✿ IKM uke 21 ✿

Jeg har jo foresten drukket både grapefruktjuice, salviete lakrisrot-te:eek: Kan dette ha fremskyndet EL så pass mye?
 
Åj, det hadde jo vert veldig gøy xsmile9 Men er på CD 12, og forventer EL i morgen (utifra app), så er jo litt utenkelig at jeg skulle klart å bli gravid? Har i tillegg en mann som reiser mye i jobb så ser han bare halve ukene.. Kunne jo vært nå før helgen, men da skulle vell ikke symptomene kommet så raskt?
Jeg har jo foresten drukket både grapefruktjuice, salviete lakrisrot-te:eek: Kan dette ha fremskyndet EL så pass mye?

Ja, det skal du ikke se bort i fra. EL kan i blant komme tidligere eller senere enn forventet, særlig når man prøver div. remedier også.

Og har hørt om flere som får symptomer dagen etter befrukting! Blir spennende å se hva som er i ditt tilfelle fremover da. :)
 
Ja, det skal du ikke se bort i fra. EL kan i blant komme tidligere eller senere enn forventet, særlig når man prøver div. remedier også.

Og har hørt om flere som får symptomer dagen etter befrukting! Blir spennende å se hva som er i ditt tilfelle fremover da. :)


Det hadde jo vært helt fantastisk!! Men tørr ikke håpe for mye på det, det er voldsomt mange tilfeldigheter som må ha truffet for at det skal være mulig :p Krysser fingrene, men fortsetter å legge inn aksjer jeg :D
 
Æææ, endelig! CD 27 og jeg kan endelig melde meg inn i ei ikm gruppe [emoji173]️

Fikk denne nå:
ccdc0e0f8bc465215819e10fcca08181.jpg

Før 5 minutter.
9c0808b51d6c488942d70a6922bb157f.jpg

Etter 5 minutter :)

Elslim med blod i også! [emoji106][emoji106][emoji106]

Tempen så langt:
a610977552662df1ee67183df6572ed5.png




Så jeg vil tro at el er ca tirsdag, med andre ord:

Mon25 - pp4 (pp2 etter SA) - b2 - el 9.5 - ikm 23.5
 
Æææ, endelig! CD 27 og jeg kan endelig melde meg inn i ei ikm gruppe [emoji173]️

Fikk denne nå:
ccdc0e0f8bc465215819e10fcca08181.jpg

Før 5 minutter.
9c0808b51d6c488942d70a6922bb157f.jpg

Etter 5 minutter :)

Elslim med blod i også! [emoji106][emoji106][emoji106]

Tempen så langt:
a610977552662df1ee67183df6572ed5.png




Så jeg vil tro at el er ca tirsdag, med andre ord:

Mon25 - pp4 (pp2 etter SA) - b2 - el 9.5 - ikm 23.5


Herlig og velkommen! ENDELIG ble det EL på deg! :D Jeg fikk også EL-slim med blod (:wtf:) i forrige uke. Aldri vært borti det før... Fører deg opp nå. :)
 
Herlig og velkommen! ENDELIG ble det EL på deg! :D Jeg fikk også EL-slim med blod (:wtf:) i forrige uke. Aldri vært borti det før... Fører deg opp nå. :)

Takk [emoji173]️ Ja første gang jeg har vært borti slim med blod i! Så må love godt dette ;)
Nå må bare mannen komme hjem [emoji23][emoji23]
 
Takk [emoji173]️ Ja første gang jeg har vært borti slim med blod i! Så må love godt dette ;)
Nå må bare mannen komme hjem [emoji23][emoji23]

Er din mann også bortreist? Min og´, kommer hjem ila. dagen heldigvis. ;)

Vi får se da om det er noe i dette med blod i slim. Litt usikker for min del, ettersom jeg er i PP´n fra SA uten TR i mellom...
 
Er din mann også bortreist? Min og´, kommer hjem ila. dagen heldigvis. ;)

Vi får se da om det er noe i dette med blod i slim. Litt usikker for min del, ettersom jeg er i PP´n fra SA uten TR i mellom...

Ja, han er i konfirmasjon sørafor, dro fredag og kommer heldigvis hjem i kveld [emoji106]
Bra din også kommer hjem i dag :) har du hatt eller har du snart el?:)

For å si det slik hadde abort juni 2015, gravid juli uten tr i mellom :) Resultatet er 1 år og 1 mnd gammel frøken [emoji173]️ så fult mulig ;)
 
Ja, han er i konfirmasjon sørafor, dro fredag og kommer heldigvis hjem i kveld [emoji106]
Bra din også kommer hjem i dag :) har du hatt eller har du snart el?:)

For å si det slik hadde abort juni 2015, gravid juli uten tr i mellom :) Resultatet er 1 år og 1 mnd gammel frøken [emoji173]️ så fult mulig ;)

Elsker gla´historier! Takk for at du delte din. :)

Uten å være sikker, så TROR jeg at EL kanskje var på fredag eller i går, så jeg skal vel egentlig være i DPO-land nå, men får se da. Vi "legger inn aksjer" jevnlig uansett, selv om det ikke er for å legge inn aksjer, så den saken er i alle fall i boks. ;)
 
Elsker gla´historier! Takk for at du delte din. :)

Uten å være sikker, så TROR jeg at EL kanskje var på fredag eller i går, så jeg skal vel egentlig være i DPO-land nå, men får se da. Vi "legger inn aksjer" jevnlig uansett, selv om det ikke er for å legge inn aksjer, så den saken er i alle fall i boks. ;)

Åhh, blir spennende å se da :) Krysser fingrene for at det sitter en spire hos deg nå :)
Er det første eller har du fra før?:D

Her ønsker vi to tette, så kastet pillene i november, men når man har sykluser på rundt 40-50 dager så tar det litt tid :p
 
Så bra, endelig! Får håpe det blir fast ila. de nærmeste dagene da. :)
Kom i dag [emoji122]
Sammen med denne :)

23e18180ee4cb3792a63f1162850199e.jpg


Så da ser det ihvertfall ut som det er nogenlunde stabilt. Så får jeg vel drikke litt te neste syklus da og se om det kommer noe tidligere [emoji14]
 
Hei alle Jeg har ikke sånn El slim som dere prater om. Men vi prøver å ha sex hver dag den uken eggløsning kan være for å være på den sikre siden. Mulig det ikke blir noe i morgen, for jeg jobber så sent. Men håper
 
Bra "jobba" med aksjeinnlegginga! [emoji14]

Ble det så du tok en ny test i går? Eller i dag? Håper EL kommer hvert øyeblikk!
Ble tatt en til på kvelden i går og en midt på dagen idag, er klar stigning [emoji2] håper dette er måneden med mange gullegg slik at vi alle kan komme over i februar-forumet! [emoji1]

0eae67cb00e4bc7d4bc596d87ab1ce1a.jpg
 
Hei alle Jeg har ikke sånn El slim som dere prater om. Men vi prøver å ha sex hver dag den uken eggløsning kan være for å være på den sikre siden. Mulig det ikke blir noe i morgen, for jeg jobber så sent. Men håper

Ikke alle som har det/oppdager det. Jeg hverken hadde/oppdaget det de to første gangene jeg ble gravid, så bare å hive inn aksjer uavhengig dette. ;)
 
Etter 2 år og fire måneder og ny fastlege blir vi endelig tatt på alvor... nå skal vi bli henvist til utredning på sykehuset for å finne ut hva vi skal gjøre for å få barn... livmora mi ligget bakovervendt tydeligvis... vet ikke helt hva som er problemet med det.... nå neste syklus skal jeg begynne å ta blodprøver også for vi vite mer etter det [emoji1376][emoji4]
Håper at ting ordner seg nå å at man endelig får til [emoji173]️ måtte bare dele er så utrolig glad for at endelig noen vil hjelpe oss
 
Etter 2 år og fire måneder og ny fastlege blir vi endelig tatt på alvor... nå skal vi bli henvist til utredning på sykehuset for å finne ut hva vi skal gjøre for å få barn... livmora mi ligget bakovervendt tydeligvis... vet ikke helt hva som er problemet med det.... nå neste syklus skal jeg begynne å ta blodprøver også for vi vite mer etter det [emoji1376][emoji4]
Håper at ting ordner seg nå å at man endelig får til [emoji173]️ måtte bare dele er så utrolig glad for at endelig noen vil hjelpe oss

Så bra dere blir tatt på alvor :D
Krysser alt jeg har for dere ♡

Har også bakovervendt livmor. Fikk beskjed om at det ikke skulle han noe å si på fertiliteten, men det kan ha betydning for når magen kommer og når man kjenner spark ved graviditet. Har to fullgåtte svangerskap bak meg, blitt gravid 3 ganger.
 
Så bra dere blir tatt på alvor :D
Krysser alt jeg har for dere ♡

Har også bakovervendt livmor. Fikk beskjed om at det ikke skulle han noe å si på fertiliteten, men det kan ha betydning for når magen kommer og når man kjenner spark ved graviditet. Har to fullgåtte svangerskap bak meg, blitt gravid 3 ganger.

Har en gutt som blir ti år i år, og aldri hørt om bakovervendt livmor men det er tydeligvis noen sim er faktisk er født med det... ut i fra Google [emoji848][emoji85] sikkert derfor magen min var bitteliten i første svangerskap [emoji16] tusen takk i hvertfall, føler for engangsskyld lettelse... nå blir det spennende fremover [emoji173]️[emoji1376]
 
Etter 2 år og fire måneder og ny fastlege blir vi endelig tatt på alvor... nå skal vi bli henvist til utredning på sykehuset for å finne ut hva vi skal gjøre for å få barn... livmora mi ligget bakovervendt tydeligvis... vet ikke helt hva som er problemet med det.... nå neste syklus skal jeg begynne å ta blodprøver også for vi vite mer etter det [emoji1376][emoji4]
Håper at ting ordner seg nå å at man endelig får til [emoji173]️ måtte bare dele er så utrolig glad for at endelig noen vil hjelpe oss

Godt med gla´nyheter! Kjempebra dere endelig kan få hjelp, slik at spiren kan sitte igjen ASAP! :D
 
Back
Topp