✨ IKM UKE 12 ✨

hva om det er noe feil med første? Som ble så tydelig
Merker jeg blir helt satt ut her.. har ikke fler tester her hjemme nå

Neinei, denne spiren må klamre seg fast, ble så glad på dine vegne da du fikk strek :smiley-angelic003 Er det ikke (i teorien) umulig med falsk positiv :happy: Det må jo hcg til for å få strek. Men falsk negativ er jo vanlig. Håper det er den siste testen som er feil :smiley-angelic001❤️

Hva i alle dager?? Det skal jo ikke gå an:eek: Vil tro dagens test er feil! Krysser fingrene for deg:Heartred

skjønner hvertfall svært lite
Men ja det er jo tidlig å teste MEN testen i går var så tydelig!!!! Her er den helt fersk... og rosa... så skjønner ikke noe

Vedlegg

• 5B0B1A24-5406-4FA9-AF56-8AE301C14218.jpeg
    5B0B1A24-5406-4FA9-AF56-8AE301C14218.jpeg
    28,6 KB · Visninger: 123
Last edited:
skjønner hvertfall svært lite
Men ja det er jo tidlig å teste MEN testen i går var så tydelig!!!! Her er den helt fersk... og rosa... så skjønner ikke noen
Ja den der er jo helt tydelig positiv!:wideyed: Det sies jo at falsk negativt skjer men falsk positiv er veldig lite sannsynlighet for, så tror det må være dagens som er feilo_O:happy:

Du burde dra ut og kjøpe CB da får du en sikkert svar!:Heartred

Noen som vet litt om hvorfor rennende utflod som ligner melk oppstår?
Har Googlet litt men finner ikke så mye.
Jeg har det på tredje dagen nå. Kjenner vel delvis at mensen er på vei (hodepine, murringer, dårlig humør og sliten), så tror ikke dette kan knyttes til graviditet, men man lurer jo allikevel. Kanksje noen her har hatt det selv eller hørt om det.?

Nederste er den fra i går
Den fra i dag er bare en svaaaaaaak strek og den digitale ser man jo selv... den må ha 0,25hcg men det tror jeg de vanlige testene til babyplan har også
Kan hende det var en kjemisk:( hadde det selv forrige runde, og det er så kjipt❤️

Jeg har det på tredje dagen nå. Kjenner vel delvis at mensen er på vei (hodepine, murringer, dårlig humør og sliten), så tror ikke dette kan knyttes til graviditet, men man lurer jo allikevel. Kanksje noen her har hatt det selv eller hørt om det.?
Det kan være er svangerskaps tegn, x fingrene for deg

For meg høres det veldig ut som du kan være gravido_O Hvor mange dpo er du og har du tatt test?:D

Det kan være er svangerskaps tegn, x fingrene for deg

Det hadde vært hyggelig. Leste at det kunne være bettenelse når jeg Googlet så ringte gynekologen. Hun var ikke der og skulle ringe meg tilbake på fredag.

Men ja, håper DU har rett, og takk for svar.

For meg høres det veldig ut som du kan være gravido_O Hvor mange dpo er du og har du tatt test?:D

Det er mye, og renner nedover beina av og til. Merkelig. Helt klart mer utflod enn jeg er vant med, ikke vært borti sånn som dette. Nærmeste jeg kommer å forklare utsende må vel være "skummet melk" i farge...
Jeg er 10dpo i dag, har ikke test i hus. Har bestilt på nett og håper de kommer til fredag. Stod 2-3 dagers levingstid med helt hjem. Dette begynner å bli spennende, men jeg lovte meg selv å ikke tenke på det da. Haha, alle skjønner hvordan det går... *ler*

Tar wild yam denne pp da, kanskje den som lager all den utfloden?

Nederste er den fra i går
Den fra i dag er bare en svaaaaaaak strek og den digitale ser man jo selv... den må ha 0,25hcg men det tror jeg de vanlige testene til babyplan har også
Dette var rart! Håper ikke at det er en kjemisk , og den siste testen er feil!:Heartred Kanskje fortsatt litt for tidlig med CB. Kanskje vente et par dager og teste igjen, og håpe på sterkere strek:Heartred

blir jo lei meg på din vegne hvis den ikke går den veien du ønsket. Sender deg masse babystøv:Heartred:Heartred

Dette var rart! Håper ikke at det er en kjemisk , og den siste testen er feil!:Heartred Kanskje fortsatt litt for tidlig med CB. Kanskje vente et par dager og teste igjen, og håpe på sterkere strek:Heartred

blir jo lei meg på din vegne hvis den ikke går den veien du ønsket. Sender deg masse babystøv:Heartred:Heartred

tusen takk <3 veldig frustrerende bare å få en så positiv og ikke noe i dag

9 dpo idag :happy:
Igår hadde eg lotion, kvit/gulaktig utflod, medium i mengde. Idag fekk eg litt lysrosa på papiret etter toalettbesøk. Kan sjå ut som om TR kjem tidlig, men eg håpar i det lengste :smiley-angelic001

Back
Topp