✿ IKM uke 21 ✿

Det ble litt endringer hos meg, så jeg flytter over i uke 20, søndag vel og merke :p
Ønsker dere masse lykke til og håper på mange fine streker! :Heartpink :)

Ååh... Hva med en fot hver leir da? :P Gjerne dropp innom oss og si hvordan det ble med deg. Lykke til! :)
 
Tenker å teste 20/5, skal være 10dpo da, siden jeg har skaffa mer sensitive tester denne gangen :) såå håper å klare å holde meg til da.
Forrige gang hadde jeg en del symptomer, men det var null spire. Så tenkte at denne på skulle jeg ikke kjenne etter en haug av symptomer og innbile meg noe. 2dpo og kan konstantere at det har mislyktes [emoji23][emoji23][emoji23]
Når har du tenkt å teste?

Hvilke tester har du skaffet deg som er mer sensitive? BP? :)
 
Det ble litt endringer hos meg, så jeg flytter over i uke 20, søndag vel og merke [emoji14]
Ønsker dere masse lykke til og håper på mange fine streker! [emoji813]pink :)

Ååh... Hva med en fot hver leir da? [emoji14] Gjerne dropp innom oss og si hvordan det ble med deg. Lykke til! :)
Jeg har en for i hver leir, siden jeg ikke vet når el ble [emoji6] så blir spennende å se om det blir uke 20 eller 21 som blir den riktige [emoji23]
 
Er bare 3 dpo men har en del murringer av og på i alle fall, og faktisk et par små kvalmebølger. Men testen er fortsatt ikke 100% negativ etter aborten (tror jeg, var ikke det for 3 dager siden i alle fall), så det kan jo være det som kødder også..

Vi for krysse fingrene for at det er en ny spire som kødder, og ikke gammel hcg [emoji39]
 
Ja, akkurat den stusset jeg lenge over! Men googlet det, og fant ut at det var et par andre som hadde hatt det som symptom på graviditet også [emoji28]
Har hatt to dager med ganske merkbar kvalme nå og da, og en god del luft i magen pluss småmurringer av og til.. håper på at det viser seg å være gode tegn! [emoji1]

Hvordan ligger du an i løypa da? [emoji2]

Haha, så morsomt [emoji13]
Åååh, så spennende! Vi for krysse fingrene på at det er en liten spire der [emoji173]

Jo jeg har nok vært igjennom de fleste symptomer disse få dagene [emoji23] Men tror ikke det er noe spesielt, annet enn at nå vil jeg virkelig føle de [emoji23] I dag he jeg ikke kjent noe som helst da. Men har hatt murringer, og noen stikninger i dagene tidligere [emoji4] Håper det er en grunn til at jeg har kjent det, og at jeg bare har vært for opptatt til å kjenne etter i dag [emoji4]
 
Eg rekner me dæ ikke gjekk denne månen heller si dæ he blitt lite av sex:(:( ikke enkelt å få dæ til når dæ trengst så eg kjenne dæ begynner å gå meir innpå meg nå ja. Føler for å gje opp å ikke tenke på mens å eggløsning å alt,men dæ er ikke eknelt når en ønsker en liten så ufattelig mye
 
Eg rekner me dæ ikke gjekk denne månen heller si dæ he blitt lite av sex:(:( ikke enkelt å få dæ til når dæ trengst så eg kjenne dæ begynner å gå meir innpå meg nå ja. Føler for å gje opp å ikke tenke på mens å eggløsning å alt,men dæ er ikke eknelt når en ønsker en liten så ufattelig mye

Får håpe det klaffet allikevel, skal jo bare én gang til! ;)

Forstår godt det er vanskelig når ønsket er stort, får håpe du får oppfylt drømmen ASAP!

Sender deg en god klem og ønsker deg ei finfin helg. :)
 
Jeg kan flyttes til ikm 24/5.

Bukett - pp8 - b1 - el 9/5 - ikm 24/5
 
Har ikke peiling [emoji23] alt mellom 0 til 9dpo.. el har vist gått forbi meg. Tester ikke og tempoet ikke og el-slim har ikke vist seg [emoji20] er på CD24 nå og har til vanlig syklus på 28.

EL har nok vært selv om du har misset LH-toppen for alt av symptomer. :) Satser på at du er 10 DPO og at streken blir mer og mer synlig!
 
Back
Topp