Det gjør de nok Spennende, hold oss oppdatert da
Det kan jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør de nok Spennende, hold oss oppdatert da
Ikke helt sikker men tror jeg er 12 eller 13 dpo, appene mine sier ikm er enten 21 eller 23.. Krysser fingreneHvor mange dpo var du igjen? Ingen håp er ute før tr kommer, det har du helt rett i
Se der ja! Og så tidlig! Håper på babystrek!Prøvde meg på babyplan 25 mlu og makesure 25 mlu i dag 7 dpo!
Full forståelse for at Babyverden ikke er hele livet ditt, så ta den tida du trenger syns du er flink til å oppdatereHei alle sammen!
Vil bare si gratulerer såå masse til alle med positive tester så langt! Hva tenker dere om å legge dere inn som gravide i ikm lista? Ønsker dere å vente til vi går over ikm eller hvordan tenker dere?
Og til dere som har fått tr, jeg ønsker dere masse lykke til i neste pp det blir deres tur også, når tiden er inne! Jeg har troa for dere
Og en annen ting, beklager for at jeg ikke har vært så aktiv her inne den siste tiden, jeg har hatt veldig mye på privaten som har tømt meg på energifronten og vært tøft å ta hånd om. Ville bare fortelle dere så dere ikke tror jeg ikke bryr meg
Tror nok jeg produserer hcg sent også for jeg tester kun svakt positivt på tidligtestene enda håper for degIkke helt sikker men tror jeg er 12 eller 13 dpo, appene mine sier ikm er enten 21 eller 23.. Krysser fingrene
Ååå se på den tvi tvi for at spiren klamrer seg hos degPrøvde meg på babyplan 25 mlu og makesure 25 mlu i dag 7 dpo!
Nei det er helt sant takk! Ting er heldigvis bedre nåFull forståelse for at Babyverden ikke er hele livet ditt, så ta den tida du trenger syns du er flink til å oppdatere
Tror jeg drister meg til å si at du kan sette meg på gravid så satser jeg på at spiren sitter til desember
Har du tatt en ny test idag da?Nei det er helt sant takk! Ting er heldigvis bedre nå
Wiii, sender deg babystøv!
Tenkte på det jeg og men venter til jeg får positiv digital
Så spennende!!Jepp ny igjen idag, så har tre svake positive tre dager på rad
Åh det blir spennende tror jeg tar digital på ikm som er mandag
Ingen tvilSå spennende!!
Så spennende! La oss bli mange fra ikm12 i termingruppaJepp ny igjen idag, så har tre svake positive tre dager på rad
Åh det blir spennende tror jeg tar digital på ikm som er mandag
Det kan jo love godt som festesmerter ;-)Fikk så intenst vondt der nede, skikkelig strekk smerter i siden, inni/under underlivet. Var kjempe ubehagelig, måtte stå litt bøyd. Kan ikke si jeg husker å ha hatt sånne smerter før. Var ikke noe menssmerter..
Synes det høres ut som gode symptomer sender deg masse babystøv gleder meg til å høre hvordan det går! Jeg og er trøtt store deler av dagen, sliten av lite og masse stikningerJeg er sååå dautrøtt, har venta på kvelden og sengetid siden jeg våknet. kjent stikninger både i mage og underlivet, men ingen tegn til mens egentlig. Godt med fuktighet der nede og sexlyst men jeg orker ikke... Tidligere i dag ble jeg så øm i den ene puppen, det stakk skikkelig altså... Så er jeg oppe 2 ganger om natten for å tisse istedenfor 1 som jeg ofte pleier. Håper dette er gode tegn.
Vanligvis har jeg ømme pupper i hele dpo perioden og har mye pms plager, men jeg tror wild yam har gjort så jeg ikke har hatt noen.. Så om jeg ikke er gravid, så er wild yam bra for å redusere pms plager iallefall.
Hvordan går det med dere andre som ikke har testet ennå og symptomer?
Skal jo helst ikke fokusere så mye på det da. Hehe,men det er jo en utfordring
Hei alle sammen!
Vil bare si gratulerer såå masse til alle med positive tester så langt! Hva tenker dere om å legge dere inn som gravide i ikm lista? Ønsker dere å vente til vi går over ikm eller hvordan tenker dere?
Og en annen ting, beklager for at jeg ikke har vært så aktiv her inne den siste tiden, jeg har hatt veldig mye på privaten som har tømt meg på energifronten og vært tøft å ta hånd om. Ville bare fortelle dere så dere ikke tror jeg ikke bryr meg
Mange gratulerer med positiv og velkommen inn sammen med oss jeg legger deg inn i lista vår