✿ IKM uke 21 ✿

Da kom tr her i dag :D

Håper det blir flere fine g-tester på dere iløpet av uka ♡
 
Heisann! Har ikke alle forkortelesene inne enda.. det jeg skjønner er.. : PP1- EL ca 10-12/5. IKM 27 eller 28/5

Har hatt pstav i tilsammen 6år, men nå har vi bestemt oss for å prøve på 3.mann:) å kjenner ikke syklusen min helt enda. Men er ganske sikker på at EL var rundt den 10/5 da jeg hadde rikelig med ELslim :) har testet en gang allerede.. da var det slik at jeg kaaanskje kunne skimte en liiten skyggestrek. Men da måtte jeg legge govilja til Screenshot_20170522-183700.png
 
Last edited:
Heisann! Har ikke alle forkortelesene inne enda.. det jeg skjønner er.. : PP1- EL ca 10-12/5. IKM 27 eller 28/5

Har hatt pstav i tilsammen 6år, men nå har vi bestemt oss for å prøve på 3.mann:) å kjenner ikke syklusen min helt enda. Men er ganske sikker på at EL var rubdt den 10/5 da jeg hadde rikelig mes ELslim :) har testet en gang allerede.. da var det slil at jeg kaaanskje kunne skimte en liiten skyggestrek. Men da måtte jeg legge govilja til Vis vedlegget 225998

Lykke til med prøvingen [emoji5] håper du snart kan glede deg over to streker [emoji1]
 
Heisann! Har ikke alle forkortelesene inne enda.. det jeg skjønner er.. : PP1- EL ca 10-12/5. IKM 27 eller 28/5

Har hatt pstav i tilsammen 6år, men nå har vi bestemt oss for å prøve på 3.mann:) å kjenner ikke syklusen min helt enda. Men er ganske sikker på at EL var rubdt den 10/5 da jeg hadde rikelig mes ELslim :) har testet en gang allerede.. da var det slil at jeg kaaanskje kunne skimte en liiten skyggestrek. Men da måtte jeg legge govilja til Vis vedlegget 225998
Jeg ser noe!
 
Negativ test i dag så da blir det vell pp 17 på oss..
Jada. Det er håp til tr kommer, men etter 16 pp vet jeg har tr kommer. Hun er ikke nådig og liker seg svert godt hos meg...
 
Testetøsa klarer ikke å dy seg[emoji85] hva tenker dere om denne?
512d877afb3b4a985b12cbe4355ff0fe.jpg
 
Jeg ser strek! Og dør litt av at den ligger oppå hjemmeleksa [emoji23][emoji1360]

Haha! Ikke hjemmelekse[emoji12] 5 åringen sin bok[emoji85] men ikke bedre[emoji23] tror jeg diskret fjerner den sida[emoji23] hun vet ikke bedre[emoji12]
 
Har lest mye om at tappen opp er gravid og tappen ned er tr..
Idag kjentes det ut som livmoren skulle falle ut og joda tr igang. Kult å vite. Lykke til videre dere alle:love7
 
Back
Topp