✨Jubeltråd✨

Jubler for 8+0 :talk017
 
I dag jubler jeg for tre måneders bryllupsdag :Heartbigred:love7
 
Jeg jubler for at jeg har funnet svar på alle de merkelige tingene jeg har lurt på denne helgen på disse forumsidene, som om det er galt at ubehag i brystene plutselig ble borte og risiko for MA og alt mulig annet
 
Jubler for 7+5 uten tegn til blødning! Mistet i SA på denne dagen sist, så føler det er en milepæl idag :Heartred
 
Joho! Time til tul! Fikk først på tirsdag, men er da bare 6+2. Prøver å flytte den noen dager så jeg kan være lenger på vei...
 
Jubler for 6+0 i dag! :smiley-bounce012
 
Jubler for 10 uker imorn

:smiley-bounce016
 
Jubler for et lite, bankende hjerte på TUL idag. Ble riktignok satt tilbake noen dager, så jeg har fortsatt noe å stresse med :p Men føler meg veldig mye tryggere på at dette kan gå. Skal fortelle sjefen imorgen, samt at jeg skal jobbe svært redusert fremover. Jeg tror dette blir bra! ❤️
 
Jubler for et lite, bankende hjerte på TUL idag. Ble riktignok satt tilbake noen dager, så jeg har fortsatt noe å stresse med :p Men føler meg veldig mye tryggere på at dette kan gå. Skal fortelle sjefen imorgen, samt at jeg skal jobbe svært redusert fremover. Jeg tror dette blir bra! ❤️

:smiley-bounce016
 
Back
Topp