vårlilleclark
Glad i forumet
Gjør som meg, jeg bestemte meg for å følge litt ekstra med på hele syklusen, utflod å el for å bli bedre kjent med kroppen og måten den jobber på. Jeg brukte appen helse (iPhone org. app) til å begynne med for å notere ned når jeg hadde tr, når jeg ca kunne forvente den og hvordan utflod og slike ting var etter mens og hvordan det forandret seg utover syklusen fram mot el og etter. Når man har fått lagt inn nok info vil den automatisk starte å «tenke» selv og foreslå forventet el og mens. Fant etterhvert en app som heter «clue» som jeg føler er mer oversiktlig og enklere å bruke men med samme prinsipp. Dette har hvertfall for meg gjort det mye enklere å forstå hvordan kroppen jobber igjennom en syklusTusen takk for svar! Skal sies at syklusen er helt på tur etter uttak av spiral 1 desember! Har bare hatt en mens. Også har jeg aldri fulgt med på el før, så jeg vet ikke helt om jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg har hatt el. Meeeeen..... jeg vil så veldig gjerne tro at jeg har hatt det denne syklusen . Skulle helst blitt gravid i går liksom! I dag har jeg skikkelig stikking og murring i magen! Krysser alt! Lykke til videre til deg