✨ IKM UKE 12 ✨

Håper det går greit at jeg slenger meg med her litt i siste liten
Makr - 31 år - PP1 - B2 - EL usikker - IKM ca 22.3

Har hatt litt ustabile sykluser så er usikker på både EL og IKM egentlig, men fikk disse testene i går og i dag. Krysser fingrene for at strekene blir sterkere de neste dagene!
Vis vedlegget 352011 Vis vedlegget 352012
Gratulerer med spire :Heartred:Heartred legger deg til i lista, velkommen inn med oss :joyful:

Akkurat sånn har jeg det også. Fin syklus, alt fint på gyn sjekk, hormon prøver bra og.
Denne pp prøvde jeg grapefruktjuice, Slimløsende hostesaft og wild yam.. Blir jo desperat. Tenkte at neste pp (om 2 mnd) så prøver jeg bidronninggele og akupunktur.
Ber for oss:angel11
Ja, x alt som x kan.. Er enda noen dager til IKM ❤️ Evt om noen mnd så er det vår tur

Det er mange her nå som har fått positive tester som ikke står på gravidlista enda, dere som har positiv test kan dere gi meg et vink så jeg får ført dere opp? :D Gjerne siter meg på denne så jeg er sikker på at jeg får med meg alle :Heartred tenkte selv å vente med å skrive meg opp til jeg har fått positiv digital men med mine 5 (!:wacky:) svak positive tester så føler jeg at det er sikkert nok så nære ikm!

default_gallery_1879_28_819.gif
Gravid:
Kristin90
MrsSunflower
Bkno941
Vårlilleclark

Hei!

Jeg har ikm 28/29. mars, men skriver her likevel. Jeg hadde trolig el 15. mars, og har plottet det inn i appene. Jeg vil si jeg da er 6dpo i dag, men på Premom står det at jeg bare er 5pdo? Ikke det at det har så mye å si med en dag fra eller til, men undrer meg bare over hvorfor den regner en dag mindre? Noen som vet hvorfor?:)

Det samme reagerte jeg på. Men testene mine er blendahvite, så håper nesten Premom har rett...

Altså; jeg klikka nettopp litt på mannen fordi han hadde brukt opp agurken som jeg ville ha på brødskiva i kveld; brødskive med masse smør, masse majo, agurk og skinke er det eneste som går ned :arghh: Kom Hormonella virkelig til syne så fort!? :hilarious: #stakkarsmann

Dristet meg til å opprette første innlegg i desember 2021-gruppa:nailbiting:
Hvis det går skeis så trekker jeg meg stille ut, men har trua etter stigningen idag:happy:

Dristet meg til å opprette første innlegg i desember 2021-gruppa:nailbiting:
Hvis det går skeis så trekker jeg meg stille ut, men har trua etter stigningen idag:happy:
Kos deg og nytt spiren i magen, vær den gravide flotte damen du er ❤️ Ikke la ta sorger på forskudd, tenk at dette kommer til å gå kjempe bra og i desember blir du mamma ❤️

Kos deg og nytt spiren i magen, vær den gravide flotte damen du er ❤️ Ikke la ta sorger på forskudd, tenk at dette kommer til å gå kjempe bra og i desember blir du mamma ❤️
Tusen takk❤️ Er heldigvis allerede mamma til ei nydelig jente født i 2016, men en bror eller søster er høyt ønsket av oss alle:happy:

Ååå, da fikk jeg hentet testene hos naboen. Naboen var så grei å tok inn pakken, jeg kunne ikke få fred ved å tenke at de lå for kaldtlaughing6
Aldri hatt så mange tester i hus før heller.. *ler*.

Ahhh, så lyst jeg har til å ta en i kveld, men er litt redd for at resultatet ikke er så bra på kvelden.
Øm i ene siden av ene brystet og mens murringer på tredje dag uten mens, det er ikke vanlig for meg. Meeen, ved hver pp så skal jo noe bli annerledes for å lure meg til å tro at det kan være graviditets symptomer :bounce

Ikm i morgen da for mange av oss, og flere utover uken, det er spennende.
Mange av dere har jo fått svar, og gratulerer til dere som er gravide:Heartred

Masse lykke til alle sammen

Vedlegg

• Snapchat-936374428.jpg
    Snapchat-936374428.jpg
    13,3 KB · Visninger: 84
Ååå, da fikk jeg hentet testene hos naboen. Naboen var så grei å tok inn pakken, jeg kunne ikke få fred ved å tenke at de lå for kaldtlaughing6

Ahhh, så lyst jeg har til å ta en i kveld, men er litt redd for at resultatet ikke er så bra på kvelden.
Øm i ene siden av ene brystet og mens murringer på tredje dag uten mens, det er ikke vanlig for meg. Meeen, ved hver pp så skal jo noe bli annerledes for å lure meg til å tro at det kan være graviditets symptomer :bounce

spennende:nailbiting:
Jeg vil tro du vil få et ganske bra resultat nå i kveld også når det er ikm i morgen:Heartred
Lykke til:)p

Heier på 2 fine streker i morgen ❤

Ifølge Premom er jeg 7 dpo. Begynte å teste i forgårs :smiley-ashamed005
Føler i grunn at jeg ikke er gravid, så jeg blir ikke sååååå skuffet om mensen kommer...:happy5
Sånn er jeg også, tenker helle tiden at jeg ikke er for da vil jeg bli mere overrasket om jeg er det :P

Det er så spennende, ønsker deg masse lykke til med testingen :D og med innlegget ditt der så gikk det opp for meg at ikm er imorgen :wideyed::D var så sikker på at det var på tirsdag! Oj, nå ble det skikkelig spennende!!

Klarte ikke vente og tok en test. :happy093

Plutselig ble jeg usikker på hvordan tolke en test, føler meg forvirret. *ler*

Er det virkelig sant? :Heartbigred

Vedlegg

• Snapchat-1291760094.jpg
    Snapchat-1291760094.jpg
    29 KB · Visninger: 121
Woooow!!! Der var det ingen tvil! Gratulerer så mye ❤️

Tusen takk:Heartred
Jeg ser jo streken tydelig, mer enn på bilde her, men tørr ikke tro på den helt.
Må ta en ny i loggen tidlig eller tirsdag morgen for å få det bekreftet.
Kan man få falsk positive?

Back
Topp