Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dessverre ikke noe. De der er dårlige. Har bestandig fått antydning til rosa strek på den, spesielt etter de la film på testområde.Ser dere?
Ser noe Håper streken blir sterkere om noen dager ❤Er ho umulig å få frem streker på bilde Jeg har i hvertfall aldri fått en så rosa klar strek på de testene her. Ser den igjennom test vinduet også
Herregud ja!! Var sikker på at TR skulle komme, men neida! Tapen er langt oppe bakover vendt, også er puppa mine enorme, pleier å fly på do helle tiden før Tr, men ikke nåSer noe Håper streken blir sterkere om noen dager ❤
Håper veldig for deg!Herregud ja!! Var sikker på at TR skulle komme, men neida! Tapen er langt oppe bakover vendt, også er puppa mine enorme, pleier å fly på do helle tiden før Tr, men ikke nå
Takk Håper virkeligHåper veldig for deg!
Takk Håper virkelig
Tror jeg mulig har hatt EL litt seinere. Streken er mye tydeligere i virkelighetenser svak strek jeg også
Håper det bare er en uskyldig blødningEller nei, var på do igjen nå og det kommer litt da også..
Hvordan går det? Har aldri opplevd det selv, men har lest at man kan oppleve en blødning rundt ikmEller nei, var på do igjen nå og det kommer litt da også..
Det er ikke noe koselig, håper lille spire klorer seg fast Og at det bare er en uskyldig blødningVeldig til mensmurringer og ikke hvert på do siden sist. Vanskelig å vite noe eller om det bare er uskyldig.. Vet også fra før at det er normalt å kan få blødning rundt denne tiden men klarer ikke å la vær å tenke fordi
La det være en uskyldig blødning! Tenker på deg ❤Veldig til mensmurringer og ikke hvert på do siden sist. Vanskelig å vite noe eller om det bare er uskyldig.. Vet også fra før at det er normalt å kan få blødning rundt denne tiden men klarer ikke å la vær å tenke fordi
Håper det bare er uskyldig blødning kanskje du kan ta en test etter hvert for å se at den er like sterk? Det gjorde jeg sist jeg begynte å bløVeldig til mensmurringer og ikke hvert på do siden sist. Vanskelig å vite noe eller om det bare er uskyldig.. Vet også fra før at det er normalt å kan få blødning rundt denne tiden men klarer ikke å la vær å tenke fordi