✨ IKM UKE 12 ✨

Jeg har ikke meldt meg inn i noen ikm gruppe de siste månedene, trengte litt pause fra forumet, så håper det er greit jeg skriver her uansett.

Ikm er mandag 22.03!

Jeg testet positivt i dag! Sterk og tydelig rosa!!:smiley-bounce016

Kan ikke tro det, nesten to år med prøving!! Første positive test jeg noen gang har fått! Måtte bare ha noen å dele med! Mannen er ikke hjemme før søndag, så fryktelig vanskelig å ikke kunne snakke med noen om det:angelic:

MrsSunflower - 27år - PP19 - B1- EL 07.03 - IKM 22.03
Gratulerer så mye! Så utrolig stas❤️ Den første positiv er magisk etter så mange negative:woot:

Tusen takk! Har vært en veldig følsom dag:D grått av lykke, så blitt bekymret siden jeg har kramper, så bli super glad igjen haha:Heartred
Åå, kjenner meg så igjen! Sitter i skrivende stund og gråter av bekymring #hormonell ❤ Om 5 min kan det igjen være bare ren glede:hilarious:

Gratulerer så mye! Så utrolig stas❤️ Den første positiv er magisk etter så mange negative:woot:

Ja, virkelig! Var helt uventet!! Selv om, bank i bordet, det skulle gå galt så er jeg glad, nå vet jeg hvert fall at vi kan :happy093

Åå, kjenner meg så igjen! Sitter i skrivende stund og gråter av bekymring #hormonell ❤ Om 5 min kan det igjen være bare ren glede:hilarious:

Haha jaa! Har hatt kramper siden 10dpo, så ventet egentlig bare på mensen.

Og Gratulerer til deg og!! :Heartred Fått lest meg opp på de siste sidene i dagboken nå

Dum som jeg er, tok jeg en test nå. Ikke vært på do siden kl. 14:30....tenkte at daaaa må det vel være en mikroskopisk sjanse for to streker :wtf:
Skal sies at jeg er kun på dag 6 DPO :p

Men når testen likevel er så snøhvit, mister jeg motet allerede :wideyed::hilarious:

Og gratulerer til alle dere som har fått rosa babystrek :happy093

Vedlegg

• D30BE903-FD2C-453B-9D65-BE16D51771E2.jpeg
    D30BE903-FD2C-453B-9D65-BE16D51771E2.jpeg
    14,5 KB · Visninger: 103
Jeg har ikke meldt meg inn i noen ikm gruppe de siste månedene, trengte litt pause fra forumet, så håper det er greit jeg skriver her uansett.

Ikm er mandag 22.03!

Jeg testet positivt i dag! Sterk og tydelig rosa!!:smiley-bounce016

Kan ikke tro det, nesten to år med prøving!! Første positive test jeg noen gang har fått! Måtte bare ha noen å dele med! Mannen er ikke hjemme før søndag, så fryktelig vanskelig å ikke kunne snakke med noen om det:angelic:

MrsSunflower - 27år - PP19 - B1- EL 07.03 - IKM 22.03

ååå så gøy! Gratulerer! Så glad for deg

Prøver å ikke miste motet helt, og tenker på at forrige svangerskap fikk jeg bare en veeeldig svak strek på ikm, så det er fortsatt håp:oops:

Jeg er altså så redd, bekymret og et totalt nervevrak denne gangen - vil ikke miste lille spire! :( Har litt tunge (ikke vonde) pupper, småkvalm, fort sulten, sliten, men fortsaty redd ❤

Test 10 og 12 dpo, litt stigning i alle fall ❤

Fyktelig dårlig bildene blir her inne :eek:

Vedlegg

• 20210320_070838.jpg
    20210320_070838.jpg
    7,9 KB · Visninger: 98
Jeg er altså så redd, bekymret og et totalt nervevrak denne gangen - vil ikke miste lille spire! :( Har litt tunge (ikke vonde) pupper, småkvalm, fort sulten, sliten, men fortsaty redd ❤

Dette er jo en kjempefin stigning❤️

Måtte teste idag likevel:nailbiting: 12dpo. Hadde kjemisk i desember, så tørr ikke feire enda.. Legger ved bilde av testene fra desember og, for de ble ikke så raskt sterke:p
70FE5ABD-71DC-4E62-BFBA-AEDEFD7E9CAD.jpeg

65F4CFD4-E939-412A-952D-8BDD5C093F3A.jpeg

Kjempefin stigning dette :happy:

Måtte teste idag likevel:nailbiting: 12dpo. Hadde kjemisk i desember, så tørr ikke feire enda.. Legger ved bilde av testene fra desember og, for de ble ikke så raskt sterke:p
Vis vedlegget 351900

Vis vedlegget 351901

Mye sterkere enn i desember, dette går veien :smiley-angelic003❤️

Det er tortur å være på hyttetur fre-søn ettermiddag når jeg får en melding at pakken min (med tester) er levert i postkassen nå på morgenen:wacky::sorry:
Er 13 dpo i dag så hadde jo vært mulig å få en positiv test kanskje.

Nå er vi straks inni uke 12 og håper så mange som mulig havner på listen over gravide :Heartred

Lykke til alle sammen
:wav

Hvis du er veldig bekymret så kan du ta blodprøve på hcg og se stigningen der. Det hjelper mye❤️
Tusen takk for tips, kanskje vurdere å ringe legekontoret på mandag ❤ Fikk 2-3 på cb digital 10 dpo, og tenker det er bra - men godt med en skikkelig bekreftelse ❤

Øverste torsdag, midten fredag og nederste i dag..
Skulle ønske jeg klarte å vente med testingen, blir like skuffet hver dag:sorry: Drømte i natt at jeg fikk positiv test, så var oppe å testet i 7-tiden, blenda:shifty:

Vedlegg

• Snapchat-790402867.jpg
    Snapchat-790402867.jpg
    19,6 KB · Visninger: 102
Back
Topp