Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jubler for at jeg er 9-3 i dag og jeg fant HJERTELYDEN med doppleren min!!!! Jeg er bare såååååå lykkelig!!! I tillegg kom min favoritt serie ut med ny episode i natt, skulle ikke kommet ut før på mandag, men de overrasket oss med en valentinsgave! Elsker Viaplay! Så har jeg bursdag i morgen. Kunne ikke blitt bedre!
Jubler over aktiv krabat som vinket på (superkjapp) ultralyd hos fastlegen i dag.
Var inne for svangerskapskontroll med blodprøver og sånn. Legen har 12+0, jeg mener 11+4.
Jubler også for sykemelding. Har absolutt helst lyst å være på jobb. Flink-pike-syndromet plager. Men jeg er SÅ kvalm og ubrukelig. Ungene og helsen min er pri 1. (prøver å overbevise meg selv. Hehe)
Jubler for 13+0 og 156 i hjerteslag med doppler <3 nå begynner jeg snart å tro på at dette er på ekte. Altså, jeg tror på at jeg er gravid, men begynner å innse at det går bra denne gangen
Lille attpåkladd
Jubler for 12+0 i dag og TUL til fredag. Også fortalt sjefene og de nærmeste på jobb. Jeg har jo grua meg i flere uker pga bare 2 mnd siden jeg kom tilbake fra sist mammapermisjon - men de tok det kjempe fint og gratulerte og syns det bare var koselig <3