vårlilleclark
Glad i forumet
Mulig jeg tar feil her for er ikke så kjent med hcg men er ikke det mye?Hcg på 225 idag, 14dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig jeg tar feil her for er ikke så kjent med hcg men er ikke det mye?Hcg på 225 idag, 14dpo
Legger ved denne, for den syns jeg er veldig praktisk å se på Ligger litt over snittet, men helt normal måling spent på hva målingen er på onsdagMulig jeg tar feil her for er ikke så kjent med hcg men er ikke det mye?
Se der! Skal ringe til legekontor imorgen å se om jeg får tatt hcg selv siden jeg har aldri fått en sterk strek på strimlene selv 5 dager på rad. Gruet meg skikkelig til å ta den digitale idag men gikk jo såå greit sist jeg tok en vanlig gtest var på torsdag og der kunne jeg ikke skimte noe som helst mens tidligtest samme dag svak svak skygge.Legger ved denne, for den syns jeg er veldig praktisk å se på Ligger litt over snittet, men helt normal måling spent på hva målingen er på onsdag
Vis vedlegget 352114
Hvor mange dpo er du?Se der! Skal ringe til legekontor imorgen å se om jeg får tatt hcg selv siden jeg har aldri fått en sterk strek på strimlene selv 5 dager på rad. Gruet meg skikkelig til å ta den digitale idag men gikk jo såå greit sist jeg tok en vanlig gtest var på torsdag og der kunne jeg ikke skimte noe som helst mens tidligtest samme dag svak svak skygge.
14 altså, forventa tr idag/morgenHvor mange dpo er du?
10 dpo, og ennå snøhvite tester. Nesten alle de andre 13 graviditetene , har jeg testet positivt på dag 10
Så dette suger
10 dpo, og ennå snøhvite tester. Nesten alle de andre 13 graviditetene , har jeg testet positivt på dag 10
Så dette suger
Skimter en svak strek der jeg! Mulig det er skygge, men det er ett-eller-annet? Stor forskjell fra mine blendahvite i alle fall!
Vet ikke om det synes på bildene men.. Skyggestrek 3 dager på rad, er det mulig??
Syntes jeg også ser en strekk, om det er skyggen eller ei.. Men ser en strekk10 dpo, og ennå snøhvite tester. Nesten alle de andre 13 graviditetene , har jeg testet positivt på dag 10
Så dette suger
Ikke helt sikker da jeg ikke fikk startet å teste etter EL tidlig nok, men 14 eller 16 dpo i følge Premom og Babyverden, så er nok ikke mye håp..Hvilken dpo er du på?