✨Jubeltråd✨

Jubler for time hos jordmor, den samme fantastiske som med storebror, i uke 12 :love2
 
Jubler for første positive graviditetstest! :smiley-bounce022
 
Jubler for at symptomene er her enda, tar det som et godt tegn :happy093
 
6+0 i dag:). Fremdeles lite symptomer, men jubler for at det heller ikke er noen tegn til at det er på vei til å gå galt:smiley-bounce012
 
Vært på TUL i dag! 7+2 etter menstermin, men hun målte meg litt bakover. Det er helt forventet, for jeg hadde EL noe senere denne mnd. Målte meg til 6+6, så det passet perfekt med EL! Liten bønne på ca 1 cm med et bankende hjerte.. :Heartpink
 
Jubler for hjerteslag på TUL :Heartbigred
 
Jubler for en levende, fin klump i magen :Heartpink fine hjerteslag og en termin som stemte bra :love7



00CF6E51-6193-4B21-B369-7CA0873D844C.jpeg
 
Idag har jeg en dag hvor jeg har skikkelig lyst på snus (nikotin og tobakksfri vel og merke)... Da åpner jeg slutta appen og ser at jeg har vært nikotinfri i 196 dager!! Hadde aldri trodd jeg kom til å klare å slutte etter 10 år :woot: så fikk dempet lysten, og tipper det var fordi stressnivået var på 200 før TUL :hilarious:
 
Jubler for at jeg fikk time til TUL hos gyn til onsdag! ❤️ Hurra! Trenger ikke vente ukesvis ❤️
 
Jubler for at jeg har fått time på svangerskapspoliklinikken på Ahus allerede i slutten av januar!
 
Back
Topp