✨ IKM UKE 12 ✨

Fortsatt ingen TR.. 2 dager over og blenda tester.. er ikke det litt rart å ikke få mens når man er sikker på at man hadde EL? Eller kan det da være noe som har skjedd ‘underveis’ når man ikke får det? ‘Skal ikke TR komme 14 dager etter EL, men det er dagene mellom TR og EL som kan være lenger?

Ny på dette :gen113

Dagene fra EL til TR skal være lik hver syklus for samme person, men det er ikke sikkert din lutealfase er 14 dager, den kan også f.eks være 16 dager :happy: Din lengde finner du ut om du registrerer EL-tester og/eller temping. Min lutealfase er fast 14-15 dager.

Lykke til! Krysser fingrene for at det er en spire på gang hos deg som er årsaken ❤️

Dagene fra EL til TR skal være lik hver syklus for samme person, men det er ikke sikkert din lutealfase er 14 dager, den kan også f.eks være 16 dager :happy: Din lengde finner du ut om du registrerer EL-tester og/eller temping. Min lutealfase er fast 14-15 dager.

Lykke til! Krysser fingrene for at det er en spire på gang hos deg som er årsaken ❤️
Takk for svar :shy: Tok EL test og Premom mener TR skulle kommet i dag da, en dag senere enn en annen app.. Ingen spire med de heeelt hvite testene mine. Får bare vente :bag: har jo hatt EL, det er jeg helt sikker på..

Fortsatt ingen TR.. 2 dager over og blenda tester.. er ikke det litt rart å ikke få mens når man er sikker på at man hadde EL? Eller kan det da være noe som har skjedd ‘underveis’ når man ikke får det? ‘Skal ikke TR komme 14 dager etter EL, men det er dagene mellom TR og EL som kan være lenger?

Ny på dette :gen113
Det er til å bli sinnsyk av :P tester du etter EL?

Det er til å bli sinnsyk av :p tester du etter EL?
Helt klart smålig sinnsykt. Ettersom EL kom så på dagen så forventet jeg liksom at TR skulle å.. men Neida..
Testet to dager etter positiv, da var den negativ
upload_2021-3-23_22-16-9.jpeg

Helt klart smålig sinnsykt. Ettersom EL kom så på dagen så forventet jeg liksom at TR skulle å.. men Neida..
Vis vedlegget 352204
Men, er det ikke sånn at egget slipper alt i fra 1/2 døgn etter positiv.. Da tenker jeg du får Tr i morgen/torsdag. Så x for en nyttårs baby ❤️

Dag 11 dpo, og nok en hvit test. Har menskramper og pms, så TR er nok her i løpet av to-tre dager:sorry:

Vedlegg

• 02C0C1AC-DEE3-4FD3-80A8-C464F09617C2.jpeg
    02C0C1AC-DEE3-4FD3-80A8-C464F09617C2.jpeg
    41,6 KB · Visninger: 78
Vis vedlegget 352204
Positiv el-test betyr ikke nødvendigvis at egget slipper :( bare at kroppen prøver. Du kan prøve å tempe neste syklus siden tempen vil si om/når egget slipper

hvilken temp anbefales? Ønsker ikke ta i stumpen :smiley-angelic006
I munnen, vaginalt eller analt funker. Men termometeret må ha 2 desimaler for å være nøyaktig nok.

Har så angst, ligger p tenker på den testen jeg tok i går.. Den var lys rosa tydelig, men tenk om den var falsk? Leser om testen hvor mange skriver at man ikke skal stole på den :( De blir falske positive osv..

Nå tror jeg altså jeg blir gal snart:hilarious: 4 dager, 5 tester, skygger på alle:shifty: Trodde jeg så syner og at de egentlig ikke var der, for de er supersvake, men viste en test til samboer i går og til og med han så den! Ny test i dag og ser skyggen gjennom testvinduet.
Har brukt 3 babyplan strimler og 2 babyplan staver, alle tidligtester, er fri for tester nå:hilarious:
Litt usikker på syklusen min da dette er første etter jeg sluttet på Cerazette, men hvis den er stabil skulle tr kommet i går. Ikke noe blod enda, men i går hadde jeg SKIKKELIG mensmurringer, stikking og alt mulig..
Hvis det faktisk bare er skyggestreker, blir jeg nok aldri å bestille Babyplan igjen, det er hvertfall sikkert!:shifty::sour:

Nå tror jeg altså jeg blir gal snart:hilarious: 4 dager, 5 tester, skygger på alle:shifty: Trodde jeg så syner og at de egentlig ikke var der, for de er supersvake, men viste en test til samboer i går og til og med han så den! Ny test i dag og ser skyggen gjennom testvinduet.
Har brukt 3 babyplan strimler og 2 babyplan staver, alle tidligtester, er fri for tester nå:hilarious:
Litt usikker på syklusen min da dette er første etter jeg sluttet på Cerazette, men hvis den er stabil skulle tr kommet i går. Ikke noe blod enda, men i går hadde jeg SKIKKELIG mensmurringer, stikking og alt mulig..
Hvis det faktisk bare er skyggestreker, blir jeg nok aldri å bestille Babyplan igjen, det er hvertfall sikkert!:shifty::sour:
Føler med deg! Skjønner ikke hvorfor man får skygge strekker heller.. Man blir litt sliten av det, er man eller er man ikke

Ok, jeg føler meg jo ikke gravid, og testene er kritthvite (11 dpo).
Men så var det denne livmortappen.....nå er den langt oppe og lukket.
Noen som vet når den begynner å åpne seg mtp mensen? Dagen før mensen? Flere dager før? Samme dag?

Noen som vet når den begynner å åpne seg mtp mensen? Dagen før mensen? Flere dager før? Samme dag?
Hvordan finner/kjenner dere livmorstappen? :hilarious: Føler så mange tar utgangspunkt i dens posisjon :p Og hva ønsker man å kjenne? Haha :joyful:

Hvordan finner/kjenner dere livmorstappen? :hilarious: Føler så mange tar utgangspunkt i dens posisjon :p Og hva ønsker man å kjenne? Haha :joyful:

Det er denne man kjenner på. Noen ganger ligger den ganske rett innenfor skjedeåpningen, mens andre ganger ligger den langt «oppi».
Og hullet i midten er lukket når man er gravid (og mange ganger ellers), mens den er åpen under mensen.

Vedlegg

• CD9964DE-D3A1-44DB-99E1-A1348E44BC73.png
    CD9964DE-D3A1-44DB-99E1-A1348E44BC73.png
    101,8 KB · Visninger: 56
fikk TR nå! :smiley-bounce022 Jeg er ååå glad. Jeg har vært så lei meg i dag etter å ha trodd at kroppen min ikke "funker" og ikke har sluppet egg under eggløsning.
min er litt åpen hele tiden, men dagen før merket jeg det sist.

Back
Topp