Krysser med deg [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser hva du mener [emoji1] Hvor mange dpo?
Røk på en test idag også[emoji28] trodde jeg skimtet en strek, men har tatt til fornuften og innsett det var innbilning [emoji12]![]()
Jeg er et svaaakt menneske[emoji85] tok test i dag (7 eller 8 dpo) og den var negativ[emoji58] vet det er tidlig, men blir litt pessimistisk likevel[emoji58] jaja, tiden får vise[emoji1303]![]()
Er dette RFSU?![]()
Ja[emoji4] skulle egentlig kjøpe noen på nett, men plutselig glemte jeg det, så da kjøpte jeg inn disse[emoji1303]
De har jeg aldri fått ordentlig strek på før hvertfall etter 11 dpo, så det er fortsatt veldig gode muligheter for at strek dukker opp om noen dager![]()
Er ikke mer enn 7dpo [emoji23] fortsatt mange dager igjen å teste på [emoji56]Tror ikke jeg ser noe[emoji53] hvor mange dpo er du?
Er ikke mer enn 7dpo [emoji23] fortsatt mange dager igjen å teste på [emoji56]
Tusen takk[emoji23] i like måte[emoji1]Lik som meg du da[emoji85][emoji23] jeg krysswr fingrene for deg[emoji4]
Disse er etter min erfaring veldig lite sensitive. Sist jeg ble gravid fikk jeg ikke "ordentlig" strek før 14 dpo, og syns egentlig den var ganske svak og [emoji14]Jeg er et svaaakt menneske[emoji85] tok test i dag (7 eller 8 dpo) og den var negativ[emoji58] vet det er tidlig, men blir litt pessimistisk likevel[emoji58] jaja, tiden får vise[emoji1303]![]()