✨Jubeltråd✨

Jubler for den første (nesten) kvalmefrie dagen etter noen uker med insane kvalme og brekninger ut av det blå. Også jubler jeg for TUL om 8 dager <3
 
Jubler for 8 uker i dag :Heartred
 
Hurra afipran virker! Så slo bekkenet inn hahahahaha kan ikke gjøre annet enn å le

:laughing025
 
Jubler for 12+0 :talk017
 
Jubler for at jeg er 9-3 i dag og jeg fant HJERTELYDEN med doppleren min!!!! :woot: Jeg er bare såååååå lykkelig!!! I tillegg kom min favoritt serie ut med ny episode i natt, skulle ikke kommet ut før på mandag, men de overrasket oss med en valentinsgave! Elsker Viaplay! Så har jeg bursdag i morgen. Kunne ikke blitt bedre! :Heartbigred

God lørdag alle sammen!!
 
Jubler også for bedre form enn på lenge!!
 
9+2 og i dag og fått time hos jordmor snart :smiley-bounce022
 
Jubler over aktiv krabat som vinket på (superkjapp) ultralyd hos fastlegen i dag.:Heartpink
Var inne for svangerskapskontroll med blodprøver og sånn. Legen har 12+0, jeg mener 11+4.

Jubler også for sykemelding. Har absolutt helst lyst å være på jobb. Flink-pike-syndromet plager. Men jeg er SÅ kvalm og ubrukelig. Ungene og helsen min er pri 1. :) (prøver å overbevise meg selv. Hehe)

A4E8FB85-1AA2-43E2-84E0-AB340C5DBF57.jpeg
 
Jubler for god time hos jordmor i går, og for en fin samtale med sjefen om tilrettelegging så jeg kommer meg tilbake på jobb.
 
Jubler for 13+0 og 156 i hjerteslag med doppler <3 nå begynner jeg snart å tro på at dette er på ekte. Altså, jeg tror på at jeg er gravid, men begynner å innse at det går bra denne gangen :excited001
Lille attpåkladd :love7
 
Jubler for 12+0 i dag og TUL til fredag. Også fortalt sjefene og de nærmeste på jobb. Jeg har jo grua meg i flere uker pga bare 2 mnd siden jeg kom tilbake fra sist mammapermisjon - men de tok det kjempe fint og gratulerte og syns det bare var koselig <3
 
Jeg jubler for fin baby på ul i går - og for at jeg i dag bestilte time til tul om 13 dager!
 
Back
Topp