✨ IKM UKE 12 ✨

Tok ny test i dag, trodde jeg kunne skimte noe men ganske sikker på den egentlig var blank:( Tror jeg er 10 dpo i dag, skal vente med ny test til fredag eller lørdag.. Er så rart for jeg føler meg gravid, kan ikke helt beskrive det:wacky: Blir nok veldig skuffet hvis det ikke stemmer og det bare er en følelse:oops:

skjønner hvertfall svært lite
Men ja det er jo tidlig å teste MEN testen i går var så tydelig!!!! Her er den helt fersk... og rosa... så skjønner ikke noe
Halveringstid for hcg er 1 døgn (i følge Google), så eg vil tru det er mulig å få godt synlig strek ein dag og negativ neste ved kjemisk..:sorry:
Håpar det ordnar seg for deg:Heartred

Neimen uff, hva er det som skjer :wideyed::arghh: har du opplevd det med babyplan sine tidligere? Er vell ikke ofte en test slår ut falsk positiv ?

aldri fåtte en så positiv for så bare skygge dagen etter nei
er jo tidlig men forstår ikke hvorfor den ble så tydelig positiv bare. samme kan det være... får ikke gjort noe med det...kjenner jeg bare blir så lei alt

Bruker dere fitbit? Hvile pulsen min er på 58, etter EL går den til 60.. Sist mnd var den på 60 i 3 dager, denne mnd så ligger den enda på 60. Så blir Spennede å følge med

Fortsetter å gå opp den her :D

Vedlegg

• B84355EE-3AA0-4237-BFC9-8B9EAFD4722F.png
    B84355EE-3AA0-4237-BFC9-8B9EAFD4722F.png
    44,7 KB · Visninger: 59
Jøss, dette var billige tester. Noen som har erfaring med dem?

Vedlegg

• Screenshot_20210317-154744.png
    Screenshot_20210317-154744.png
    60,4 KB · Visninger: 71
  • Screenshot_20210317-154724.png
    Screenshot_20210317-154724.png
    48,7 KB · Visninger: 70
Teste update :shy::angelic: hvordan går det med testingen deres?

her sliter jeg skikkelig, har jo som sakt ingen tester i hus å sitter konstant å tenker på om jeg skal kjøpe på butikken. Klarer ikke å vente :confused: håper for all del at testene kommer i posten i morgen så jeg for roa ned testetrangen :dead:

her sliter jeg skikkelig, har jo som sakt ingen tester i hus å sitter konstant å tenker på om jeg skal kjøpe på butikken. Klarer ikke å vente :confused: håper for all del at testene kommer i posten i morgen så jeg for roa ned testetrangen :dead:
Åå, er nysgjerrig på det samme :joyful: Er selv 10 dpo i morgen og sjansene er realtivt høye for at første test ryker i morgen :shy:

Fortsatt 7 dager igjen til jeg skal teste, men klør i testefingrene:D

Testa i dag, blenda! Regnet med det, men hadde ikke gjort noe for meg å fått to streker.. 8-9 dåp.. neste termin vil bli 30.desember, så regnfrakk på :bag:

Åå, er nysgjerrig på det samme :joyful: Er selv 10 dpo i morgen og sjansene er realtivt høye for at første test ryker i morgen :shy:
Jeg skal teste i morgen, 8 dpo:happy:

Håper å få høre fra dere alle etterhvert her. Er såå spent på alles vegne!! :D:joyful::joyful:

Fortsatt 7 dager igjen til jeg skal teste, men klør i testefingrene:D
Aaah ja vet hvordan det føles :hilarious::hilarious: har en digital liggende og det er den eneste men den skal jeg IKKE røre for tror det er alt for tidlig så gidder ikke å sløse bort den :p
Testa i dag, blenda! Regnet med det, men hadde ikke gjort noe for meg å fått to streker.. 8-9 dåp.. neste termin vil bli 30.desember, så regnfrakk på :bag:
Åååh den er så kjip! 8-9 dpo men da er det enda håp for denne syklusen da :joyful:

Tok en test i kveld 8 dpo som var rimelig negativ :P kunne ikke regne med noe annet

Jeg testet i dag, men blenda enda.. men er bare 8-9 dpo. Men så fikk jo jeg brun utflod den 11 mars. Bare når jeg tørket meg i ca 4 dager før det ga seg. Så usikker på at det var mensen. Men aldri vært sånn før og det begynte jo 4-6 dager etter digital eggløsningstest var positiv så rart om det skulle vært mensen også.
Har fått svake svake positive på 10 dpo før.

Klarte selvfølgelig ikke vente så tok en test når jeg stod opp, BLENDA..:sour::shifty: 10-11 dpo så er jo egentlig enda tidlig, men begynner å miste håpet:sorry:

Altså, jeg gråter, skjelver, jeg er såå glad, men så ufattelig redd for å miste igjen! Men pr nå så er jeg gravid!! ❤

Kanskje litt dårlig bilde, men var rimelig skjelven og trøtt! :hilarious:

Vedlegg

• 20210318_070257.jpg
    20210318_070257.jpg
    5,2 KB · Visninger: 120
Back
Topp