✨Jubeltråd✨

17 uker i dag❤️
 
Oppi all denne korona/elendigheten må jeg juble for at mannen kjente spark utenpå magen min i dag - og han har bursdag :D:wav
 
Åh det er så deilig når man kjenner liv,og er helt sikker på at det ikke er promp ;) masse masse kiling (bokstavelig talt) inne i magen :Heartred Im in love!
 
15 uker i dag! :Heartbigred
 
18 uker i dag :love7
 
Jubler over masse aktivitet i magen i dag :Heartpink
Bittesmå «dytt» mange ganger i løpet av dagen.
5 dager til oul og 17+1 :wav
 
Frisk gutt på oul i dag :Heartblue

Ble satt frem 5 dager, så nå er jeg 18+4 og termin 2. september:happy093
 
18+0 idag og denne uken kom magen skikkelig! :love7 Nå venter jeg bare på å kjenne bevegelser. Og så er det helg og påskeferie! :duckie
 
Frisk gutt på oul i dag :Heartblue

Ble satt frem 5 dager, så nå er jeg 18+4 og termin 2. september:happy093
Så fint å bli satt frem 5 dager! Tipper det motsatte skjer til meg, hehe. Har uansett litt ulik termin avhengig av om du spør legen min eller jordmor på tidlig ultralyd.

Gratulerer med gutten! Godt å vite at alt er bra. :love7
 
Så fint å bli satt frem 5 dager! Tipper det motsatte skjer til meg, hehe. Har uansett litt ulik termin avhengig av om du spør legen min eller jordmor på tidlig ultralyd.

Gratulerer med gutten! Godt å vite at alt er bra. :love7
Tusen takk!:Heartblue
Jeg har blitt satt frem 3-5 dager med alle tre. (Rart nær en vet siste mens og syklus, Menmen)
Første kom 7 dager på overtid. Andre kom 3 dager før. Spent på minstemann! :)
 
Jubler for godt med liv i magen :love7
 
Jubler for en herlig dag:smiley-angelic003 Pluss fikk fremskyndet ul:happy::happy::happy:
 
Jubler for 21 fullgåtte uker :talk017
 
Jubler for 21 uker og 100% sykemelding og dermed 100kg lettere!!❤️ Glad for at jeg har en jordmor som er så forståelsesfull og tydelig, og for at fastlegen følger jordmor sine råd.
Også jubler jeg for at sjefen min lar meg fortsette med litt administrativt arbeid hjemmefra, selv om jeg er sykemeldt. Jeg kan med andre ord styre alt helt selv og det er så godt å tenke på. Poenget med sykemelding er at jeg skal slippe å være på avdeling i bhg. Men det er jo fortsatt litt jeg kan gjøre hjemmefra ☺️
 
Back
Topp