Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heisann! Har ikke alle forkortelesene inne enda.. det jeg skjønner er.. : PP1- EL ca 10-12/5. IKM 27 eller 28/5
Har hatt pstav i tilsammen 6år, men nå har vi bestemt oss for å prøve på 3.mann å kjenner ikke syklusen min helt enda. Men er ganske sikker på at EL var rubdt den 10/5 da jeg hadde rikelig mes ELslim har testet en gang allerede.. da var det slil at jeg kaaanskje kunne skimte en liiten skyggestrek. Men da måtte jeg legge govilja til Vis vedlegget 225998
Jeg ser noe!Heisann! Har ikke alle forkortelesene inne enda.. det jeg skjønner er.. : PP1- EL ca 10-12/5. IKM 27 eller 28/5
Har hatt pstav i tilsammen 6år, men nå har vi bestemt oss for å prøve på 3.mann å kjenner ikke syklusen min helt enda. Men er ganske sikker på at EL var rubdt den 10/5 da jeg hadde rikelig mes ELslim har testet en gang allerede.. da var det slil at jeg kaaanskje kunne skimte en liiten skyggestrek. Men da måtte jeg legge govilja til Vis vedlegget 225998
Negativ test i dag så da blir det vell pp 17 på oss..
Jada. Det er håp til tr kommer, men etter 16 pp vet jeg har tr kommer. Hun er ikke nådig og liker seg svert godt hos meg...
Ser en svak strek der. Håper den blir sterkere♡♡♡Testetøsa klarer ikke å dy seg[emoji85] hva tenker dere om denne?
Testetøsa klarer ikke å dy seg[emoji85] hva tenker dere om denne?
Ser en svak strek der. Håper den blir sterkere♡♡♡
Ser antydning til strek
Testetøsa klarer ikke å dy seg[emoji85] hva tenker dere om denne?
Ser noe! [emoji1] Spennende i morgen da [emoji4][emoji173]
Ser noe! [emoji1] Spennende i morgen da [emoji4][emoji173]
Jeg ser strek! Og dør litt av at den ligger oppå hjemmeleksa [emoji23][emoji1360]
Gratulerer [emoji846]