✨ IKM UKE 12 ✨

Hadde vært hyggelig med positiv test i kveld.:happy11 Lur og sokker ferdig og holder nå på med sparkebuksa:Heartred

Strikker dere? :hello

Så fine plagg! Jeg også strikker:happy119
Har strikka ferdig Willums selebukse og ankers drakt siden jeg fant ut om spiren på torsdag:laughing002
Ingen ska fryse her nei!:smiley-ashamed004:love7

Har strikka ferdig Willums selebukse og ankers drakt siden jeg fant ut om spiren på torsdag:laughing002
Hjelp du er effektiv!:eek::hello2 Jeg har en liten på snart 5 mnd, så jeg prøver å strikke når og hvor jeg kan:D

Wow! Så flink du er! strikket mye med mormor når jeg var liten meeeeen tror skillsa mine er svekket
Prøvde meg på sokker til datteren min da hun var nyfødt men da de var ferdige var de blitt for små :) haha siden har jeg ikke rørt strikkepinner

Tusen takk for det:Heartred
Har strikket mye siste 3 år som jeg har ventet på at vi skulle starte prøving igjen etter en selvvalgt abort av mange grunner. Det har slitt på meg siden så strikking og håp om at vi skulle bli gravid når ting passet bedre har vært viktig for meg. Nå når vi "sliter" litt så merker jeg at den aborten jeg tok plager meg veldig, for den graviditeten satt uten prøving for å si det sånn.
Til nå har jeg strikket 3 tepper og flere sett med tøy, ligger i en boks med lokk å venter på en dag å bli tatt i bruk:Heartbigred

Du var god som prøvde på sokker da! :love2 hvor gammel er dateeren din i dag? Jeg har selv en datter på snart 13 år.

Mistet litt oversikt, er det mange med positive tester? Kan jo komme flere utover uka, selv blendahvit i går, venter TR i morgen:happy090

Lyst å poste bilde? Kanskje jeg må strikke det også. Flink du er:Heartpink

Lyst å poste bilde? Kanskje jeg må strikke det også. Flink du er:Heartpink

Har bare bilde av selebuksa akkurat nå:)
Veldig kjapp- og lettstrikka, anbefales:D

Vedlegg

• AF2C5CB9-841C-4246-BBED-311B4CC78498.jpeg
    AF2C5CB9-841C-4246-BBED-311B4CC78498.jpeg
    62,4 KB · Visninger: 86
Har strikket mye siste 3 år som jeg har ventet på at vi skulle starte prøving igjen etter en selvvalgt abort av mange grunner. Det har slitt på meg siden så strikking og håp om at vi skulle bli gravid når ting passet bedre har vært viktig for meg. Nå når vi "sliter" litt så merker jeg at den aborten jeg tok plager meg veldig, for den graviditeten satt uten prøving for å si det sånn.
Til nå har jeg strikket 3 tepper og flere sett med tøy, ligger i en boks med lokk å venter på en dag å bli tatt i bruk:Heartbigred

Du var god som prøvde på sokker da! :love2 hvor gammel er dateeren din i dag? Jeg har selv en datter på snart 13 år.

produktivt! Uff ja aldri gøy å måtte ta det valget. Tenk så kos når du kan ta frem disse teppene! En dag... snart forhåpentligvis :)
Haha joda jeg tok det jo frem... kanskje jeg får begynne med teppe :) ikke ett avansert ett :)
Min datter er straks 13 hun også

Håper det går greit at jeg slenger meg med her litt i siste liten
Makr - 31 år - PP1 - B2 - EL usikker - IKM ca 22.3

Har hatt litt ustabile sykluser så er usikker på både EL og IKM egentlig, men fikk disse testene i går og i dag. Krysser fingrene for at strekene blir sterkere de neste dagene!
89EBB99E-3D8F-4E4C-92F2-1545E583D334.jpeg 92591FD6-E40C-4A19-97F1-BD0A4E82EE3B.jpeg

Føler med deg der,tok også en abort for 3 år siden av personlige grunner. Angrer veldig, og er kjempe redd jeg plutselig skal slite med å bli gravid nå. Har to store barn, men en liten apoklat er sterkt ønsket ❤️

Føler med deg der,tok også en abort for 3 år siden av personlige grunner. Angrer veldig, og er kjempe redd jeg plutselig skal slite med å bli gravid nå. Har to store barn, men en liten apoklat er sterkt ønsket ❤️

Ja det er akkurat det som gjør forferdelig vondt hver mnd når mensen kommer. Tenker fort at aborten jeg tok var min siste sjans. Håper at vi får en spire snart:Heartred

Ja det er akkurat det som gjør forferdelig vondt hver mnd når mensen kommer. Tenker fort at aborten jeg tok var min siste sjans. Håper at vi får en spire snart:Heartred
Ikke sant, som jeg sa til mamma i stad var at kanskje jeg ikke kan bli gravid selv lenger.. en utrolig skremmende tanke. Men har en veldig stabil syklus og får masse EL slim så alt burde jo være greit ❤️

Ikke sant, som jeg sa til mamma i stad var at kanskje jeg ikke kan bli gravid selv lenger.. en utrolig skremmende tanke. Men har en veldig stabil syklus og får masse EL slim så alt burde jo være greit ❤️

Akkurat sånn har jeg det også. Fin syklus, alt fint på gyn sjekk, hormon prøver bra og.
Denne pp prøvde jeg grapefruktjuice, Slimløsende hostesaft og wild yam.. Blir jo desperat. Tenkte at neste pp (om 2 mnd) så prøver jeg bidronninggele og akupunktur.
Ber for oss:angel11

Back
Topp