✿ IKM uke 21 ✿

Jeg tenker første test her ryker 20/5, om EL var i går er jeg 12 dpo da, så får jeg forhåpentligvis beskjed om at jeg ikke kan drikke alkohol i utdrikningslag :)
 
Nei, du må ta deg en fuktig kveld til, nå før neste PP! For da kan det jo hende du må vente i nesten 2 år, før du kan slå ut håret igjen. :hilarious:
Vi snakket om å ta en tur på brygga i slutten av mai, så mulig vi gjør det om det er pent vær :)
Spise litt god mat og god drikke. Fikk jeg lyst på den gode Irish Coffeen de har og [emoji14] haha
Må få meg en slik før jeg blir gravid tenker jeg ;)

Men det blir nok ikke før siste helga i mai, og da er vel tr på besøk sikkert.
 
Vi snakket om å ta en tur på brygga i slutten av mai, så mulig vi gjør det om det er pent vær :)
Spise litt god mat og god drikke. Fikk jeg lyst på den gode Irish Coffeen de har og [emoji14] haha
Må få meg en slik før jeg blir gravid tenker jeg ;)

Men det blir nok ikke før siste helga i mai, og da er vel tr på besøk sikkert.

Viktig å kose seg og la kjærligheten blomstre. :love7 Og irish coffee MÅ til før du blir gravid ja! Uff, nå fikk jo jeg så syyykt lyst på baileys og kaffe. :P
 
Jeg tenker første test her ryker 20/5, om EL var i går er jeg 12 dpo da, så får jeg forhåpentligvis beskjed om at jeg ikke kan drikke alkohol i utdrikningslag :)

Dette står på FF på meg, så jeg har også egentlig testdag den 20, da er jeg 15 DPO. ;)

Skjermbilde 2017-05-09 kl. 13.35.25.png


Tror IKM er over helga pga. sykluskrøll etter SA, men får se.

Nå kom jeg også på at jeg skal i utdrikningslag i juni en gang, shit - må notere meg datoen! Takk for påminnelsen. ;)
 
Viktig å kose seg og la kjærligheten blomstre. :love7 Og irish coffee MÅ til før du blir gravid ja! Uff, nå fikk jo jeg så syyykt lyst på baileys og kaffe. :P
Hehe. Baileys har jeg i skapet, men kommer jo ikke til å få drukket opp den før jeg blir gravid (håper jeg), så derfor vil jeg ikke åpne den [emoji14]

Har forsåvidt til Irish også, men ingen som slår den som de har på ene restauranten i byn :D
 
Godt mulig egget slipper i dag også kjenner jeg, for har hatt kraftige murringer i magen og korsryggen en stund nå, men mer type utvanna EL-slim i dag enn tidligere [emoji23] jadda [emoji239]
 
Velkommen inn hit, IKM-gruppa som ender med flest prøvere over til TG! Hva skal jeg fylle ut på deg på dette -
Nick - PP# - Barn - EL - IKM?

Legg gjerne ut bilde av charten din da, så får vi andre se om vi ser EL eller ikke. ;)

Niomi88 -pp3- B2 - el ?? - ikm ??
Temper ikke og tester ikke. Eneste jeg har av charter er denne.
46aba8539a6e7630bd021881ba6d5fa6.jpg
 
Satte deg opp på mandag 22. jeg. :)

Den der skjønte jeg nada av, men tusen gang finere outlay enn FF!
Er superfornøyd med denne. Ovia sin. Høres bra ut med 22, kan hende el kommer snart. Endelig fått vann lignende utflod istedenfor kremete [emoji1][emoji322]
 
Haff, eg tenker og drømmer så mykje om å bli gravid denne pp at eg ikkje får gjort ein dritt på kvelden (etter ungen har lagt seg) :/ håpløst.. så håper dette er riktig måned å bli gravid på så eg får gjort litt husarbeid igjen [emoji85]
 
Her har el enda ikke vært [emoji21]
7e3614b1372f337b4cab59e1adf8c21c.png

Kommet rosa/rødt utflod om morgenen i to dager nå, som går over til brunt også forsvinne iløpet av dagen, skjønner ingenting [emoji107]
e0cf799a07acabeae6d302159b00cc81.jpg

Dagens el test.
Monitoren min sier høy også.
 
Her har el enda ikke vært [emoji21]
7e3614b1372f337b4cab59e1adf8c21c.png

Kommet rosa/rødt utflod om morgenen i to dager nå, som går over til brunt også forsvinne iløpet av dagen, skjønner ingenting [emoji107]
e0cf799a07acabeae6d302159b00cc81.jpg

Dagens el test.
Monitoren min sier høy også.

Æsj, såå kjedelig å gå så lenge uten EL[emoji30]
Krysser fingrene for at egget snart har bestemt seg for å slippe[emoji1303][emoji4][emoji254]
 
Her har el enda ikke vært [emoji21]
7e3614b1372f337b4cab59e1adf8c21c.png

Kommet rosa/rødt utflod om morgenen i to dager nå, som går over til brunt også forsvinne iløpet av dagen, skjønner ingenting [emoji107]
e0cf799a07acabeae6d302159b00cc81.jpg

Dagens el test.
Monitoren min sier høy også.
Den der ser da positiv ut? Håper monitoren sier max i morgen, senest, så du kommer deg til dpo-land ♡
 
Her har el enda ikke vært [emoji21]
7e3614b1372f337b4cab59e1adf8c21c.png

Kommet rosa/rødt utflod om morgenen i to dager nå, som går over til brunt også forsvinne iløpet av dagen, skjønner ingenting [emoji107]
e0cf799a07acabeae6d302159b00cc81.jpg

Dagens el test.
Monitoren min sier høy også.

EL lurer rundt hjørnet. ;)
 
Back
Topp