Dagens test krysser fingrene for at det fortsetter denne veien! Streken er mer synlig idag og trenger heller ikke å myse etter den.
Samme test bare to forskjellige bilder
Ser Hurra!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens test krysser fingrene for at det fortsetter denne veien! Streken er mer synlig idag og trenger heller ikke å myse etter den.
Samme test bare to forskjellige bilder
Så koselig og stas! Gratulerer og velkommen hit
Gratulerer så mye! Så utrolig stas Den første positiv er magisk etter så mange negativeJeg har ikke meldt meg inn i noen ikm gruppe de siste månedene, trengte litt pause fra forumet, så håper det er greit jeg skriver her uansett.
Ikm er mandag 22.03!
Jeg testet positivt i dag! Sterk og tydelig rosa!!
Kan ikke tro det, nesten to år med prøving!! Første positive test jeg noen gang har fått! Måtte bare ha noen å dele med! Mannen er ikke hjemme før søndag, så fryktelig vanskelig å ikke kunne snakke med noen om det
MrsSunflower - 27år - PP19 - B1- EL 07.03 - IKM 22.03
Åå, kjenner meg så igjen! Sitter i skrivende stund og gråter av bekymring #hormonell ❤ Om 5 min kan det igjen være bare ren gledeTusen takk! Har vært en veldig følsom dag grått av lykke, så blitt bekymret siden jeg har kramper, så bli super glad igjen haha
Gratulerer så mye! Så utrolig stas Den første positiv er magisk etter så mange negative
Åå, kjenner meg så igjen! Sitter i skrivende stund og gråter av bekymring #hormonell ❤ Om 5 min kan det igjen være bare ren glede
Jeg har ikke meldt meg inn i noen ikm gruppe de siste månedene, trengte litt pause fra forumet, så håper det er greit jeg skriver her uansett.
Ikm er mandag 22.03!
Jeg testet positivt i dag! Sterk og tydelig rosa!!
Kan ikke tro det, nesten to år med prøving!! Første positive test jeg noen gang har fått! Måtte bare ha noen å dele med! Mannen er ikke hjemme før søndag, så fryktelig vanskelig å ikke kunne snakke med noen om det
MrsSunflower - 27år - PP19 - B1- EL 07.03 - IKM 22.03
Dette er jo en kjempefin stigningJeg er altså så redd, bekymret og et totalt nervevrak denne gangen - vil ikke miste lille spire! Har litt tunge (ikke vonde) pupper, småkvalm, fort sulten, sliten, men fortsaty redd ❤
Test 10 og 12 dpo, litt stigning i alle fall ❤
Fyktelig dårlig bildene blir her inne
Åå, takk for beroligende ord ❤ Trodde virkelig ikke jeg kom til å være så redd som detteDette er jo en kjempefin stigning
Hvis du er veldig bekymret så kan du ta blodprøve på hcg og se stigningen der. Det hjelper myeÅå, takk for beroligende ord ❤ Trodde virkelig ikke jeg kom til å være så redd som dette
Jeg er altså så redd, bekymret og et totalt nervevrak denne gangen - vil ikke miste lille spire! Har litt tunge (ikke vonde) pupper, småkvalm, fort sulten, sliten, men fortsaty redd ❤
Test 10 og 12 dpo, litt stigning i alle fall ❤
Fyktelig dårlig bildene blir her inne
Måtte teste idag likevel 12dpo. Hadde kjemisk i desember, så tørr ikke feire enda.. Legger ved bilde av testene fra desember og, for de ble ikke så raskt sterke
Vis vedlegget 351900
Vis vedlegget 351901
Har du sett noe mer på testene dine da?
Måtte teste idag likevel 12dpo. Hadde kjemisk i desember, så tørr ikke feire enda.. Legger ved bilde av testene fra desember og, for de ble ikke så raskt sterke
Vis vedlegget 351900
Vis vedlegget 351901
Tusen takk for tips, kanskje vurdere å ringe legekontoret på mandag ❤ Fikk 2-3 på cb digital 10 dpo, og tenker det er bra - men godt med en skikkelig bekreftelse ❤Hvis du er veldig bekymret så kan du ta blodprøve på hcg og se stigningen der. Det hjelper mye