✨Jubeltråd✨

Det er jo bare fantastisk! Er det OUL eller privat?
Privat. Men fikk i utgangspunktet beskjed om å komme alene. Kanskje de snur på sykehuset også da? Er lov å håpe iallefall.
 
Privat. Men fikk i utgangspunktet beskjed om å komme alene. Kanskje de snur på sykehuset også da? Er lov å håpe iallefall.

Håper det! Jeg har allerede på tirsdag, så tviler på at de snur før det, men det hadde vært supert for alle gravide om de snart fikk nye rutiner for OUL der partneren får være med :). Og så stas for både deg og samboeren at dere får dele opplevelsen :Heartred
 
Nå har de begynt i januar 21 :wideyed:
 
Ble så glaaad nå pga ultralyd-nyhetene her i posten. Lar meg selv tro på at mannen får bli med når det er vår tur, 8.mai :wav
 
Jubler for 22+0 :wav
 
Jubler for 23 fullgåtte uker :dance011
 
Jubler for 24 fullgåtte uker !!
 
Jubler for mamman min som er kommet hit til oss for å hjelpe til med henting av storesøster. Fikk litt problemer da jeg har 7,5 timers arbeidsdag og mannen jobber sånn at han ikke kan hente i barnehagen. Jeg kan heller ikke hente henne til min barnehage, sånn som jeg har gjort før, pga korona. Da sa mamma at hun kom. Hun er gått av med pensjon, så hun har lite å gjøre på dagene uansett. sier hun. Jeg har verdens beste mamma. :Heartred
 
Hurra for at alt så fint ut på UL! ❤️ Og, hurra for at baby endelig lå sånn til at vi fikk se at det er en GUTT ❤️
 
Jubler for fin baby på UL i dag, 24+1 ! Nå er lillebror ca 700 gram :love7

31005BE4-C0F5-430F-8BE5-2C6A82BB1CD9.jpeg

5B90C54F-5E23-4550-9CDD-550503D23D19.jpeg

BD1ABF7A-1865-451E-828C-C6C5BD52E515.jpeg
 
:hello2Det må jubles for at det som smått begynner å åpnes opp for at far får være igjen etter fødsel! :hello2
 
Back
Topp