✨Jubeltråd✨

Jubler for et lite, bankende hjerte på TUL idag. Ble riktignok satt tilbake noen dager, så jeg har fortsatt noe å stresse med :p Men føler meg veldig mye tryggere på at dette kan gå. Skal fortelle sjefen imorgen, samt at jeg skal jobbe svært redusert fremover. Jeg tror dette blir bra! ❤️
Fantastisk!!
 
Jubler for brev om fødeplass og oul xsmile9xsmile9
 
Nå fikk jeg også lyst til å regne dager til oul! 56 dager!! Føles i grunn som en evighet til, men plutselig er vi der :D

Jubler på forskudd for 10+0 i morgen :Heartpink
 
Jubler for at jeg ble satt frem tre dager på tul i går, så er nå 9+1 :D Tar i mot alle forbigåtte dager med takk :p

Jeg velger å stole på det, da jeg mener det kan stemme at el må ha vært tidligere ( vet ikke når el var, men vet når siste gang vi hadde sex var, så tidligere el gir mer mening :shy:).
 
Jubler for at mannen har sagt opp militæret og forhåpentligvis bor hjemme med oss iløpet av et år ❤❤❤❤❤❤❤
 
Jubler for EN UKE til 12+0 :smiley-bounce016
 
Mange av dere føles som dere er i en annen verden enn oss andre, 12 uker og fødeplass og greier, føles eksepsjonelt langt unna :p Kan jeg ikke relatere til en gang, og jeg har termin 10 september! Hvordan det må føles for noen med termin 25 september kan jeg ikke tenke meg :p

Jubler for 9+1, og at jeg nå skal gå tur med vofs i skogen :)
 
Jubler for å ha vunnet 20 000kr :excited001
 
Jubler for 11+0
:talk017
 
Jubler for at vi fant hjertelyd med angelsound idag, 10+3 :love7 fant på første forsøk <3
 
Jubler for at jeg er over dagen jeg har mistet før. Føles ut som dette går veien!!
 
12 dager til ny TUL :dance018
 
Back
Topp