✨ IKM UKE 12 ✨

Prøvde meg på babyplan 25 mlu og makesure 25 mlu i dag :nailbiting: 7 dpo!
Gratulerer!! De er sterke til å bare være 7dpo <3 jeg så du skrev 5/6 dpo at du kjente et stikk i magen og trodde det kanskje var egget som festet seg.. Jeg opplevde det SAMME da jeg var 4 dpo :o satt på kvelden å så på tv og slappet av på ryggen, så plutselig hugger det nederst i magen og jeg tenkte at nå ble jeg gravid.. Men tenkte det var altfor tidlig for et egg å feste seg... Men 9 dpo testet jeg positivt og er nå 4+4 <3!!

Det kan jo love godt som festesmerter ;-)

Synes det høres ut som gode symptomer :happy: sender deg masse babystøv :joyful: gleder meg til å høre hvordan det går! Jeg og er trøtt store deler av dagen, sliten av lite og masse stikninger :angelic:

Takk trenger det nå. Fikk skikkelig murring i mage og rygg i stad og tenkte at mensen nå kommer, men håper ikke det nå asså. Vi kan vel ha murringer rundt ikm har jeg hørt, så krysser fingrene:signs003

Hvor tidlig har dere testet positivt med vanlige tester? Skal ta en i morgen, og da skal jeg være 13 dpo :)

Jeg skal også ta test i morgen, men på kvelden da, fordi jeg ikke er hjemme før. Da er jeg 14 dpo og har ikm på mandag, så er spent på testen i morgen... Lykke til da,håper å høre fra deg etter testing.

Vedlegg

• CF0A73C2-475C-49D9-9F46-9CF21F022EF1.png
    CF0A73C2-475C-49D9-9F46-9CF21F022EF1.png
    68,6 KB · Visninger: 63
Hvor tidlig har dere testet positivt med vanlige tester? Skal ta en i morgen, og da skal jeg være 13 dpo :)

Jeg tok en test 10dpo som var helt blenda, så en ganske tydelig positiv 12dpo. Regner med at det var en svak strek der 11dpo også. Vanlig test fra ebay, 25 miu/ml.

Lykke til, håper det blir to streker :love7

Gratulerer!! De er sterke til å bare være 7dpo <3 jeg så du skrev 5/6 dpo at du kjente et stikk i magen og trodde det kanskje var egget som festet seg.. Jeg opplevde det SAMME da jeg var 4 dpo :eek: satt på kvelden å så på tv og slappet av på ryggen, så plutselig hugger det nederst i magen og jeg tenkte at nå ble jeg gravid.. Men tenkte det var altfor tidlig for et egg å feste seg... Men 9 dpo testet jeg positivt og er nå 4+4 <3!!
Ja tror det var 4-5 dpo her og jeg kjente eg heftig stikk, å det samme gjorde jeg sist jeg var gravid:) blir spennede de neste dagen å se om testene stiger:nailbiting::Heartred

For sent å kaste seg på?:D
Bkno941-27-pp5 (pp3 etter SA)- B1-EL 8/3-IKM22/3

har fulgt tråden på avstand, men nå klarer jeg ikke å styre meg lenger:smiley-bounce022
Jammen fikk jeg fanken meg ikke en herlig overraskelse på bursdagen min, 10 dpo!:Heartbigred
Hadde aldri trodd jeg skulle få positiv digital så tidlig!!

Vedlegg

• D6246E90-9A36-42F1-8455-D56A21A7B54F.jpeg
    D6246E90-9A36-42F1-8455-D56A21A7B54F.jpeg
    25,9 KB · Visninger: 78
Jeg fikk denne på 12dpo på en vanlig test:D så fullt mulig å få utslag idag:happy: krysser fingrene for deg!

Vedlegg

• 4990FE2A-E3A8-4B98-B026-05EEDDC7FD98.jpeg
    4990FE2A-E3A8-4B98-B026-05EEDDC7FD98.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 85
Dagens test, ser noe på den men er nok skyggestrek igjen..

Å så elendig bildekvalitet:hilarious:

Vedlegg

• Snapchat-305683503.jpg
    Snapchat-305683503.jpg
    10,4 KB · Visninger: 88
  • Snapchat-934767324.jpg
    Snapchat-934767324.jpg
    8,7 KB · Visninger: 80
For sent å kaste seg på?:D
Bkno941-27-pp5 (pp3 etter SA)- B1-EL 8/3-IKM22/3

har fulgt tråden på avstand, men nå klarer jeg ikke å styre meg lenger:smiley-bounce022
Jammen fikk jeg fanken meg ikke en herlig overraskelse på bursdagen min, 10 dpo!:Heartbigred
Hadde aldri trodd jeg skulle få positiv digital så tidlig!!
Velkommen og gratulerer så mye!!:woot::D Og gratulerer med dagen:happy:

13 DPO, vanlig test, blenda hvit :( Har IKM på onsdag, men er tom for tester nå :) Tenker jeg tar en test på onsdag om TR ikke har kommet :) Men begynner å tvile sterkt nå ja :(

Var nok bare en skygge i går, for den var ikke noe sterkere i dag. Konkluderer med at det ikke gikk denne mnd, og er klar for tr og første kur med Letrozol:happy:

QUESTION ... :bored:

Nå har jeg tatt 4 tester 4 dager på rad og alle er svak positiv, ser en liten økning men jeg undrer meg så på hvorfor de ikke blir noe sterkere.. noen som har noen erfaring med dette? Burde vell kanskje sett en merkbar økning mellom dag 1 og 4?

Testet positivt med vanlig test fra babyplan 10 dpo morgenurin, og cb vanlig og cb digital med uke (fikk 2-3) 10 dpo på 4 timersurin :)

Nå har jeg tatt 4 tester 4 dager på rad og alle er svak positiv, ser en liten økning men jeg undrer meg så på hvorfor de ikke blir noe sterkere.. noen som har noen erfaring med dette? Burde vell kanskje sett en merkbar økning mellom dag 1 og 4?

Bilde? Kan være kjemisk, håper de blir sterkere:Heartred

tenk så mye engstelse vi hadde spart oss for om vi ikke hadde testet før ikm. Jeg tenker det er jo fler som ikke får utslag før ikm så ville ikke uroet meg nødvendig selvom jeg vet det er vanskelig. <3
Håper virkelig det ordner seg med det du skrev om over her.OG håper streken blir tydeligere :)

Back
Topp