✿ IKM uke 21 ✿

Hvordan går det med alle her? Har alle hatt EL og kommet seg i DPO-land? :)

Lurer på når de første GTene ryker her. ;)
 
Har en gutt som blir ti år i år, og aldri hørt om bakovervendt livmor men det er tydeligvis noen sim er faktisk er født med det... ut i fra Google [emoji848][emoji85] sikkert derfor magen min var bitteliten i første svangerskap [emoji16] tusen takk i hvertfall, føler for engangsskyld lettelse... nå blir det spennende fremover [emoji173]️[emoji1376]
De kommer vel i alle mulige fasonger og stillinger som alt annet [emoji14] haha

Kan være grunnen det ja. Var ikke veldig stor selv, og nr to her var nesten 4 kg ved fødsel :)
 
Hvordan går det med alle her? Har alle hatt EL og kommet seg i DPO-land? :)

Lurer på når de første GTene ryker her. ;)

Fortsatt positiv EL-test her.
Vil tro den blir negativ i morgen, men kommer nok ikke til å glede deg med noen G-tester da [emoji14] haha
ed6877f158f288666a20f1f6ebe8200d.jpg
 
Fortsatt positiv EL-test her.
Vil tro den blir negativ i morgen, men kommer nok ikke til å glede deg med noen G-tester da [emoji14] haha
ed6877f158f288666a20f1f6ebe8200d.jpg


Hahaha! Du har jo vært suveren med EL-testene dine så langt, så venter ikke at du skal legge inn GT allerede i morgen nei. :hilarious:

Vet ikke hvor mange DPO du bruker å teste, tidligst?
 
Hahaha! Du har jo vært suveren med EL-testene dine så langt, så venter ikke at du skal legge inn GT allerede i morgen nei. :hilarious:

Vet ikke hvor mange DPO du bruker å teste, tidligst?

Nå vet jeg ihvertfall at det funker :D haha
Blir nok ingen g-tester fra meg i denne gruppa. Har vel testet tidligst 11 dpo før, men er faktisk ikke så mange pp'er jeg har testet heller.
Ble medlem her første gang jeg ble gravid, men da mistet jeg. Etter SA da så ble jeg gravid på pp2. Og med lillebror ble jeg gravid på pp1 :) så lov å håpe på det nå og [emoji14]

Men skal gidt gjøres å være gravid nå, om EL er i dag eller i morgen og vi sist hadde ubeskytta sex forrige lørdag ;) all in neste syklus :D
 
EL i dag her, men kroppen har vært litt rar siste dagene, så vet ikke om det kan ha sluppet før :p
I morgen er jeg i DPOland, og det følest skikkelig deilig å skrive
 
IMG_4148.JPG

Maks i dag med den sterkeste blå streken jeg har fått!! El er vel i morgen tenker jeg;-)
 
Nå vet jeg ihvertfall at det funker :D haha
Blir nok ingen g-tester fra meg i denne gruppa. Har vel testet tidligst 11 dpo før, men er faktisk ikke så mange pp'er jeg har testet heller.
Ble medlem her første gang jeg ble gravid, men da mistet jeg. Etter SA da så ble jeg gravid på pp2. Og med lillebror ble jeg gravid på pp1 :) så lov å håpe på det nå og [emoji14]

Men skal gidt gjøres å være gravid nå, om EL er i dag eller i morgen og vi sist hadde ubeskytta sex forrige lørdag ;) all in neste syklus :D

Ja! Satser alt på neste PP! :)
 
EL i dag her, men kroppen har vært litt rar siste dagene, så vet ikke om det kan ha sluppet før :p
I morgen er jeg i DPOland, og det følest skikkelig deilig å skrive

Hurra for DPO-land! Blir spennende å se da, når du EL faktisk var på denne syklusen. ;)
 
Jumper over hit jeg, siden EL nok er i dag eller i mårra. Meddeler riktig IKM når jeg får bekrefta EL av tempen :) [emoji239][emoji254][emoji258][emoji255]
 
Viss jeg har hatt el, så er det idag tror jeg. Spent på om det er tull etter aborten eller om det faktisk ER el. Også spent på g-testen imorgen, håper den er svaaaaak [emoji846]
 
Viss jeg har hatt el, så er det idag tror jeg. Spent på om det er tull etter aborten eller om det faktisk ER el. Også spent på g-testen imorgen, håper den er svaaaaak [emoji846]

Får håpe GT´n din er svak og at du har hatt EL. Jeg også er usikker på om EL har vært i det hele tatt denne syklusen, tross EL-slim som var blodig. :wtf:

Dette var jo tross alt den IKM-gruppa hvor det har endt med flest gravide som stikker over i en TG, så det er jo lovende for alle som er her! ;)
 
Vi får bare leve i limbo så lenge vi da [emoji14] krysser for oss i alle fall! [emoji3]
Tror vi blir først ut i februar viss det klaffer..? Håååååper!!
 
Jeg har hatt NADA symptomer på EL denne måneden kontra før (er ikke det litt rart hvis EL har vært?:confused:), men grafen vil ha det til at jeg hadde EL CD 8, selv om jeg kanskje tror CD 12 kan stemme bedre, og at jeg da er 2 DPO i stedenfor 6 DPO? Eller tolker jeg da grafen helt feil tro? Er det mulig den har heelt feil?

Ser fordelen med testing nå altså, jeg som trodde det skulle bli så lett å se med temping :hilarious:

IMG_1013.jpg
 
Jeg har hatt NADA symptomer på EL denne måneden kontra før (er ikke det litt rart hvis EL har vært?:confused:), men grafen vil ha det til at jeg hadde EL CD 8, selv om jeg kanskje tror CD 12 kan stemme bedre, og at jeg da er 2 DPO i stedenfor 6 DPO? Eller tolker jeg da grafen helt feil tro? Er det mulig den har heelt feil?

Ser fordelen med testing nå altså, jeg som trodde det skulle bli så lett å se med temping :hilarious:

Vis vedlegget 224993

Kan godt ha tegn på EL uten å ha EL og man kan ha EL uten et eneste tegn...

Som du ser, så har du fått et striplet kryss av FF, dvs. den er ikke helt sikker på når EL har vært mtp. din syklus. Jeg ville ha gjettet på at du hadde EL på CD 12. Har du så kort syklus som 25 dager? Er det forresten den første syklusen hvor du temper?

Fordelen med EL-tester i kombo med FF/temping, er at målingene blir mer nøyaktig, hvertfall frem til FF har blitt bedre kjent med deg. :)
 
Back
Topp