✨ IKM UKE 12 ✨

Herregud, jeg dør! Har aldri fått en så sterk rosa strek.. Tenk om det var feste smerte det jeg kjente på lørdag!

Er ho umulig å få frem streker på bilde :( Jeg har i hvertfall aldri fått en så rosa klar strek på de testene her. Ser den igjennom test vinduet også

Vedlegg

• 1AF77BD6-7889-4D95-A3BF-F83D8EDAF243.jpeg
    1AF77BD6-7889-4D95-A3BF-F83D8EDAF243.jpeg
    13,7 KB · Visninger: 118
  • 41FAB1C3-E56B-4F18-9D3C-58CB000AFF95.jpeg
    41FAB1C3-E56B-4F18-9D3C-58CB000AFF95.jpeg
    11,6 KB · Visninger: 107
Erfaringer med blødning rundt ikm når du er gravid?? Jeg fikk en blødning idag, ikke mye men merka det når jeg var på do på jobb idag men ikke hatt noe etter det. Har hatt skikkelige mens symptomer rundt nedre del av mage, stikkinger rundt eggstokk og livmor samtidig med at det føles som at alt der nedentil er hovent og at alt presses nedover..

Veldig til mensmurringer og ikke hvert på do siden sist. Vanskelig å vite noe eller om det bare er uskyldig.. Vet også fra før at det er normalt å kan få blødning rundt denne tiden men klarer ikke å la vær å tenke fordi

Veldig til mensmurringer og ikke hvert på do siden sist. Vanskelig å vite noe eller om det bare er uskyldig.. Vet også fra før at det er normalt å kan få blødning rundt denne tiden men klarer ikke å la vær å tenke fordi
Det er ikke noe koselig, håper lille spire klorer seg fast Og at det bare er en uskyldig blødning ❤️

La det være en uskyldig blødning! :smiley-angelic001 Tenker på deg ❤

Tok en annen test nå. Er over 4 timer siden jeg tisset.
Denne testen er i alle fall blendahvit :grumpy:
10 dpo

Vedlegg

• 5D4FEFD8-3F06-4D5B-A9ED-3BCA0BE7FA95.jpeg
    5D4FEFD8-3F06-4D5B-A9ED-3BCA0BE7FA95.jpeg
    18,2 KB · Visninger: 109
Håper det bare er uskyldig blødning:Heartred kanskje du kan ta en test etter hvert for å se at den er like sterk? Det gjorde jeg sist jeg begynte å blø:Heartred:Heartred

Fortsatt ingen TR.. 2 dager over og blenda tester.. er ikke det litt rart å ikke få mens når man er sikker på at man hadde EL? Eller kan det da være noe som har skjedd ‘underveis’ når man ikke får det? ‘Skal ikke TR komme 14 dager etter EL, men det er dagene mellom TR og EL som kan være lenger?

Ny på dette :gen113

Back
Topp