✨ IKM UKE 12 ✨

11 dpo og blendahvit test idag tidig. Har fortsatt et bittelite håp men mest sannsynlig blir det nå pause i april for å unngå termin i romjulen og så fortsetter vi med prøvingen i mai.

Jeg vet ikke om jeg er i ferd med å bli gal. Men i riktig lys, i riktig vinkel, så kan jeg faktisk finne en svak strek. :eek: ca 6 dpo. (Har ikke testa etter el)
20210319_114226.jpg

Har sååå lyst til å teste idag:nailbiting:
Testdato fredag 26.03 fra sykehuset etter innsett av blastocyst, men er 11 dpo idag så skal være mulig med positiv allerede nå:p
Har egentlig bestemt meg for å vente pga kjemisk i desember, og da var det på 11dpo at den ble positiv for så bli negativ innen 17dpo:sorry:
Vil ikke gjennom den skuffelsen igjen, men på den annen side så dør jeg snart av nysgjerrighet:hilarious:
Foreløige mulige symptomer er noe som ligner på ligamentsmerter, oppblåsthet og hard mage:D

Testdato fredag 26.03 fra sykehuset etter innsett av blastocyst, men er 11 dpo idag så skal være mulig med positiv allerede nå:p
Har egentlig bestemt meg for å vente pga kjemisk i desember, og da var det på 11dpo at den ble positiv for så bli negativ innen 17dpo:sorry:
Vil ikke gjennom den skuffelsen igjen, men på den annen side så dør jeg snart av nysgjerrighet:hilarious:
Foreløige mulige symptomer er noe som ligner på ligamentsmerter, oppblåsthet og hard mage:D
Skjønner deg kjempe godt jeg ❤️ Vil teste selv, men venter til Ikm for er så redd for og bli skuffa. Symptomene mine er trøtt og sliten, økt spyttproduksjonen, vonde bryst noe murringer men ikke mye

Dagens test :angelic: krysser fingrene for at det fortsetter denne veien! Streken er mer synlig idag og trenger heller ikke å myse etter den.
Samme test bare to forskjellige bilder

Vedlegg

• 32EAE6FA-B152-4CC8-8F04-7875FE0784CA.jpeg
    32EAE6FA-B152-4CC8-8F04-7875FE0784CA.jpeg
    14,4 KB · Visninger: 132
  • 5EAA29C5-BC11-4AB5-B942-AE11B22103B4.jpeg
    5EAA29C5-BC11-4AB5-B942-AE11B22103B4.jpeg
    20,2 KB · Visninger: 135

ååå håper for deg!!! skjønner du har lyst til å teste. Skulle ønske jeg IKKE gjorde det
Prøv å fylle dagene med noe så håper jeg de går litt raskere for deg!
God klem!

Dagens test :angelic: krysser fingrene for at det fortsetter denne veien! Streken er mer synlig idag og trenger heller ikke å myse etter den.
Samme test bare to forskjellige bilder
Så utrolig spennende! Ser også strek her uten å myse :joyful:

Jeg har ikke meldt meg inn i noen ikm gruppe de siste månedene, trengte litt pause fra forumet, så håper det er greit jeg skriver her uansett.

Ikm er mandag 22.03!

Jeg testet positivt i dag! Sterk og tydelig rosa!!:smiley-bounce016

Kan ikke tro det, nesten to år med prøving!! Første positive test jeg noen gang har fått! Måtte bare ha noen å dele med! Mannen er ikke hjemme før søndag, så fryktelig vanskelig å ikke kunne snakke med noen om det:angelic:

MrsSunflower - 27år - PP19 - B1- EL 07.03 - IKM 22.03

Jeg har ikke meldt meg inn i noen ikm gruppe de siste månedene, trengte litt pause fra forumet, så håper det er greit jeg skriver her uansett.

Ikm er mandag 22.03!

Kan ikke tro det, nesten to år med prøving!! Første positive test jeg noen gang har fått! Måtte bare ha noen å dele med! Mannen er ikke hjemme før søndag, så fryktelig vanskelig å ikke kunne snakke med noen om det:angelic:

For en glede! Gratulerer så mye! :woot:

Ikm er mandag 22.03!

Så koselig og stas! ❤️ Gratulerer og velkommen hit :happy:

Back
Topp