✿ IKM uke 21 ✿

Lykke til da, blir du å vente med å teste til IKM? ;)
Er du gal? [emoji23]
Begynte teste etter el idag og pleier vel omtrent ha en glidende overgang fra el-tester til g-tester [emoji23] *litt flaut å innrømme* [emoji12]
 
Jeg er helt det motsatte av testetøs, har mer testeangst! :nailbiting: Så jeg blir sikkert å teste på søndagen, selv om jeg egentlig har oppsatt testdag fredagen før uka vår av FF. :hilarious:

Åååja [emoji23] Egentlig mye bedre det da! Både psykisk og økonomisk [emoji85] Fælt å se blendahvite tester [emoji29] Skulle ønske jeg også klarte å vente til tr kom [emoji28]
 
Er du gal? [emoji23]
Begynte teste etter el idag og pleier vel omtrent ha en glidende overgang fra el-tester til g-tester [emoji23] *litt flaut å innrømme* [emoji12]

Hehe! Nå måtte jeg le litt [emoji23] Glidende overgang ja.. [emoji85] Er ikke så langt unna jeg da [emoji56] Men prøver å la være før 10 dpo denne pp, sist begynte jeg på dag 6 [emoji85]
 
Lurer på om jeg er mer utålmodig enn noen andre her med å komme meg gjennom dpo-land? [emoji14]
Vet jo at jeg ikke er gravid, men føles så lenge til vi kan starte vår første pp :o haha
 
Er du gal? [emoji23]
Begynte teste etter el idag og pleier vel omtrent ha en glidende overgang fra el-tester til g-tester [emoji23] *litt flaut å innrømme* [emoji12]
Åååja [emoji23] Egentlig mye bedre det da! Både psykisk og økonomisk [emoji85] Fælt å se blendahvite tester [emoji29] Skulle ønske jeg også klarte å vente til tr kom [emoji28]

Hahaha! Mens andre venter opptil ei uke etter IKM! :hilarious:

Med mindre den hersens tanta dundrer på døra da... :shifty:
 
Lurer på om jeg er mer utålmodig enn noen andre her med å komme meg gjennom dpo-land? [emoji14]
Vet jo at jeg ikke er gravid, men føles så lenge til vi kan starte vår første pp :eek: haha

Rett rundt hjørnet nå, til oppstart! ;)
 
Hei. Kan jeg spørre dere om hvor ofte dere har sex? Vi prøver å ha det hver dag en uke rundt el, men i går sovnet vi Tror El er i dag, kjennes sånn ut. Håper ikke sjansen gikk til spille.

Slik ser mai ut her. Hjertene er sex. Tror el var på mandag.
a19828800b0d4de8b13df10b53526008.png


Sædcellene kan leve opptil 6 dager inni oss, stort sett rundt 3, så å ikke ha sex 1 dag gjør ingen verdens ting [emoji846] men dere kan godt ta en runde idag [emoji1360]
 
Skjønner meg ikke helt på denne kroppen etter sa.. har hatt murringer i nesten en uke nå, kvalm og vondt i puppene.. må nesten være tegn på at el var/er på vei, for el-testene blir ikke knallpositive. Er også sikker på at jeg ikke er gravid eller har rester, har tatt to tester for å avkrefte det. Er bare så uvanlig.. ikke har jeg hatt elslim heller.

Men lurer litt på om el var i natt, for fikk noen skikkelige stikk i livmor og på høyre side av magen. og el-test var på sitt sterkeste i går kveld, idag er den såvidt svakere igjen. Har vel egentlig ganske så lite trua på denne pp'en [emoji52]

98177aa2a10ebecb107a9d73fa4f9da4.jpg

Du, da er vi TO! :greet025 Jeg skjønner nada av denne syklusen. Jeg temper jeg da, men den er så merkelig denne runden. Hadde blodig EL-slim på torsdag, tror EL var da eller på fredag, eller lørdag. FF har satt EL til fredag, ser tempen er høyere, men jeg hadde EL-smerter i går og i dag duppet tempen så det holdt. Så jeg vet heller ikke OM EL har vært, NÅR den var osv.

Hvilken syklusdag er du på og når bruker EL å være vanligvis da? Har du forresten testet én gang, eller flere ganger for dagen? (Har sikkert spurt før altså, men føler jeg stiller det samme spørsmålet til flere, at det er jammen ikke enkelt å huske på hvem som har blitt spurt og hvem som har svart hva! :P )
 
Hei. Kan jeg spørre dere om hvor ofte dere har sex? Vi prøver å ha det hver dag en uke rundt el, men i går sovnet vi Tror El er i dag, kjennes sånn ut. Håper ikke sjansen gikk til spille.

Samme her, daglig i uka før, under og noen dager etter EL, ellers ila. syklusen ca. annenhver dag. Dersom dere hadde sex i forriggårs er dere innafor, men legg inn aksjer i dag også. ;)
 
Hei. Kan jeg spørre dere om hvor ofte dere har sex? Vi prøver å ha det hver dag en uke rundt el, men i går sovnet vi Tror El er i dag, kjennes sånn ut. Håper ikke sjansen gikk til spille.

Første perioden vi prøver ordentlig igjen nå. EL rundt søndag så begynte bra med fredag og lørdag og så var det stopp [emoji20] begge heilt tette av allergi og heilt slått ut...

Kjenner jeg blir litt for opphengt i forventningene også så det stopper litt for lysten.... har ikke sex bare for ha det liksom....
 
Spent på om det blir el nå da.

Men altså, lh skal vel stige i løpet av dagen, burde ikke da testen bli uten tvil positiv i ettermiddag? Eller tar jeg helt feil? :p
 

Vedlegg

  • IMG_4150.jpg
    IMG_4150.jpg
    109,4 KB · Visninger: 55
  • IMG_4149.JPG
    IMG_4149.JPG
    192,1 KB · Visninger: 59
Spent på om det blir el nå da.

Men altså, lh skal vel stige i løpet av dagen, burde ikke da testen bli uten tvil positiv i ettermiddag? Eller tar jeg helt feil? :p
Er ingen ekspert på dette selv, men så sant EL ikke er i mellomtiden så bør den vel bli det.
Den dagen jeg tok to digitale nå, fikk jeg negativ på morgenen og blinkende smiley kl 13. Men strimlene mine var svakere på kvelden enn midt på dagen igjen, men da hadde de ikke vært helt positive.

Denne er jo helt klart positiv ihvertfall :D krysser fingrene for temphopp iløpet av et par dager ♡
 
Er ingen ekspert på dette selv, men så sant EL ikke er i mellomtiden så bør den vel bli det.
Den dagen jeg tok to digitale nå, fikk jeg negativ på morgenen og blinkende smiley kl 13. Men strimlene mine var svakere på kvelden enn midt på dagen igjen, men da hadde de ikke vært helt positive.

Denne er jo helt klart positiv ihvertfall :D krysser fingrene for temphopp iløpet av et par dager ♡
Ja håper virkelig det blir el nå! Dag 31 nå, så en smule klar for el
 
Men jenter, nå som mange av oss er over i DPOland;
Hvilken symptomer leter vi etter? Og er det noen som har symptomer? [emoji2]
 
Jeg var jo nettopp gravid og da var symptomene som følger:
Murringer nesten konstant fra el og utover.
Kvalme fra 11 dpo.
Ømme pupper nå og da.
Oftere på do og cravings fra 13 dpo.
Positiv test 14 dpo og siden har jeg ikke skrevet noe.
 
Men jenter, nå som mange av oss er over i DPOland;
Hvilken symptomer leter vi etter? Og er det noen som har symptomer? [emoji2]
Siden jeg må ha noe å gjøre mens jeg venter på pp1, så ramser jeg opp ting i dpo-land som ikke-gravid, men som også kan være tegn på graviditet [emoji14] haha
Greit å vite hva jeg kan få uten å være gravid og [emoji14]

3 dpo og foreløpig disse symptomer:

- mye luft
- småømme pupper
- veeeldig trøtt
- småmurringer
 
Men jenter, nå som mange av oss er over i DPOland;
Hvilken symptomer leter vi etter? Og er det noen som har symptomer? [emoji2]
Er utrolig usikker på om el har vært enda, men jeg kommer til å leite etter de samme symptomene jeg har hatt da jeg var nylig gravid:
-ømme pupper
-sulten hele tiden
-skikkelig kvalm av bilturer og røykelukt
-popcornlukt av urinen [emoji23][emoji23]
 
Du, da er vi TO! :greet025 Jeg skjønner nada av denne syklusen. Jeg temper jeg da, men den er så merkelig denne runden. Hadde blodig EL-slim på torsdag, tror EL var da eller på fredag, eller lørdag. FF har satt EL til fredag, ser tempen er høyere, men jeg hadde EL-smerter i går og i dag duppet tempen så det holdt. Så jeg vet heller ikke OM EL har vært, NÅR den var osv.

Hvilken syklusdag er du på og når bruker EL å være vanligvis da? Har du forresten testet én gang, eller flere ganger for dagen? (Har sikkert spurt før altså, men føler jeg stiller det samme spørsmålet til flere, at det er jammen ikke enkelt å huske på hvem som har blitt spurt og hvem som har svart hva! [emoji14] )
Trodde jeg hadde svart på denne [emoji85][emoji85]
Er på cd13 idag, el bruker å komme mellom cd12 og cd16 ca. Men forrige syklus hadde jeg skikkelig krøll etter sa, og null elslim, men ble likevel en kjemisk.. mistenker det samme kan skje denne gangen også pga null slim denne pp også [emoji21] er sååå irriterende, bruker alltid å ha blodig slim, men nå som vi trenger det er det som snytt for solen [emoji12]

Høres jo ut som du har hatt el da [emoji2] satser på fine babystreker snart!!
 
Back
Topp