Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kommer vel i alle mulige fasonger og stillinger som alt annet [emoji14] hahaHar en gutt som blir ti år i år, og aldri hørt om bakovervendt livmor men det er tydeligvis noen sim er faktisk er født med det... ut i fra Google [emoji848][emoji85] sikkert derfor magen min var bitteliten i første svangerskap [emoji16] tusen takk i hvertfall, føler for engangsskyld lettelse... nå blir det spennende fremover [emoji173]️[emoji1376]
Hvordan går det med alle her? Har alle hatt EL og kommet seg i DPO-land?
Lurer på når de første GTene ryker her.
Fortsatt positiv EL-test her.
Vil tro den blir negativ i morgen, men kommer nok ikke til å glede deg med noen G-tester da [emoji14] haha
Hahaha! Du har jo vært suveren med EL-testene dine så langt, så venter ikke at du skal legge inn GT allerede i morgen nei.
Vet ikke hvor mange DPO du bruker å teste, tidligst?
Nå vet jeg ihvertfall at det funker haha
Blir nok ingen g-tester fra meg i denne gruppa. Har vel testet tidligst 11 dpo før, men er faktisk ikke så mange pp'er jeg har testet heller.
Ble medlem her første gang jeg ble gravid, men da mistet jeg. Etter SA da så ble jeg gravid på pp2. Og med lillebror ble jeg gravid på pp1 så lov å håpe på det nå og [emoji14]
Men skal gidt gjøres å være gravid nå, om EL er i dag eller i morgen og vi sist hadde ubeskytta sex forrige lørdag all in neste syklus
EL i dag her, men kroppen har vært litt rar siste dagene, så vet ikke om det kan ha sluppet før
I morgen er jeg i DPOland, og det følest skikkelig deilig å skrive
Vis vedlegget 224976
Maks i dag med den sterkeste blå streken jeg har fått!! El er vel i morgen tenker jeg;-)
Jumper over hit jeg, siden EL nok er i dag eller i mårra. Meddeler riktig IKM når jeg får bekrefta EL av tempen [emoji239][emoji254][emoji258][emoji255]
Yes da! Nå ble jeg glad, samme IKM-gruppe!
Viss jeg har hatt el, så er det idag tror jeg. Spent på om det er tull etter aborten eller om det faktisk ER el. Også spent på g-testen imorgen, håper den er svaaaaak [emoji846]
Vi får bare leve i limbo så lenge vi da [emoji14] krysser for oss i alle fall! [emoji3]
Tror vi blir først ut i februar viss det klaffer..? Håååååper!!
Jeg har hatt NADA symptomer på EL denne måneden kontra før (er ikke det litt rart hvis EL har vært?), men grafen vil ha det til at jeg hadde EL CD 8, selv om jeg kanskje tror CD 12 kan stemme bedre, og at jeg da er 2 DPO i stedenfor 6 DPO? Eller tolker jeg da grafen helt feil tro? Er det mulig den har heelt feil?
Ser fordelen med testing nå altså, jeg som trodde det skulle bli så lett å se med temping
Vis vedlegget 224993