✨ IKM UKE 12 ✨

Prøvde meg på babyplan 25 mlu og makesure 25 mlu i dag :nailbiting: 7 dpo!

Vedlegg

• F9304DF5-C0BF-48E0-A34E-B3D94FDD47C6.jpeg
    F9304DF5-C0BF-48E0-A34E-B3D94FDD47C6.jpeg
    29,4 KB · Visninger: 120
  • E9A3EAA8-FDCF-47AD-988B-D1AF3FA2948F.jpeg
    E9A3EAA8-FDCF-47AD-988B-D1AF3FA2948F.jpeg
    20 KB · Visninger: 127
Har et håp om at kroppen min kanskje produserer hcg litt sakte så det tar lengre tid før positiv test, gjør alt for å holde motet oppe:hilarious:
Dette var første positive test jeg fikk forrige svangerskap, tidligtest tatt ikm-dagen, var ikke særlig sterk til å være tidligtest på så mange dpo

Vedlegg

• Snapchat-2039935393.jpg
    Snapchat-2039935393.jpg
    4,4 KB · Visninger: 100
Hei alle sammen! :love017
Vil bare si gratulerer såå masse til alle med positive tester så langt! Hva tenker dere om å legge dere inn som gravide i ikm lista? Ønsker dere å vente til vi går over ikm eller hvordan tenker dere?

Og til dere som har fått tr, jeg ønsker dere masse lykke til i neste pp :Heartred:Heartred det blir deres tur også, når tiden er inne! Jeg har troa for dere :happy::joyful:

Og en annen ting, beklager for at jeg ikke har vært så aktiv her inne den siste tiden, jeg har hatt veldig mye på privaten som har tømt meg på energifronten og vært tøft å ta hånd om. Ville bare fortelle dere så dere ikke tror jeg ikke bryr meg :(
Full forståelse for at Babyverden ikke er hele livet ditt, så ta den tida du trenger:happy: syns du er flink til å oppdatere❤️
Tror jeg drister meg til å si at du kan sette meg på gravid:nailbiting: så satser jeg på at spiren sitter til desember:dummy1:

Full forståelse for at Babyverden ikke er hele livet ditt, så ta den tida du trenger:happy: syns du er flink til å oppdatere❤️
Tror jeg drister meg til å si at du kan sette meg på gravid:nailbiting: så satser jeg på at spiren sitter til desember:dummy1:
Nei det er helt sant :Heartred takk! Ting er heldigvis bedre nå

Wiii, sender deg babystøv! :wav
Tenkte på det jeg og men venter til jeg får positiv digital :D

Jepp ny igjen idag, så har tre svake positive tre dager på rad :happy:
Åh det blir spennende :D:D tror jeg tar digital på ikm som er mandag ;)

Vedlegg

• 4B5FE04F-B79D-4C76-895E-EB570C74B154.jpeg
    4B5FE04F-B79D-4C76-895E-EB570C74B154.jpeg
    54,7 KB · Visninger: 108
Fikk så intenst vondt der nede, skikkelig strekk smerter i siden, inni/under underlivet. Var kjempe ubehagelig, måtte stå litt bøyd. Kan ikke si jeg husker å ha hatt sånne smerter før. Var ikke noe menssmerter..

Jeg er sååå dautrøtt, har venta på kvelden og sengetid siden jeg våknet.:sleep002 kjent stikninger både i mage og underlivet, men ingen tegn til mens egentlig. Godt med fuktighet der nede og sexlyst men jeg orker ikke... Tidligere i dag ble jeg så øm i den ene puppen, det stakk skikkelig altså... Så er jeg oppe 2 ganger om natten for å tisse istedenfor 1 som jeg ofte pleier. Håper dette er gode tegn.
Vanligvis har jeg ømme pupper i hele dpo perioden og har mye pms plager, men jeg tror wild yam har gjort så jeg ikke har hatt noen.. Så om jeg ikke er gravid, så er wild yam bra for å redusere pms plager iallefall.:dance011

Hvordan går det med dere andre som ikke har testet ennå og symptomer?:hello

Skal jo helst ikke fokusere så mye på det da. Hehe,men det er jo en utfordring :happy8

Fikk så intenst vondt der nede, skikkelig strekk smerter i siden, inni/under underlivet. Var kjempe ubehagelig, måtte stå litt bøyd. Kan ikke si jeg husker å ha hatt sånne smerter før. Var ikke noe menssmerter..
Det kan jo love godt som festesmerter ;-)

Jeg er sååå dautrøtt, har venta på kvelden og sengetid siden jeg våknet.:sleep002 kjent stikninger både i mage og underlivet, men ingen tegn til mens egentlig. Godt med fuktighet der nede og sexlyst men jeg orker ikke... Tidligere i dag ble jeg så øm i den ene puppen, det stakk skikkelig altså... Så er jeg oppe 2 ganger om natten for å tisse istedenfor 1 som jeg ofte pleier. Håper dette er gode tegn.
Vanligvis har jeg ømme pupper i hele dpo perioden og har mye pms plager, men jeg tror wild yam har gjort så jeg ikke har hatt noen.. Så om jeg ikke er gravid, så er wild yam bra for å redusere pms plager iallefall.:dance011

Hvordan går det med dere andre som ikke har testet ennå og symptomer?:hello

Skal jo helst ikke fokusere så mye på det da. Hehe,men det er jo en utfordring :happy8
Synes det høres ut som gode symptomer :happy: sender deg masse babystøv :joyful: gleder meg til å høre hvordan det går! Jeg og er trøtt store deler av dagen, sliten av lite og masse stikninger :angelic:

Jeg trodde jeg var på dag 7 dpo. Men i følge den appen, Premom, er jeg på dag 6 dpo .
Tok test i dag også....selvfølgelig blendahvit :wtf:

Ellers så fikk jeg hvit utflod i dag, og fikk en litt kvalmefølelse (men det er nok pga lite mat i dag)......desperat på å finne symptomer :hilarious:

Ingen symptomer her gitt :facepalm: Husker forrige graviditet merket jeg det noen dager før test fordi brystvortene var så ømme at det å komme borti med håndduk etter dusj var skikkelig stikkende/vondt :hilarious: Men ikm torsdag, så er nok tidlig med symptomer enda uansett. Koselig å se positive tester her inne allerede :rolleyes:

Hei alle sammen! :love017
Vil bare si gratulerer såå masse til alle med positive tester så langt! Hva tenker dere om å legge dere inn som gravide i ikm lista? Ønsker dere å vente til vi går over ikm eller hvordan tenker dere?

Og en annen ting, beklager for at jeg ikke har vært så aktiv her inne den siste tiden, jeg har hatt veldig mye på privaten som har tømt meg på energifronten og vært tøft å ta hånd om. Ville bare fortelle dere så dere ikke tror jeg ikke bryr meg :(

Mange gratulerer med positiv og velkommen inn sammen med oss :Heartred jeg legger deg inn i lista vår :joyful:

Jeg kan gjerne bli satt på gravid. Unner meg den gleden så lenge det skulle vare :dance008

Uff da, håper ting ordner deg på privaten for deg:Heartpink

Edit: Herregud da, den setningen jeg skrev til deg høres jo helt tåpelig ut.Helt skrivesperre i dag, sov 2 timer i natt så skylder på det.

Back
Topp