✨ IKM UKE 12 ✨

Ja, kanskje jeg bare overtenker veldig.. Har så mye murringer at jeg føler TR er rett rundt hjørnet.

Tror nok du gjør det. Lett at det blir sånn.
Har det samme som deg. Mye murringer (på dag 4 nå), jeg har ligget rett ut "sliten" og venta på tr hele helgen. Heldigvis kom den ikke, den har jo strengt tatt ikke uteblitt før i morgen da for min del.
Vi må bare prøve å kose oss med de positive testene. :notworthy:Heartpink

Kan settes på gravid:Heartred:Heartred

Vedlegg

• C3BBC63F-5AB9-4771-912F-02CBC5A7836A.jpeg
    C3BBC63F-5AB9-4771-912F-02CBC5A7836A.jpeg
    26,5 KB · Visninger: 124
Gøy med så mange positive tester, håper å joine dere, men foreløpig helt blenda tester her (11DPO). :shy::dead:

Dag 9 dpo, og kritthvite tester

Vedlegg

• 42051B58-393B-4E47-A9C2-0A7C6E73662C.jpeg
    42051B58-393B-4E47-A9C2-0A7C6E73662C.jpeg
    30,4 KB · Visninger: 85
Klarte ikke vente og tok en test. :happy093

Plutselig ble jeg usikker på hvordan tolke en test, føler meg forvirret. *ler*

Er det virkelig sant? :Heartbigred

jippi! så gøy!!!!
for en deilig følelse ja...
selv har jeg enda ikke testet igjen ... fortsatt murringer osv og ingen mens men nå gikk jeg jo typ 22 dager over mens forrige gang så ja jeg forventer ingen strek imorgen når jeg skal ta ny test

Har du testet tidlig i denne dpo-perioden?
Jeg mistet helt håpet i dag....blendahvit på 9 dpo, og ser andre får strek på dag 6 :dead:

Nei jeg har ikke fått testet tidligere. Og har brukt vanlige tester *make sure strimmel*.
Ja jeg skjønner det godt at du tenker mye på det men kanksje ta en på 11 - 12 dpo?

Da kom TR 3 dager for tidlig :( jaja, nytt forsøk neste mnd :) gratulerer til alle dere som har fått 2 streker :) og vi sees i neste IKM-gruppe til alle dere andre :) bedre lykke neste gang! :)

Negativ 12 dpo, så da henter jeg ut letrozol så fort tr kommer:happy: helt greit, men samtidig veldig sårt. Ble litt tårer i dag også, som det alltid blir når jeg forstår at det ikke klaffet denne syklusen.
Gratulerer til alle med positive tester, og lykke til dere som ikke vet eller de det ikke klaffet for denne mnd:Heartred

Negativ 12 dpo, så da henter jeg ut letrozol så fort tr kommer:happy: helt greit, men samtidig veldig sårt. Ble litt tårer i dag også, som det alltid blir når jeg forstår at det ikke klaffet denne syklusen.
Gratulerer til alle med positive tester, og lykke til dere som ikke vet eller de det ikke klaffet for denne mnd:Heartred

sender deg en klem <3

GRATULERER TIL ALLE GRAVIDE!!! :smiley-bounce016
alltid like gøy å gå igjennom om morgonen å se positive tester!
Venter på TR som ikke har kommet, men blenda tester på fredag. Ømme bryst og har fått skikkelig ryggsmerter :crybaby2 Ømme bryst er nok TR som er på vei, og vil ikke ha ryggplager nå når man planlegger graviditet!

Klarte ikke dy meg:smiley-angry017
Trodde jeg kom til å få 1-2 enda. Er idag 4+0❤️
Nå tror jeg på det! Jeg er gravid:smiley-bounce022

FA3239C5-C165-4313-8E4B-7554CE95E562.jpeg

Last edited:
Back
Topp