Velkommen og gratulerer så mye!! Og gratulerer med dagen
Tusen takk!
Har en såå mye bedre følelse denne gangen enn da jeg mista den forrige 6+4. Masse babystøv til dere som ikke vet enda!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen og gratulerer så mye!! Og gratulerer med dagen
Ja det var så kjedelig. Men da ligger de å venter på meg i postkassen i morgen kveld. Kan ta en test på kveldsurin? Eller burde man vente til mandag (har ikm da)
Forresten tåler testene å ligge i postkassen nå når det er kaldt om natta?
Kjenner ingen tegn til tr ennå. Er mye svimmel denne gangen og må opp 2x natten for å tisse. Det er litt uvanlig, men behøver ikke bety noe.
Ja, takk for det. Håper virkelig på 2 streker selv, dette er siste sjanse for 2021 barn som ønskes veldig.
Prøvde meg på babyplan 25 mlu og makesure 25 mlu i dag 7 dpo!
Skygge på testen i kveld, 10dpo. Så spent på i morgen! Kommer til å teste før jeg drar på dagvakt.
Bilde? Kan være kjemisk, håper de blir sterkere
tenk så mye engstelse vi hadde spart oss for om vi ikke hadde testet før ikm. Jeg tenker det er jo fler som ikke får utslag før ikm så ville ikke uroet meg nødvendig selvom jeg vet det er vanskelig. <3
Håper virkelig det ordner seg med det du skrev om over her.OG håper streken blir tydeligere
Fikk du skygge idag og? Kan du legge ved bilde? <3Var nok bare en skygge i går, for den var ikke noe sterkere i dag. Konkluderer med at det ikke gikk denne mnd, og er klar for tr og første kur med Letrozol
Jeg ser noe håper den blir sterkere de neste dagene <3
Slenger meg på her. Helt på tampen . 7dpo i dag . IKM 28/29 mars
Det var leit å høre ønsker dere masse lykke til videreDer kom tr hos meg. Et par dager for tidlig denne måneden. Jeg er «ute» for denne runden men krysser fingrene for alle dere som ikke vet enda!
Hvordan har du regnet selv? For 1dpo er dagen etter elHei!
Jeg har ikm 28/29. mars, men skriver her likevel. Jeg hadde trolig el 15. mars, og har plottet det inn i appene. Jeg vil si jeg da er 6dpo i dag, men på Premom står det at jeg bare er 5pdo? Ikke det at det har så mye å si med en dag fra eller til, men undrer meg bare over hvorfor den regner en dag mindre? Noen som vet hvorfor?
Hvordan har du regnet selv? For 1dpo er dagen etter el
skal få til et bilde litt senere men her er de tre jeg hadde frem til igår.
@Veldig spent jaa, enn om vi bare kunne ventet og nå har jeg fått streng beskjed om å ikke teste før tidligst tirsdag men burde kanskje høre på mannen og håpe på det beste. Har ikke gidd opp håpet enda for jeg ser strek fortsatt. Men jeg har heller ikke noe å sammenligne med fra forrige graviditet for da testa jeg ikke før i uke 5 og da var den vell og merke knall positiv..
Kan se den, tror jeg selv fikk en skygge i dag. Bruker RFSU tidlig og føler de er glade i å gi skygge