Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske sikker på at jeg skimter noe på den øverste, håper for deg!! Når kommer de nye testene i posten?Ikke for å kutte innlegget ditt her men jeg trenger deres tydehjelp, blir gal.. første gang jeg føler jeg skimte noe på testene mine. Hva tror dere? Vis vedlegget 351526Vis vedlegget 351527
Hater virkelig kvaliteten på bildene når man laster de opp her på babyverden
Det er de jeg bruker hvertfall men har ingen tidligere erfaringer med dem men føler de er påliteligEr graviditetstestene fra babyplan gode nok? De strimlene? Tenkte å bestille meg noen.
Åh Gratulerer!!Jaiks! Jeg kan ikke tro det
la den bli sterkereGanske sikker på at jeg skimter noe på den øverste, håper for deg!! Når kommer de nye testene i posten?
Krysser fingrene! Ventetiden er så uendelig langla den bli sterkere
Forhåpentligvis i morgen men regner med de kommer på torsdag
Det er de jeg bruker hvertfall men har ingen tidligere erfaringer med dem men føler de er pålitelig
Enig her! Jeg bruker noen mnd nå på å bli kjent med syklus. Tok ut spiral i midten av januar, planlegger å bli gravid i løpet av fellesferien. Jeg bruker appen til smart-klokka mi for å følge med. Prøvde ut eggløsningstest for å se om jeg hadde eggløsning når appen mente jeg hadde det. Kommer mensen når den skal denne mnd så føler jeg at kroppen er inne i syklus igjen. Ganske spennende å følge med altså! Jeg har ikke hatt peiling før, og jeg har to barn så både jeg og mannen har lært mye!Takk for tips! Det skal jeg sjekke ut!! Har egentlig lyst å stresse ned og ikke tenke så mye på å bli gravid.... foreløpig går det veldig dårlig! Men å bli kjent med kroppen og forstå seg på egen syklus kan jo være en fordel og litt gøy uansett
Tenker du å prøve å ta en digital eller?
Hvor mange Dpo er du?ja tenkte jeg skulle kjøpe digital etterpå tror det vil roe meg ned litt
Er graviditetstestene fra babyplan gode nok? De strimlene? Tenkte å bestille meg noen.
Det er helt sikkertKrysser fingrene! Ventetiden er så uendelig lang
Den kan jo love bra tvi tvi!Stoppet å blø, ble ikke mer enn det lille i trusa og på papiret i går Kanskje det var en liten festeblødning
Hvilke type tester er det du har funnet?Fant både tester og termometer billigere på farmasiet. Hva tenker du om dem?
Håper du gir et hint om hvordan den slår utja tenkte jeg skulle kjøpe digital etterpå tror det vil roe meg ned litt
Hvor mange Dpo er du?
Morgenurin er jo sterkere enn de som blir tatt senere på dagen daTok en ting til nå og ser bare svak strek.
Skal man tolke som at jeg har vannet ut for mye eller hva søren?
Bare 8 dpo
ja jeg tenker egentlig de er gode nok, har fått noe skygge så konkluderer med at det alltid bør være en tydelig rosa strek før man hopper i taket men
jeg fikk kryss på cb sin uten å være gravid.. så ja jeg synes babyplan sine er greie
Det er helt sikkert
Den kan jo love bra tvi tvi!
Hvilke type tester er det du har funnet?
Håper du gir et hint om hvordan den slår ut
Jeg endte opp med å bestille fra farmasiet nå. Folsyre, termometer og 10 strimmel tester for 259kr. Håper de er gode nok!
Takk Her lar EL vente på seg, så da hopper vi over denne runden tror jeg.. Vi fikk ei jente 22.12 og det var kos det, men litt slitsomt midt i julestria for vår del. Passer bedre for oss å få baby fra januar istedenfor.Sniker inn her.. SÅ GØY! Heier på dere!!