✿ IKM uke 21 ✿

Flere som er kvalme ja! [emoji28] Bra det hjalp med mat i alle fall da [emoji4] Er 6 dpo idag, og spørs om ikke det ryker en test i morgen når jeg føler det så veldig på kroppen at noe er på gang [emoji85] Skal litt til å få positiv så tidlig, men klarer ikke vente [emoji23]
Feiringen idag har vært fin, men litt preget av kvalme og dårlig form.. Hadde en veldig fin dag fordet da [emoji4]
Du da? [emoji4]

Sist pp fikk jeg svaaaak positiv test 6 dpo, så kan jo hende du får strek [emoji1]

Kjedelig at kvalmen preget dagen din da!

Her var det en kjempekoselig dag med familien, men har kjent at jeg er rimelig sliten i noen timer nå, så er veldig glad for at dagen er over [emoji12]
 
Sist pp fikk jeg svaaaak positiv test 6 dpo, så kan jo hende du får strek [emoji1]

Kjedelig at kvalmen preget dagen din da!

Her var det en kjempekoselig dag med familien, men har kjent at jeg er rimelig sliten i noen timer nå, så er veldig glad for at dagen er over [emoji12]

Oi! Da får jeg i alle fall lyst til å teste [emoji56][emoji85] Har en del tester liggende, men vet jeg blir veldig skuffa hvis den er negativ.. Får se an i morgen tidlig [emoji23]

Klarte heldigvis å kose meg med familien uansett, så det gikk jo greit [emoji4]
Så bra at du hadde en fin dag! Man blir sliten av en full dag med stress og farting [emoji23] Blir godt å ta kvelden nå [emoji4]
 

Har ikke truffet rundt EL etter det jeg vet så har liksom ikke troa på positiv test. Men tester jeg får jeg forventninger og så blir jeg skuffet over negativ test [emoji23]
 
Å, har vært sy mye positive tester her i det siste at jeg kjenner testetrangen melde seg. Får se hva tempen sier i morgen. Men er bare 8dpo i morgen, så jeg tror jeg absolutt burde vente. Har ikke fått positiv så tidlig, så skal prøve å holde meg til planen som er 10dpo [emoji23]
 
Å, har vært sy mye positive tester her i det siste at jeg kjenner testetrangen melde seg. Får se hva tempen sier i morgen. Men er bare 8dpo i morgen, så jeg tror jeg absolutt burde vente. Har ikke fått positiv så tidlig, så skal prøve å holde meg til planen som er 10dpo [emoji23]
10 dpo høres ut som en bra testedag! [emoji1]
 
7 DPO her også, og svak strek på GT [emoji173] Idag kom superømme pupper og masse kviser [emoji39] Når har du tenkt å teste? [emoji2]
Så fort jeg får tester i posten. Ble litt amputert pga helligdag midt i uken men håper de kommer før helgen. Ikm på mandag.

Satte meg ned eller bøyde meg idag og da kjente jeg noe i livmoren. Haha. Overanalytikeren:laughing001
 
Okei.. Jeg vet den ikke syns på bildet, men den ER der!!! [emoji1] 7 DPO idag, og en svak strek [emoji7] Føler meg gravid, så er utrolig nok temmelig sikker på at det ikke er en skyggestrek [emoji85] Har ikke noe problem med å se den når testen ligger på benken, men må vri og vende for å se antydning på bilde.
Ææææ, håper virkelig på sterkere babystrek de neste dagene! [emoji1317]

Noen flere som har testet idag? [emoji4]
1fa3dee5d9e72f88b7adbf956b1c4b8c.jpg
 
Var så kvalm i formiddag at jeg vurderte å bruke sånne armbånd mot reisesyke. Men så fikk jeg mat i meg og har nesten ikke klart å stoppe å spise [emoji23] fy flate, bra det ikke er 17.mai hver dag! Er ca 5 dpo, håper jeg klarer å vente 5 dager før det blir testing [emoji12]
Har dere hatt en fin feiring? [emoji4]
Jeg er helt overbevist om at du er gravid! Helt bombesikker! ;)
 
Jada, skulle ikke teste før 10dpo. Veeeel, 8dpo, og jeg må si meg skyldig i å ha testa likevel [emoji85] og siden jeg ikke kjenner til testene, visste jeg ikke hvor mye skygge som er vanlig. Derfor dyppa jeg en i vann også [emoji23][emoji23][emoji23]
Så den øverste er i vann og nederst i urin:
893e95aafa0bb3cb3bfbcdd045b6ee38.jpg
 
Jada, skulle ikke teste før 10dpo. Veeeel, 8dpo, og jeg må si meg skyldig i å ha testa likevel [emoji85] og siden jeg ikke kjenner til testene, visste jeg ikke hvor mye skygge som er vanlig. Derfor dyppa jeg en i vann også [emoji23][emoji23][emoji23]
Så den øverste er i vann og nederst i urin:
893e95aafa0bb3cb3bfbcdd045b6ee38.jpg

Ser godt at den nederste har strek! [emoji1] Så spennende [emoji7]
 
Jada, skulle ikke teste før 10dpo. Veeeel, 8dpo, og jeg må si meg skyldig i å ha testa likevel [emoji85] og siden jeg ikke kjenner til testene, visste jeg ikke hvor mye skygge som er vanlig. Derfor dyppa jeg en i vann også [emoji23][emoji23][emoji23]
Så den øverste er i vann og nederst i urin:
893e95aafa0bb3cb3bfbcdd045b6ee38.jpg
Spennende :)
 
Jada, skulle ikke teste før 10dpo. Veeeel, 8dpo, og jeg må si meg skyldig i å ha testa likevel [emoji85] og siden jeg ikke kjenner til testene, visste jeg ikke hvor mye skygge som er vanlig. Derfor dyppa jeg en i vann også [emoji23][emoji23][emoji23]
Så den øverste er i vann og nederst i urin:
893e95aafa0bb3cb3bfbcdd045b6ee38.jpg

Tror du er gravid jeg! Ser strek :) :) :)
 
Ser godt at den nederste har strek! [emoji1] Så spennende [emoji7]

Wiii! Ja, det blir spennende :) foreløpig er den jo altfor grå, men 8dpo er jo fryktelig tidlig. Fare for at det ryker en test hver dag fremover om tempen holder seg høy!
Og godt jeg kan legge det ut her, mannen hadde dævva om han visste at jeg testa på 8 dpo OG dyppa en test i vann også!:hilarious:
 
Back
Topp