✨ IKM UKE 12 ✨

Tusen takk for svar! Skal sies at syklusen er helt på tur etter uttak av spiral 1 desember! Har bare hatt en mens. Også har jeg aldri fulgt med på el før, så jeg vet ikke helt om jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg har hatt el. Meeeeen..... jeg vil så veldig gjerne tro at jeg har hatt det denne syklusen :D. Skulle helst blitt gravid i går liksom! I dag har jeg skikkelig stikking og murring i magen! Krysser alt! Lykke til videre til deg
Gjør som meg, jeg bestemte meg for å følge litt ekstra med på hele syklusen, utflod å el for å bli bedre kjent med kroppen og måten den jobber på. Jeg brukte appen helse (iPhone org. app) til å begynne med for å notere ned når jeg hadde tr, når jeg ca kunne forvente den og hvordan utflod og slike ting var etter mens og hvordan det forandret seg utover syklusen fram mot el og etter. Når man har fått lagt inn nok info vil den automatisk starte å «tenke» selv og foreslå forventet el og mens. Fant etterhvert en app som heter «clue» som jeg føler er mer oversiktlig og enklere å bruke men med samme prinsipp. Dette har hvertfall for meg gjort det mye enklere å forstå hvordan kroppen jobber igjennom en syklus :-)

Gjør som meg, jeg bestemte meg for å følge litt ekstra med på hele syklusen, utflod å el for å bli bedre kjent med kroppen og måten den jobber på. Jeg brukte appen helse (iPhone org. app) til å begynne med for å notere ned når jeg hadde tr, når jeg ca kunne forvente den og hvordan utflod og slike ting var etter mens og hvordan det forandret seg utover syklusen fram mot el og etter. Når man har fått lagt inn nok info vil den automatisk starte å «tenke» selv og foreslå forventet el og mens. Fant etterhvert en app som heter «clue» som jeg føler er mer oversiktlig og enklere å bruke men med samme prinsipp. Dette har hvertfall for meg gjort det mye enklere å forstå hvordan kroppen jobber igjennom en syklus :)
Takk for tips! Det skal jeg sjekke ut!! Har egentlig lyst å stresse ned og ikke tenke så mye på å bli gravid.... foreløpig går det veldig dårlig! Men å bli kjent med kroppen og forstå seg på egen syklus kan jo være en fordel og litt gøy uansett :p

Takk for tips! Det skal jeg sjekke ut!! Har egentlig lyst å stresse ned og ikke tenke så mye på å bli gravid.... foreløpig går det veldig dårlig! Men å bli kjent med kroppen og forstå seg på egen syklus kan jo være en fordel og litt gøy uansett :p
Prøv å ikke bruk det som en måte å bli gravid på men heller en måte å lære å kjenne din egen syklus :-)

Er det flere som sliter veldig med smerter som ligner ligamentsmert? Kan vel umulig være det?:p
River til i siden av lysken hver gang jeg hoster, nyser eller strekker meg for fort. Fikk satt inn et embryo fredag, så kan det være festesmerter? Ville isåfall trodd at det kom smerter når jeg er i ro også:rolleyes:

Jeg hadde smerter helt i starten av forrige svangerskap - som lignet veldig på ligamentsmerter. De kom lenge før IKM. Det er helt mulig :) Sitter med tilsvarende smerter selv nå også :) krysser fingrene for oss begge :)

Jaiks! Jeg kan ikke tro det

Vedlegg

• C85C506B-9D26-4293-BBF5-9E2CC8083F45.jpeg
    C85C506B-9D26-4293-BBF5-9E2CC8083F45.jpeg
    28,6 KB · Visninger: 131
Okei, mannen og jeg kaster oss på ei runde til. :hilarious: Var lissom nå eller aldri i forrige syklus. Men vi ser at dette kan gå denne syklusen også.

Nutteputt - 37 - PP2 - B3 - EL 14.03 - IKM 28.03

Sniker inn her.. SÅ GØY! Heier på dere!! :p:p:p:p

Ikke for å kutte innlegget ditt her men jeg trenger deres tydehjelp, blir gal.. første gang jeg føler jeg skimte noe på testene mine. Hva tror dere? Vis vedlegget 351526Vis vedlegget 351527
Hater virkelig kvaliteten på bildene når man laster de opp her på babyverden :bored:

Vedlegg

• 0F7FE569-D433-43B1-ADD1-286B3196F953.jpeg
    0F7FE569-D433-43B1-ADD1-286B3196F953.jpeg
    18,5 KB · Visninger: 117
  • C8B95C3A-2124-4320-A5B2-6BD6469DFD1B.png
    C8B95C3A-2124-4320-A5B2-6BD6469DFD1B.png
    95,9 KB · Visninger: 115
Ikke for å kutte innlegget ditt her men jeg trenger deres tydehjelp, blir gal.. første gang jeg føler jeg skimte noe på testene mine. Hva tror dere? Vis vedlegget 351526Vis vedlegget 351527
Hater virkelig kvaliteten på bildene når man laster de opp her på babyverden :bored:

jeg vet kvaliteten blir så mye dårligere når man laster de inn her så det er vanskelig å tyde men jeg synes jeg ser på den første der
krysser alt jeg har for deg

Back
Topp