✿ IKM uke 21 ✿

Her er testene mine fra de siste dagene, 12 dpo i dag. Skal skaffe digital senere i dag. Merker at det allerede er mye skumlere å være gravid denne gangen, og håper så veldig at dette endelig skal være babyen vi får med oss levende hjem [emoji177][emoji4][emoji254]
Hvordan går det med dere i dag?
6b1f14a711dd731638f4dc4dd2b2e57f.jpg
Gratulerer med fine tester :D
Krysser alt jeg har for at denne gangen skal alt gå bra for dere ♡
 
Skjønner ikke hva jeg driver med- 7dpo, kanskje også bare 6, og røyk på første test- selvfølgelig blenda som ikke er annet enn å forvente. Var jo sånn her jeg ikke skulle bli![emoji85][emoji28]
 
Skjønner ikke hva jeg driver med- 7dpo, kanskje også bare 6, og røyk på første test- selvfølgelig blenda som ikke er annet enn å forvente. Var jo sånn her jeg ikke skulle bli![emoji85][emoji28]

Kjenne meg igjen i den! Men det eneste som hjelper på testetrangen er å ta en test [emoji23][emoji85]
 
Skjønner ikke hva jeg driver med- 7dpo, kanskje også bare 6, og røyk på første test- selvfølgelig blenda som ikke er annet enn å forvente. Var jo sånn her jeg ikke skulle bli![emoji85][emoji28]

Hehe! Kjenner meg igjen [emoji23] Fort gjort å ryke på en smell! Og når man har tatt den første er terskelen lav for å ta en til [emoji56][emoji23]
 
Godt å høre Liaff og ØnskerEnTil[emoji173]️. Blir seriøst helt svett av meg selv.. Sier til meg selv "ikke gjør det, det er ikke vits", også gjør jeg det fordet[emoji85][emoji23]
 
Godt å høre Liaff og ØnskerEnTil[emoji173]️. Blir seriøst helt svett av meg selv.. Sier til meg selv "ikke gjør det, det er ikke vits", også gjør jeg det fordet[emoji85][emoji23]

Ja, og så blir man deppa når den er negativ selvom man veeeet det er altfor tidlig [emoji29][emoji85]
 
Er i dag 11 dpo og føler meg kvalm og trøtt. Har i tillegg litt murringer som kommer og går. Pleier å få litt murringer noen dager før IKM, så regner med at det sikkert er det. Men jeg røyk på en test i helgen som først viste negativ, men som etter tidsfristen ble positiv. Vet jo at man aldri burde se på testen etter tidsfristen, men så ble det sånn allikevel[emoji85] Kommer til å ta en test igjen i morgen tidlig, og om den er negativ skal jeg holde meg til etter IKM. Spennende dager fremover nå!! Håper det blir mange fine positive tester denne uken![emoji1][emoji173]
 
Gratulerer så mye til dere med positiv test:-) tempen er fremdeles fin her og menssmerter er her enda. Håper testene kommer i posten snart!!
 
TR har kommet fem dager for tidlig...eller er det en festeblødning!? Litt usikker enda, men jeg har hatt det ved de to andre graviditetene. Flere som har hatt det? Når kom det i forhold til EL?
 
TR har kommet fem dager for tidlig...eller er det en festeblødning!? Litt usikker enda, men jeg har hatt det ved de to andre graviditetene. Flere som har hatt det? Når kom det i forhold til EL?

Kan vel være det men ikke erfaring med det.... tenker kanskje festeblødning er mindre enn ved mens?
 
Back
Topp