✨ IKM UKE 12 ✨

Håper alle ligger inn riktig nå :happy: gjerne se over om din dato stemmer! Kopierte feil liste så ble flere endringer enn det egentlig var :wacky: oppdaterer ikm lista også nå :)

EGGLØSNINGS OVERSIKT :signs003

Onsdag 3/3

Cornelialill - 30 - PP5 - B2 - EL 03.03 - IKM 22.03

Lørdag 6/3
Minera- 32 år (snart 33)- PP1- B5- el 06/07 (Usikker ikm)

Lørdag 7/3
Kristin90 - 30år - pp2 (fryseforsøk) b2 - el 07.03 - ikm 22.03
Lykkelig.Mamma - 22 - PP1 - B2 - EL 3.3 - IKM 23.3

Mandag 8/3
vårlilleclark - 26 - PP2 - B2 - EL 8.3 - IKM 22.3
Veldig Spent - 35- PP2 - B3- EL 8.3 - IKM 22.3
Malins83 - 37 år - PP6(etter SA) - B3 - EL 8/3 - IKM 22/3
Mymelen-33- PP2- B3- EL 8.3- IKM 22.3
Lykke_lille93 - 28 - PP2 etter BO - B2 - EL 8.3 - IKM 21./22.3
Team M - 34år - PP4 - B2 - EL 8.3 - Ikm 23.3

Tirsdag 9/3
DesemberLykke3- 37 år - PP3 - B3 - EL 09.03 - ikm 27.3

Onsdag 10/3
Mammatiltogutter987 - 32 - PP6 - B4- EL 10.03 - IKM 24.03

Torsdag 11/3
Mammatiltrekløveret - 34 år - PP18 - B4 - EL 11.03 - IKM 25.03

Fredag 12/3
Reyna - 26 - PP3 - B1 - EL 12.3 - IKM 27.3
Chanti93 - 27 - PP11 - B3 - El. 12.3 - IKM 27.3.
Astrantia - 32 - PP4 (etter SA) - B1 - EL 12.3. - IKM 27.3
MammaTilEnMillion - 39 - PP3 - B6 - EL 12.03 IKM 25.03

Lørdag 13/3
Skogsfugl - 36 år - PP8 - B3 - EL 13.03 - ikm 27.3
Prøverpåbebbisnr2 - 34 år - PP1 (etter SA) - B2 - EL 13.03 - IKM 27.03

Søndag 14/3
AliceInWounderland - 28 - pp15 - b1 - EL 14.03 - IKM 26/3

EL usikker
Heiel - 31år - pp5 - B1 - EL usikker - IKM 24.03
Guacamole - 29 - PP3 - B3 - EL usikker - IKM 25/3
prøvernr3- 36 år- PP1- B3- E.L 6.3- IKM 20.2

I dag har jeg time til privat gynekolog:happy: skulle egentlig bestille time etter jeg har fått TR, men ble så lei av å vente. Fikk plutselig El etter jeg bestilte time, så det var bra da. Hørte me de om jeg skulle vente med timen, men jeg kunne gjerne komme inn i dag, så tar vi blodprøver, sjekk og finner ut om EL har vært. Er på syklusdag 45(!!) og 5 dpo i dag. Veldig spent på timen:happy: bestilte på grunn av lange sykluser og skjelden eggløsning. Har prøvd siden i sommer.

er ikke enkelt og spesielt når vi starter å teste så tidlig :shy: begynner å kjenne på følelsen av jeg er redd jeg skal bli skuffet. Enda bare blenda tester her. Vet det er tidlig enda og det er dumt å starte så tidlig :dead: men tror det er lurt å prøve å stresse ned og la kroppen og naturen gå sin gang :)

ja veldig sant.. burde la sambo låse inn testene mine .. haha

I dag har jeg time til privat gynekolog:happy: skulle egentlig bestille time etter jeg har fått TR, men ble så lei av å vente. Fikk plutselig El etter jeg bestilte time, så det var bra da. Hørte me de om jeg skulle vente med timen, men jeg kunne gjerne komme inn i dag, så tar vi blodprøver, sjekk og finner ut om EL har vært. Er på syklusdag 45(!!) og 5 dpo i dag. Veldig spent på timen:happy: bestilte på grunn av lange sykluser og skjelden eggløsning. Har prøvd siden i sommer.

håper du får svar på alt du trenger! det beroliger ofte og gjør prøvingen litt mindre stressende.
Lykke til :) hold oss gjerne oppdatert da :)

Lykke til!
Ble privat gynekolog time på meg også forje uke. Alt var helt fint og EL så ut til å vært når jeg var der. Vært hos lege i dag og tatt blodprøvene, så spent på alle svar.

Er det flere som sliter veldig med smerter som ligner ligamentsmert? Kan vel umulig være det?:p
River til i siden av lysken hver gang jeg hoster, nyser eller strekker meg for fort. Fikk satt inn et embryo fredag, så kan det være festesmerter? Ville isåfall trodd at det kom smerter når jeg er i ro også:rolleyes:

Er det flere som sliter veldig med smerter som ligner ligamentsmert? Kan vel umulig være det?:p
River til i siden av lysken hver gang jeg hoster, nyser eller strekker meg for fort. Fikk satt inn et embryo fredag, så kan det være festesmerter? Ville isåfall trodd at det kom smerter når jeg er i ro også:rolleyes:

jeg føler det slik og googlet ligamentsmerter i morges, turte ikke skrive det her bare for tror selv jeg har innbilt svangerskap :laughing025

men ja samme her når man nyser, reiser og snur seg om natten, må tisse 2 ganger om natten også

Alt ser bra ut, men det kan være pco(s?) . Han så en stor eggløsningscyste, så det kunne stemme at el var for 5 dager siden. Er eggløsningscyste noe vi får hver eggløsning? Tok blodprøver og fikk resept på letrozol som jeg skal ta fra CD 3:happy:

Tok ny test i dag som var blenda.. Å nå har jeg begynt å blø:shifty: Ikke mye til nå, bare litt i trusa og litt utvannet på papiret etter dobesøk, skjønner ingenting:bored:

jeg føler det slik og googlet ligamentsmerter i morges, turte ikke skrive det her bare for tror selv jeg har innbilt svangerskap :laughing025

men ja samme her når man nyser, reiser og snur seg om natten, må tisse 2 ganger om natten også
Godt å høre at vi er flere! Håper det er et godt tegn, og at vi får positiv test om en ukes tid:D

Vi satser på det :D jeg ville hvertfall trodd det om det var meg og enda en liten stund fram til TR kommer. Lykke til :happy:
Håper det:D Hvis blødningen stopper og TR ikke kommer skal jeg ta en test, men venter nok et par dager så jeg slipper å få forhåpninger:oops: Tusen takk:happy:

D7C18C7A-5873-4CEB-AC71-E6CF8FA2C4A8.jpeg
Tror jeg bare gir opp hele testingen jeg..... nå har jeg tatt el-test hver dag siden cd5 uten noe som helst resultat! (Er på cd 24 i dag) Testen er like hvit som g-testene :banghead:. Jeg har hatt el-slim og hatt det jeg har tolket som el-smerter, men altså ingen utslag på test. Det var en dag kontrollstreken kunne skimtes litt mer enn på denne på bildet, ellers nada! Stole på el-testene eller egen kropp? :nailbiting::D Hva tenker dere? Kanskje jeg bare har verdens korteste Lh-topp, så jeg rekker ikke å tisse i tide?! Bahhhh!!! Blir sprø!!!

Vis vedlegget 351489 Tror jeg bare gir opp hele testingen jeg..... nå har jeg tatt el-test hver dag siden cd5 uten noe som helst resultat! (Er på cd 24 i dag) Testen er like hvit som g-testene :banghead:. Jeg har hatt el-slim og hatt det jeg har tolket som el-smerter, men altså ingen utslag på test. Det var en dag kontrollstreken kunne skimtes litt mer enn på denne på bildet, ellers nada! Stole på el-testene eller egen kropp? :nailbiting::D Hva tenker dere? Kanskje jeg bare har verdens korteste Lh-topp, så jeg rekker ikke å tisse i tide?! Bahhhh!!! Blir sprø!!!
Oj, det er vanskelig å si eller tyde men ville kanskje stolt på at kroppen gjør det den er ment til :-) å når du har hatt symptomer som du kjenner igjen som el symptomer så ville jeg tolket det som at kroppen har gjort sitt. Men forstår fortvilelsen din godt! :Heartred

Vis vedlegget 351489 Tror jeg bare gir opp hele testingen jeg..... nå har jeg tatt el-test hver dag siden cd5 uten noe som helst resultat! (Er på cd 24 i dag) Testen er like hvit som g-testene :banghead:. Jeg har hatt el-slim og hatt det jeg har tolket som el-smerter, men altså ingen utslag på test. Det var en dag kontrollstreken kunne skimtes litt mer enn på denne på bildet, ellers nada! Stole på el-testene eller egen kropp? :nailbiting::D Hva tenker dere? Kanskje jeg bare har verdens korteste Lh-topp, så jeg rekker ikke å tisse i tide?! Bahhhh!!! Blir sprø!!!

Jeg også ble sprø av det der og at jeg ikke fikk høyere enn 0,51, så jeg skrev inn til babyplan jeg. Fikk kjapt svar..

Vedlegg

• Screenshot_20210315-211207.png
    Screenshot_20210315-211207.png
    104,8 KB · Visninger: 73
  • Screenshot_20210315-211301.png
    Screenshot_20210315-211301.png
    104,2 KB · Visninger: 69
Oj, det er vanskelig å si eller tyde men ville kanskje stolt på at kroppen gjør det den er ment til :) å når du har hatt symptomer som du kjenner igjen som el symptomer så ville jeg tolket det som at kroppen har gjort sitt. Men forstår fortvilelsen din godt! :Heartred
Tusen takk for svar! Skal sies at syklusen er helt på tur etter uttak av spiral 1 desember! Har bare hatt en mens. Også har jeg aldri fulgt med på el før, så jeg vet ikke helt om jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg har hatt el. Meeeeen..... jeg vil så veldig gjerne tro at jeg har hatt det denne syklusen :D. Skulle helst blitt gravid i går liksom! I dag har jeg skikkelig stikking og murring i magen! Krysser alt! Lykke til videre til deg

Jeg også ble sprø av det der og at jeg ikke fikk høyere enn 0,51, så jeg skrev inn til babyplan jeg. Fikk kjapt svar..
Takk for svar :D imponerende langt og informativt svar da!!! Håper jeg er av dem med kort LH-topp og at jeg rett og slett bomma på tidspunktet! Lykke til videre til deg!

Back
Topp