✨ IKM UKE 12 ✨

Jeg gir snart opp hele EL-opplegget. Testene mine blir jo ikke svake...jeg vil (for en gang skyld) ha blendahvite tester :confused:
5.dag på rad med «high» tester.

kan det være overgangsalderen??? Fyller 40 år i år...:shifty:
Veldig høye å! har du tatt graviditetstest?

6 dpo og verste dagen så langt. Nå er jeg sååå utolmodig og jeg får ikke til å fokusere på noe annet. Gledet meg på noen fridager, men jeg tror dagene har vært lettere på jobb nå:hilarious: føler meg klar for ny syklus og letrozol men håpet er jo selvfølgelig like høyt denne syklusen også.

Jeg har 0 symptomer på graviditet, har mere mår jeg venter på tanta :P Bare veldig ømme pupper, hvilepulsen er fortsatt høy.

Jo, på 5 dpo fikk jeg eggløsning slim. Og nå har jeg mere tykk hvit utflod. Vet at det kam være et positivt tegn :D

Veldig høye å! har du tatt graviditetstest?

Jeg hadde en SA i februar. Etter 9 dager med blødning, stoppet det. Tok da en graviditetstest for å forsikre meg om at det ikke var en potensiell tvilling som gikk til grunne. Testen var kritthvit .

Tok ny graviditetstest i går, og den var også kritthvit. Lot den til og med tørke inn før jeg kastet den. Nada strek.

Så er eggene mine som er på villspor :bored:

Hei dere,

Litt sent inn i gruppen men fint å være flere som krysser fingrene sammen ☺️

nette. - 33 - PP9 - B1 - EL 8.3 - IKM 23.3

Jeg hadde en SA i februar. Etter 9 dager med blødning, stoppet det. Tok da en graviditetstest for å forsikre meg om at det ikke var en potensiell tvilling som gikk til grunne. Testen var kritthvit .

Tok ny graviditetstest i går, og den var også kritthvit. Lot den til og med tørke inn før jeg kastet den. Nada strek.

Så er eggene mine som er på villspor :bored:
Men hvor mange dpo var du?

Hvordan går det med deg idag, har du fått testa noe mer på morgenurin? :) krysser fingrene på at en spire klamrer seg fast hos deg :Heartred

testet nettopp og gråter... skjønner ingenting

Vedlegg

• DD639F90-FBB9-4D78-B7B8-DDAEE7DA9409.jpeg
    DD639F90-FBB9-4D78-B7B8-DDAEE7DA9409.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 125
testet nettopp og gråter... skjønner ingenting
Hva?! Det er helt umulig å få så blank test etter en kraftig positiv test:wideyed: Det må være feil med denne testen! Tok du den med første morgen urin? Prøv å vente en time til neste og ta en til. Urinen er oftest mørk etter 2.turen når man har stått opp. Jeg setter alle fingrene i kryss for deg at den testen er feil!! :Heartred:Heartred:Heartred

Hva?! Det er helt umulig å få så blank test etter en kraftig positiv test:wideyed: Det må være feil med denne testen! Tok du den med første morgen urin? Prøv å vente en time til neste og ta en til. Urinen er oftest mørk etter 2.turen når man har stått opp. Jeg setter alle fingrene i kryss for deg at den testen er feil!! :Heartred:Heartred:Heartred

hva om det er noe feil med første? Som ble så tydelig
Merker jeg blir helt satt ut her.. har ikke fler tester her hjemme nå

Vedlegg

• 0DF6EB69-A052-4761-AD0A-3EDC47DEEFA1.jpeg
    0DF6EB69-A052-4761-AD0A-3EDC47DEEFA1.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 76
hva om det er noe feil med første? Som ble så tydelig
Merker jeg blir helt satt ut her.. har ikke fler tester her hjemme nå
Håper det er noe feil med den siste❤️ Har du mulighet til å kjøpe flere og ta nye tester? Kan jo hende at det var en kjemisk, men da skal den ikke synke så fort.. Krysser alt som kan for at den idag var falsk negativ:nailbiting:

Back
Topp