✨ IKM UKE 12 ✨

Holder på med oppussing her hjemme om dagen, så har heldigvis annet å tenke på hver dag. Takk og pris.
Men i går da opplevde jeg først en vanlig svimmelhetsanfall (man merker sånt når man reiser seg opp fort) men litt etterpå fikk keg
Er det noen som kjenner noen symptomer? Jeg merker ingen ting utenom veldig ømme pupper, høyere hvilepuls, har utflod av å på. Føler det murrer mer de mnd jeg har fått tr..

Har det samme som deg, kjenner mer stikninger da og har hatt et par episoder og da særlig den ene gangen datt jeg nesten i bakken. Gjorde ikke noe uvanlig, gikk bare ut av en bil. Svimmelhets anfall kan fort tolkes psykisk og det.
Hatt mer sexlyst og energi denne dpo fasen enn jeg pleier da, haha..

Men i alle dager, ikke spørr meg hva jeg mente med den meldingen over her.. *ler*. Forstår ikke hvor den teksten øverst kom fra... Herlehet..

For en lang dag idag :p kommer til å se over alle innleggene litt senere ikveld. Gleder meg for mente å se at det blant annet var en positiv test her :Heartred i mellom tiden, kan dere se på denne med meg?

Stav tidligtest fra babyplan.. Hva tror dere?
Kvaliteten er jo som vanlig super dårlig!

2C891D3F-D2DE-41A4-BCEC-B8BD113B660D.jpeg

Er det noen som kjenner noen symptomer? Jeg merker ingen ting utenom veldig ømme pupper, høyere hvilepuls, har utflod av å på. Føler det murrer mer de mnd jeg har fått tr..
Jeg har vært supertrøtt siden tidlig dpo :sour: Har hatt en rar smak i munnen men ikke nå lengre.. ellers har tannkjøttet vært veldig lett for å blø og noe som kan ligne ilninger i begge lår, hovedsakelig på høyre side og noe tett nese o_O blødene tannkjøtt og tett nese hadde jeg med sønnen i forrige svangerskap :angelic:

Altså; 10 dpo! :sad010
Gratulerer så masse!! :Heartred:Heartred

Helt blenda (vanlig) test i dag, ca 11 dpo :( har hatt masse symptomer! Skjønner ingenting :( begynner å gi opp håpet denne mnd :(

Helt blenda (vanlig) test i dag, ca 11 dpo :( har hatt masse symptomer! Skjønner ingenting :( begynner å gi opp håpet denne mnd :(

kjedelig og akkurat samme her! Masse symptomer men ikke strek i dag gitt på tidligtest og er vel samme som deg 11dpo
Vi får prøve ikke gi opp håpet før TR kommer

Åå.. blenda tester er såå kjedelig.. men se på denne, http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html. Er jo fortsatt litt tidlig, men burde kanskje slått ut på en tidligtest.. føler med dere alle! Våknet selv til blenda test idag, kan hvertfall ikke se noe tegn til strek :( men ukonsentrert morgenurin etter nattens «kos» og do besøk i 3-4 tiden.

@Veldig spent :) , har du lest deg opp noe på det å få positiv test for så å få en blenda?

Tok ny test i dag, fikk rosa strek i dag og så da kan det vel ikke være testen det er noe galt med:nailbiting: føler den i dag e litt sterkere! Flere som ser? Er bare 6 eller 7 dpo

Vedlegg

• CE099254-48CA-467C-AA30-60B6417834A5.jpeg
    CE099254-48CA-467C-AA30-60B6417834A5.jpeg
    17,9 KB · Visninger: 119
Åå.. blenda tester er såå kjedelig.. men se på denne, http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html. Er jo fortsatt litt tidlig, men burde kanskje slått ut på en tidligtest.. føler med dere alle! Våknet selv til blenda test idag, kan hvertfall ikke se noe tegn til strek :( men ukonsentrert morgenurin etter nattens «kos» og do besøk i 3-4 tiden.

@Veldig spent :) , har du lest deg opp noe på det å få positiv test for så å få en blenda?

ja kjedelig med hvit test, prøver du igjen senere i dag eller venter du til i morgen?

Nei har ikke lest meg opp noe særlig, kan være noe feil med testen.. den var hvertfall veldig tydelig :(

TR kom som eit brak her idag, 11dpo :wtf: EL har nok vore nokon dagar før denne gongen. Pausar prøvinga ei lita stund, iallefall aktivt :p Lykke til alle sammen, følger med og håper på mangen positive testar framover :smiley-angelic001

Back
Topp