✨Jubeltråd✨

Jubler for 12+0 i dag. Er enda forferdelig kvalm. Sist jeg var i uke 12+0 våkna jeg å var ikke mer kvalm. Merkelig hvor forskjellig det er.
 
Jubler for 12+0 i dag :)
 
Jubler for at kvalmen endelig har sluppet taket!
(er 14+4, så var på tide!)
 
Jubler høyt og hemningsløst for 12 uker i dag!
:Heartred:Heartred:Heartred :wav
 
Jubler for min fantastiske samboer!:Heartpink
Uten han.... altså, jeg vet ikke hvordan det hadde gått.
 
I går kveld ble det jubel i senga, da jeg kjente et spark utenpå magen:love7 Lå på ryggen og kjente på litt bevegelser og holdt hånda over der bevegelsene var. Så kom det et lite spark i hånda mi! :wav
En ting er å være usikker på hva som er bevegelser og hva som er tarmene, men å kjenne det utenpå er ikke til å ta feil av! ❤️
 
I går kveld ble det jubel i senga, da jeg kjente et spark utenpå magen:love7 Lå på ryggen og kjente på litt bevegelser og holdt hånda over der bevegelsene var. Så kom det et lite spark i hånda mi! :wav
En ting er å være usikker på hva som er bevegelser og hva som er tarmene, men å kjenne det utenpå er ikke til å ta feil av! ❤️
Wow!!! Det eeeer så gøy. Gleder meg til å kjenne selv. Kjente ikke innvendige spark før uke 19 med de to andre. Med forrige hadde jeg morkaken foran også. Denne gangen har ikke jeg det. Spent!
 
Last edited:
Jeg venter veldig på å kjenne bevegelser. Også sikre på innsiden :)
 
Wow!!! Det eeeer så gøy. Gleder meg til å kjenne selv. Kjente ikke innvendige spark før uke 19 med de to andre. Med forrige hadde jeg morkaken foran også. Denne gangen har ikke jeg det. Spent!
Ja, veldig gøy! Såg det utenpå i uke 17 sist❤️ Nå er jeg 16+2.
Morkaken min ligger helt nede denne gangen☺️
 
Jubler for kjempefin ultralyd i dag! Var inne pga blødninger, men de fant ingen grunn. Muligens at morkaken ligger lavt enda.

Inni magen var det frisk, sprellende GUTT :Heartblue

012329D7-3A78-4831-A10A-07155091E460.jpeg


B43DD98C-62D4-4CF6-A12C-3D52F3D28A4A.jpeg
 
Jubler for 16 fullgåtte uker i går :love7
 
Back
Topp