✨Jubeltråd✨

En tråd i 'September 2020' startet av Smørblomst1, 1 Jan 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tufso86 Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

17 uker i dag❤️

• Hjertelig Hjertelig x 5
    • Vinner Vinner x 1
  2. Tufso86 Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Oppi all denne korona/elendigheten må jeg juble for at mannen kjente spark utenpå magen min i dag - og han har bursdag :D:wav

3. B.I_84❤️ Betatt av forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Åh det er så deilig når man kjenner liv,og er helt sikker på at det ikke er promp ;) masse masse kiling (bokstavelig talt) inne i magen :Heartred Im in love!

• Hjertelig Hjertelig x 3
    • Morsom Morsom x 1
  4. V90 Glad i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

15 uker i dag:Heartred:Heartpink:Heartblue
    :wav

• Hjertelig Hjertelig x 4
  5. eudaimonia Glad i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

15 uker i dag! :Heartbigred

• Hjertelig Hjertelig x 6
  6. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

18 uker i dag :love7

• Hjertelig Hjertelig x 6
  7. lilleburrito Glad i forumet Novemberlykke 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Desemberskatter 2016

Jubler over masse aktivitet i magen i dag :Heartpink
    Bittesmå «dytt» mange ganger i løpet av dagen.
    5 dager til oul og 17+1 :wav

• Hjertelig Hjertelig x 8
  8. Hankapanka Blir kjent med forumet

Jubler over 18+0 i dag, samt OUL tidligere på formiddagen, hvor alt så fint ut :Heartbigred:love7 :smiley-bounce016

9. lilleburrito Glad i forumet Novemberlykke 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Desemberskatter 2016

Frisk gutt på oul i dag :Heartblue

Ble satt frem 5 dager, så nå er jeg 18+4 og termin 2. september:happy093

• Hjertelig Hjertelig x 7
  10. fawkes Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

18+0 idag og denne uken kom magen skikkelig! :love7 Nå venter jeg bare på å kjenne bevegelser. Og så er det helg og påskeferie! :duckie

• Hjertelig Hjertelig x 2
  11. fawkes Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Så fint å bli satt frem 5 dager! Tipper det motsatte skjer til meg, hehe. Har uansett litt ulik termin avhengig av om du spør legen min eller jordmor på tidlig ultralyd.

Gratulerer med gutten! Godt å vite at alt er bra. :love7

12. lilleburrito Glad i forumet Novemberlykke 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Desemberskatter 2016

Tusen takk!:Heartblue
    Jeg har blitt satt frem 3-5 dager med alle tre. (Rart nær en vet siste mens og syklus, Menmen)
    Første kom 7 dager på overtid. Andre kom 3 dager før. Spent på minstemann! :)

13. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jubler for godt med liv i magen :love7

14. ToTilPåVei Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Augustmødrene 2014

Jubler for en herlig dag:smiley-angelic003 Pluss fikk fremskyndet ul:happy::happy::happy:

15. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jubler for 21 fullgåtte uker :talk017

16. V90 Glad i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

17+2:wav

• Hjertelig Hjertelig x 1
  17. V90 Glad i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Jubler for en sterk og fin hjertelyd i dag❤️❤️ :wav

• Hjertelig Hjertelig x 1
  18. Rugrat Glad i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Jubler for 20+0 :wav

19. Tufso86 Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jubler for 21 uker og 100% sykemelding og dermed 100kg lettere!!❤️ Glad for at jeg har en jordmor som er så forståelsesfull og tydelig, og for at fastlegen følger jordmor sine råd.
    Også jubler jeg for at sjefen min lar meg fortsette med litt administrativt arbeid hjemmefra, selv om jeg er sykemeldt. Jeg kan med andre ord styre alt helt selv og det er så godt å tenke på. Poenget med sykemelding er at jeg skal slippe å være på avdeling i bhg. Men det er jo fortsatt litt jeg kan gjøre hjemmefra ☺️

20. ToTilPåVei Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Augustmødrene 2014

Yay!! Partner får være med på ul imorgen. Fekk SMS om det idag!! Folkehelseinstituttet hadde åpnet for det

• Liker Liker x 3

Del denne siden