Chanett87
Chanett ønsker en liten spire
Jeg ser!
Er nok bare en skygge! Bare irriterende at alle testene jeg tar får skygge... skjønner ikke hvorfor egentlig?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser!
Gratulerer med fine testerHer er testene mine fra de siste dagene, 12 dpo i dag. Skal skaffe digital senere i dag. Merker at det allerede er mye skumlere å være gravid denne gangen, og håper så veldig at dette endelig skal være babyen vi får med oss levende hjem [emoji177][emoji4][emoji254]
Hvordan går det med dere i dag?
Gratulerer med fine tester
Krysser alt jeg har for at denne gangen skal alt gå bra for dere ♡
IKM i dag og dette er resultatet! Noen andre som ser streken? T
ar ny test om to dager om ikke tanta dukker opp i mellomtiden
Skjønner ikke hva jeg driver med- 7dpo, kanskje også bare 6, og røyk på første test- selvfølgelig blenda som ikke er annet enn å forvente. Var jo sånn her jeg ikke skulle bli![emoji85][emoji28]
Skjønner ikke hva jeg driver med- 7dpo, kanskje også bare 6, og røyk på første test- selvfølgelig blenda som ikke er annet enn å forvente. Var jo sånn her jeg ikke skulle bli![emoji85][emoji28]
Føler meg rundlurt som fikk et lite håp! Tanta kom snikende nå :/
Godt å høre Liaff og ØnskerEnTil[emoji173]️. Blir seriøst helt svett av meg selv.. Sier til meg selv "ikke gjør det, det er ikke vits", også gjør jeg det fordet[emoji85][emoji23]
Noen med skikkelig godt streksyn her? [emoji23]
7-8 dpo i dag
Noen med skikkelig godt streksyn her? [emoji23]
7-8 dpo i dag
TR har kommet fem dager for tidlig...eller er det en festeblødning!? Litt usikker enda, men jeg har hatt det ved de to andre graviditetene. Flere som har hatt det? Når kom det i forhold til EL?