✿ IKM uke 21 ✿

Eg har ikkje hatt normal syklus sia 2009. Sist eg slutta på pilla vart eg gravid på pp1 (er i pp2 no)men trur og håper at eg har EL neste helg. Gidd ikkje å teste, håper heller på mykje EL slim [emoji85] og med grapefrukt i kjøleskapet burde jo det gå bra [emoji16][emoji23]

Ser den! Hadde som plan å prøve "vanlig" først jeg også, men nå er jeg blitt så ivrig at jeg tester alt på en gang [emoji23]
 
Hehe ja [emoji3] jeg er litt sent ute altså, pga jeg har hatt en MA og forventer litt sen el. Håper ikke du går glipp av den [emoji51]
 
Tror ikke jeg hører til uka her allikevel, oppdaget akkurat blodig EL-slim... Så kroppen er i kluss. :shifty:
 
Mensen kom i går, så tror jeg skal over i uke 22. Lykke til alle sammen:happy:
Jeg er så nysgjerrig at jeg vil følge med på hvordan det går for alle her inne og krysser fingrene for at det blir mange fine streker:smug:
 
Mensen kom i går, så tror jeg skal over i uke 22. Lykke til alle sammen:happy:
Jeg er så nysgjerrig at jeg vil følge med på hvordan det går for alle her inne og krysser fingrene for at det blir mange fine streker:smug:

Æsj, så kjedelig TR kom. Lykke til du også, selv om du havner i Uke 22 - havner sikkert i februar hele gjengen og kan samles igjen der. ;)
 
Men altså - HALLO damer! Hvor blir det av alle EL-testene da? Er det virkelig INGEN som tester etter EL i denne IKM-gruppa?

:anyone
 
Men altså - HALLO damer! Hvor blir det av alle EL-testene da? Er det virkelig INGEN som tester etter EL i denne IKM-gruppa?

:anyone
Jeg tester, men jeg prøver jo ikke enda, bare sniker [emoji14] ;)
 
Men altså - HALLO damer! Hvor blir det av alle EL-testene da? Er det virkelig INGEN som tester etter EL i denne IKM-gruppa?

:anyone
Jeg tok en idag! Men den var veldig negativ, så kastet den. Blir vel egentlig å la være å teste denne pp, for jeg drar bort rett før el kommer, så vil unngå å bli så skuffa av at el kommer når jeg ikke har gubben til disposisjon [emoji14]
 
Jeg tok en idag! Men den var veldig negativ, så kastet den. Blir vel egentlig å la være å teste denne pp, for jeg drar bort rett før el kommer, så vil unngå å bli så skuffa av at el kommer når jeg ikke har gubben til disposisjon [emoji14]

Åhh... Negative tester er IKKE noe gøy. :shifty: Men dere blir vel sikkert å hive inn aksjer før og etter du kommer hjem vel, man vet jo aldri når EL bestemmer seg for å dukke opp. ;)
 
Kan gjerne slenge ut testen din allikevel. Jeg er 1/2 prøver, UTEN tester, mens du er ikke prøver MED tester. Herlig kombo! :D

Kombos er fint :D
Jeg tester for deg? [emoji14] kjedelig at EL kommer så sent da men...

Ikke så mye å skryte av [emoji14] den første er etter ca 3 min og den andre etter ca 7... negativ digital på morgenen :/
håper noe skjer iløpet av helgen.

cec10f91efc725bd748b8562f2a0d10c.jpg


9e56121bdcc23406470c88ff6854b5ce.jpg
 
Ikke så mye å skryte av [emoji14] den første er etter ca 3 min og den andre etter ca 7 [emoji14] negativ digital på morgenen :/
håper noe skjer iløpet av helgen.

cec10f91efc725bd748b8562f2a0d10c.jpg


9e56121bdcc23406470c88ff6854b5ce.jpg

Merkelig hvor sterkere dem blir etter "tidsfristen". Får håpe det blir EL ila. helga. Gleder meg til å se testene fremover! :)
 
Merkelig hvor sterkere dem blir etter "tidsfristen". Får håpe det blir EL ila. helga. Gleder meg til å se testene fremover! :)
Veldig og. Har blitt det i et par tre dager nå...

Redigerte forrige innlegget litt etter du svarte visstnok. Trodde jeg skulle rekke det [emoji14]
 
Back
Topp