mest logisk ja, har sykluser stort sett på 24-27 dager :) Første runden min med temping ja!
Begynner å skjønne det nå, så blir nok innkjøp av tester om der blir ny PP :p
 
Ang meg eller barnet? [emoji14] jeg tar en test imorgen og ser hva den sier og tar det derifra. Barnet har vært hos legen og fått påvist streptokokkinfeksjon i halsen [emoji20]

Oh no! Tenkte på deg, visste ikke/har ikke fått med meg at barnet ditt er sykt. Så kjedelig, håper det går seg til fort. God bedring!
 
Er det som virker mest logisk ja, har sykluser stort sett på 24-27 dager :) Første runden min med temping ja!
Begynner å skjønne det nå, så blir nok innkjøp av tester om der blir ny PP :p

Får håpe du slipper en ny PP. :) Det tar litt tid for FF å sette seg inn i din syklus, derfor det er litt "far out" akkurat nå. Heldig som har så kort syklus da!
 
Oh no! Tenkte på deg, visste ikke/har ikke fått med meg at barnet ditt er sykt. Så kjedelig, håper det går seg til fort. God bedring!

Ok, det går fint, man kan ikke følge med på alt [emoji1360] (nevnte vel i en tråd at han har hatt opp-og-ned-feber i 9 dager nå Og at jeg skulle kontakte lege snart om det ikke gav seg)

Takk, håper det gjør det nå når han har fått medisin i alle fall ja [emoji846]
 
Vi får bare leve i limbo så lenge vi da [emoji14] krysser for oss i alle fall! [emoji3]
Tror vi blir først ut i februar viss det klaffer..? Håååååper!!

Når tenker du foresten å begynne å teste?[emoji28] Er ikke helt inne på alt dette, så vet ikke helt sikkert hvor tidlig man kan se strek? [emoji56]
(Skulle skrive dette innpå den andre kommentaren min, men jeg kan ikke hvordan man redigerer :p)
 
Typisk vi begge er slått ut av allergi rundt EL [emoji19]
 
Etter 2 år og fire måneder og ny fastlege blir vi endelig tatt på alvor... nå skal vi bli henvist til utredning på sykehuset for å finne ut hva vi skal gjøre for å få barn... livmora mi ligget bakovervendt tydeligvis... vet ikke helt hva som er problemet med det.... nå neste syklus skal jeg begynne å ta blodprøver også for vi vite mer etter det [emoji1376][emoji4]
Håper at ting ordner seg nå å at man endelig får til [emoji173]️ måtte bare dele er så utrolig glad for at endelig noen vil hjelpe oss

Så bra å endelig bli tatt på alvor :D

Både jeg og min mor har bakovervendt livmor :p er ikke noe som skal bety noe for noe det :) vi har begge barn :)
 
Eg har og bakovervendt livmor å fått 3 barn. Alle uten prøveperiode ogxsmile9 men nå tar ting tid virke dæ som. Ny mann nå då,men ikke sikker der problemet ligger. Vi er jo noen år eldre en sist begge to.
 
Hvordan går det med alle her? Har alle hatt EL og kommet seg i DPO-land? :)

Lurer på når de første GTene ryker her. ;)
Har ikke el før om 4 dager, men testen tidligere idag var plutselig veldig svak[emoji52] har holdt meg noen timer nå, så skal snart ta en ny for å sjekke om den også er svak. Hadde vært helt ok+ å komme i dpo-land tidlig [emoji2]
 
Blir termin 1.februar på oss, om den sitter nå [emoji2]
Fin dato det altså [emoji16]

Når tenker du foresten å begynne å teste?[emoji28] Er ikke helt inne på alt dette, så vet ikke helt sikkert hvor tidlig man kan se strek? [emoji56]
(Skulle skrive dette innpå den andre kommentaren min, men jeg kan ikke hvordan man redigerer :p)
17.mai kanskje? 9 dpo eller noe sånt? [emoji14][emoji85]
Du da?
 
Får håpe du slipper en ny PP. :) Det tar litt tid for FF å sette seg inn i din syklus, derfor det er litt "far out" akkurat nå. Heldig som har så kort syklus da!
Håper det jeg og, selv om jeg ikke har helt trua nå.. :p
Må nok bare bli kjent med FF jeg og - merker den forvirrer meg mer enn den hjelper meg akkurat nå !
Sånn ser den ut i dag;
IMG_1019.jpg
 
Hei, da kommer jeg tuslende inn hit fra uke20[emoji4] el har ikke sett snurten av seg enda, så blir spennende hva som skjer med meg. Er på CD20 i en 28 dagers syklus, egentlig ikm 18. Mai, første gang at syklusen tuller med meg. Jeg temper og tester ikke for el, så her blir det å "vente å se om el vil komme eller ikke".
Blæh, for å si det slik [emoji20]
 
Då er det på tide å levere vesla i bhg og så dra heim igjen, vekke mannen og få lagt inn denne pp's første aksjer [emoji28] DPO 10 og nett ferdig med TR[emoji1305]
 
Eg har og bakovervendt livmor å fått 3 barn. Alle uten prøveperiode ogxsmile9 men nå tar ting tid virke dæ som. Ny mann nå då,men ikke sikker der problemet ligger. Vi er jo noen år eldre en sist begge to.
Fått forståelse for at å ha sånn livmor er helt normalt, bare at det er ikke "så" mange som har det.. [emoji4] jeg har også ny mann, og der har det ikke klaffa i det hele tatt... er faktisk 10 år siden sist jeg var gravid... det kommer til å gå, hvor lenge har dere prøvd?
 
Fin dato det altså [emoji16]


17.mai kanskje? 9 dpo eller noe sånt? [emoji14][emoji85]
Du da?


Åååh for en perfekt dag å få 2 streker på [emoji7][emoji7] Har egentlig bestemt meg for å teste når mannen er hjemme, slik at han får være med på det (han er ganske engasjer og spent), så da hadde jo 17.mai vært perfekt [emoji2] Viss ikke må jeg sikkert vente litt lenger, frem til første helg, så blir det [emoji2]

Herlighet så deilig å være i DPOland!!!
 
Hei, da kommer jeg tuslende inn hit fra uke20[emoji4] el har ikke sett snurten av seg enda, så blir spennende hva som skjer med meg. Er på CD20 i en 28 dagers syklus, egentlig ikm 18. Mai, første gang at syklusen tuller med meg. Jeg temper og tester ikke for el, så her blir det å "vente å se om el vil komme eller ikke".
Blæh, for å si det slik [emoji20]

Velkommen [emoji173]
Ånei så kjedelig [emoji37] Dumme dumme kroppen! Satser på den er rett rundt hjørnet, og at du får henge i februarforumet i 9mnd [emoji6]
 
Åååh for en perfekt dag å få 2 streker på [emoji7][emoji7] Har egentlig bestemt meg for å teste når mannen er hjemme, slik at han får være med på det (han er ganske engasjer og spent), så da hadde jo 17.mai vært perfekt [emoji2] Viss ikke må jeg sikkert vente litt lenger, frem til første helg, så blir det [emoji2]

Herlighet så deilig å være i DPOland!!!

Jeg er ikke helt sikker på el da, men skader jo ikke å ta en test 17. Mai anyway [emoji14][emoji1360][emoji3]
3 uker siden aborten imorgen, og g-testen idag var svaaaaaak så tror nok el KAN ha vært igår i alle fall [emoji3]
 
Velkommen [emoji173]
Ånei så kjedelig [emoji37] Dumme dumme kroppen! Satser på den er rett rundt hjørnet, og at du får henge i februarforumet i 9mnd [emoji6]
Ja håper det selv og, men blir nok akkurat januarforum for meg hvis jeg går for mens dag.
 
Back
Topp