lillyzilly
Forumet er livet
Kan sette meg på tr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 226031 Tok en (CB EARLY) i dagtidlig. 3 dager til ikm. Ser dere og strek? Den er mer blå utenom bilde. Håper så inderlig [emoji4][emoji4]
Vis vedlegget 226031 Tok en (CB EARLY) i dagtidlig. 3 dager til ikm. Ser dere og strek? Den er mer blå utenom bilde. Håper så inderlig [emoji4][emoji4]
Den ser blå ut! Krysser fingrene for babystrek! [emoji1]Vis vedlegget 226031 Tok en (CB EARLY) i dagtidlig. 3 dager til ikm. Ser dere og strek? Den er mer blå utenom bilde. Håper så inderlig [emoji4][emoji4]
Kan sette meg på tr
Stor klemKan sette meg på tr
Syns blodet mitt smaker metall eg [emoji848]gi beskjed neste gang du tester då så skal eg prøve å holde meg til då [emoji85] 7 dpo her og..
Det skal jeg gjøre[emoji1317]har lyst til å ta en ny allerede, våknet nettopp etter nattevakt.. Men det er jo bare galskap[emoji85]
Jeg kan settes på gravid [emoji7]
Hehe! Då har du jo nesten ein slags mårraurin viss du har sove non timer [emoji14]
Jepp, og jeg tissa i en kopp- dramatisk klar til å dyppe..men så tok jeg meg i det og tenkte "ærlig talt, et sted må grensa di gå også", og helte det ut[emoji85][emoji23]ny sjanse i morgen
Gratulerer [emoji4][emoji4]
Ser strek!
Tatt på utvannet urin akkurat nå, streken kom opp med en gang og den har rosa farge... [emoji15][emoji15][emoji85] litt vanskelig å få med fargen på bilde... men den er der [emoji848]
CD 29 og 3/4 dager over IKM, men testen i går hadde kun skyggestrek.. kan ikke bare tanta komme så vi kan komme igang med ny PP? Blæææ....