✨ IKM UKE 12 ✨

Tempen går oppover etter dippen, så hadde litt forhåpninger. Men blenda tidligtest i dag 9DPO :(
6A3C2F2B-65B6-4859-8CE8-C21AD5E6F644.jpeg

Tusen takk for tips, kanskje vurdere å ringe legekontoret på mandag ❤ Fikk 2-3 på cb digital 10 dpo, og tenker det er bra - men godt med en skikkelig bekreftelse ❤
2-3 på 10dpo er jo kjempebra!:woot:
Ser at de fleste ikke får 2-3 før etter IKM:D

Det er tortur å være på hyttetur fre-søn ettermiddag når jeg får en melding at pakken min (med tester) er levert i postkassen nå på morgenen:wacky::sorry:
Er 13 dpo i dag så hadde jo vært mulig å få en positiv test kanskje.

Nå er vi straks inni uke 12 og håper så mange som mulig havner på listen over gravide :Heartred

Lykke til alle sammen
:wav

så kjedelig de ikke kom før du dro? Jeg tror jeg hadde løpt i butikken.. haha
Håper å høre du har fått 2 streker :)

2-3 på 10dpo er jo kjempebra!:woot:
Ser at de fleste ikke får 2-3 før etter IKM:D
Åå, det er så godt å ha dere her inne som kan roe en nervøs sjel! ❤
Det håper jeg og! Har du sjekket hva som blir termindatoen?
Min blir 2 desember om alt går bra:D
Nei, så gøy! Min blir også 2. desember om alt går bra :joyful:

Åå, det er så godt å ha dere her inne som kan roe en nervøs sjel! ❤

Nei, så gøy! Min blir også 2. desember om alt går bra :joyful:
Da må terminspirene våre klore seg fast! Så kan vi gå inn som noen av de første i desember 2021 om en ukes tid:nailbiting:

Jeg er altså så redd, bekymret og et totalt nervevrak denne gangen - vil ikke miste lille spire! :( Har litt tunge (ikke vonde) pupper, småkvalm, fort sulten, sliten, men fortsaty redd ❤

Test 10 og 12 dpo, litt stigning i alle fall ❤

Fyktelig dårlig bildene blir her inne :eek:
Ser fin stigning, ikke bekymre deg så mye ❤️

så kjedelig de ikke kom før du dro? Jeg tror jeg hadde løpt i butikken.. haha
Håper å høre du har fått 2 streker :)

Ja det var så kjedelig. Men da ligger de å venter på meg i postkassen i morgen kveld. Kan ta en test på kveldsurin? Eller burde man vente til mandag (har ikm da)
Forresten tåler testene å ligge i postkassen nå når det er kaldt om natta?

Kjenner ingen tegn til tr ennå. Er mye svimmel denne gangen og må opp 2x natten for å tisse. Det er litt uvanlig, men behøver ikke bety noe.

Ja, takk for det. Håper virkelig på 2 streker selv, dette er siste sjanse for 2021 barn som ønskes veldig.

Ja det var så kjedelig. Men da ligger de å venter på meg i postkassen i morgen kveld. Kan ta en test på kveldsurin? Eller burde man vente til mandag (har ikm da)
Forresten tåler testene å ligge i postkassen nå når det er kaldt om natta?

Kjenner ingen tegn til tr ennå. Er mye svimmel denne gangen og må opp 2x natten for å tisse. Det er litt uvanlig, men behøver ikke bety noe.

Ja, takk for det. Håper virkelig på 2 streker selv, dette er siste sjanse for 2021 barn som ønskes veldig.

Er det Babyplan-tester? De tåler mange minus :) Siden det er nært opptil IKM, ville jeg kjørt på med kveldstest om du klarer å holde deg noen timer :D

Aner ikke hvorfor men tok en EL-test nå, som ble 0,62?? Skjønner fint lite:confused:

Vedlegg

• Screenshot_20210320-112632_Premom.jpg
    Screenshot_20210320-112632_Premom.jpg
    23,9 KB · Visninger: 60
Jeg hørte nok mer til i ikm uke 11 og nå har tr kommet, så du kan bare fjerne meg fra lista
Åå, det var kjedelig å høre :sorry: men du har vært veldig velkommen i den tiden du har vært her sammen med oss uansett :Heartred ønsker dere masse masse lykke til videre! :love7

Dum som jeg er, tok jeg en test nå. Ikke vært på do siden kl. 14:30....tenkte at daaaa må det vel være en mikroskopisk sjanse for to streker :wtf:
Skal sies at jeg er kun på dag 6 DPO :p

Men når testen likevel er så snøhvit, mister jeg motet allerede :wideyed::hilarious:

Og gratulerer til alle dere som har fått rosa babystrek :happy093
Prøv å ikke ta sorgene på forskudd, jeg var helt likedan på 6dpo men første gang jeg fikk svak svak var ikke før 10dpo :-) normalt sett fester ikke egget seg før 6-11 dpo å enda etter det trenger kroppen tid for å feste å starte å produsere hcg :Heartred

Aner ikke hvorfor men tok en EL-test nå, som ble 0,62?? Skjønner fint lite:confused:
men har sett flere har skrevet om at man kan være gravid å at det slår ut på el testene. Har ikke testa det selv men :-)

Åå, det var kjedelig å høre :sorry: men du har vært veldig velkommen i den tiden du har vært her sammen med oss uansett :Heartred ønsker dere masse masse lykke til videre! :love7

Prøv å ikke ta sorgene på forskudd, jeg var helt likedan på 6dpo men første gang jeg fikk svak svak var ikke før 10dpo :) normalt sett fester ikke egget seg før 6-11 dpo å enda etter det trenger kroppen tid for å feste å starte å produsere hcg :Heartred

men har sett flere har skrevet om at man kan være gravid å at det slår ut på el testene. Har ikke testa det selv men :)
Alle graviditetstestene jeg har hatt har vært negative, så har liten tro for det egentlig.. Men prøver å ikke gi opp håpet helt før tr kommer:)

Hei alle sammen! :love017
Vil bare si gratulerer såå masse til alle med positive tester så langt! Hva tenker dere om å legge dere inn som gravide i ikm lista? Ønsker dere å vente til vi går over ikm eller hvordan tenker dere?

Og til dere som har fått tr, jeg ønsker dere masse lykke til i neste pp :Heartred:Heartred det blir deres tur også, når tiden er inne! Jeg har troa for dere :happy::joyful:

Og en annen ting, beklager for at jeg ikke har vært så aktiv her inne den siste tiden, jeg har hatt veldig mye på privaten som har tømt meg på energifronten og vært tøft å ta hånd om. Ville bare fortelle dere så dere ikke tror jeg ikke bryr meg :(

Jeg har ikke meldt meg inn i noen ikm gruppe de siste månedene, trengte litt pause fra forumet, så håper det er greit jeg skriver her uansett.

Ikm er mandag 22.03!

Jeg testet positivt i dag! Sterk og tydelig rosa!!:smiley-bounce016

Kan ikke tro det, nesten to år med prøving!! Første positive test jeg noen gang har fått! Måtte bare ha noen å dele med! Mannen er ikke hjemme før søndag, så fryktelig vanskelig å ikke kunne snakke med noen om det:angelic:

MrsSunflower - 27år - PP19 - B1- EL 07.03 - IKM 22.03
Mange gratulerer med positiv og velkommen inn sammen med oss :Heartred jeg legger deg inn i lista vår :joyful:

Er det Babyplan-tester? De tåler mange minus :) Siden det er nært opptil IKM, ville jeg kjørt på med kveldstest om du klarer å holde deg noen timer :D

Nei det er make sure fra farmasiet.no
Håper de tåler kuldegrader og.

Ok, da skal jeg prøve å holde meg noen timer å ta en i morgen kveld. :angelic:

Back
Topp