Begynte igår [emoji846]
Ser vi har IKM samme dag, så da begynner jeg testinga i dag [emoji39] Da er det bare å krysse alt man har (utenom beina) [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynte igår [emoji846]
Eg har ikkje hatt normal syklus sia 2009. Sist eg slutta på pilla vart eg gravid på pp1 (er i pp2 no)men trur og håper at eg har EL neste helg. Gidd ikkje å teste, håper heller på mykje EL slim [emoji85] og med grapefrukt i kjøleskapet burde jo det gå bra [emoji16][emoji23]
Hehe ja [emoji3] jeg er litt sent ute altså, pga jeg har hatt en MA og forventer litt sen el. Håper ikke du går glipp av den [emoji51]
Har veldig kort syklus jeg, så er på CD9 nå [emoji28] Så jeg tror ikke den har vært [emoji15]
Vil bli med! IKM søndag 28. [emoji92]
Mensen kom i går, så tror jeg skal over i uke 22. Lykke til alle sammen
Jeg er så nysgjerrig at jeg vil følge med på hvordan det går for alle her inne og krysser fingrene for at det blir mange fine streker
Jeg tester, men jeg prøver jo ikke enda, bare sniker [emoji14]Men altså - HALLO damer! Hvor blir det av alle EL-testene da? Er det virkelig INGEN som tester etter EL i denne IKM-gruppa?
Jeg tok en idag! Men den var veldig negativ, så kastet den. Blir vel egentlig å la være å teste denne pp, for jeg drar bort rett før el kommer, så vil unngå å bli så skuffa av at el kommer når jeg ikke har gubben til disposisjon [emoji14]Men altså - HALLO damer! Hvor blir det av alle EL-testene da? Er det virkelig INGEN som tester etter EL i denne IKM-gruppa?
Tester du a?Men altså - HALLO damer! Hvor blir det av alle EL-testene da? Er det virkelig INGEN som tester etter EL i denne IKM-gruppa?
,Siden vi ikke prøvde forrige måned var det helt greit at TR komÆsj, så kjedelig TR kom. Lykke til du også, selv om du havner i Uke 22 - havner sikkert i februar hele gjengen og kan samles igjen der.
Jeg tester, men jeg prøver jo ikke enda, bare sniker [emoji14]
Jeg tok en idag! Men den var veldig negativ, så kastet den. Blir vel egentlig å la være å teste denne pp, for jeg drar bort rett før el kommer, så vil unngå å bli så skuffa av at el kommer når jeg ikke har gubben til disposisjon [emoji14]
Tester du a?
Kan gjerne slenge ut testen din allikevel. Jeg er 1/2 prøver, UTEN tester, mens du er ikke prøver MED tester. Herlig kombo!
Ikke så mye å skryte av [emoji14] den første er etter ca 3 min og den andre etter ca 7 [emoji14] negativ digital på morgenen :/
håper noe skjer iløpet av helgen.
Veldig og. Har blitt det i et par tre dager nå...Merkelig hvor sterkere dem blir etter "tidsfristen". Får håpe det blir EL ila. helga. Gleder meg til å se testene fremover!