Bruker dere fitbit? Hvile pulsen min er på 58, etter EL går den til 60.. Sist mnd var den på 60 i 3 dager, denne mnd så ligger den enda på 60. Så blir Spennede å følge med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha det går aldri om du har tester tilgjengelig hjemme
Har såååå lyst til å klare å vente til 12dpo med testing nå
Kjenner skikkelig stramming i livmor/murringer når jeg ligger stille om kvelden/natt/morgen akkurat som om hjertebanket mitt ligger i nedre del mage
såååå lyst til at det skal være baby kanskje jeg har innbilt svangerskap
Bruker ikke fitbit selv men går hvilepulsen opp også om man er gravid? Mulig dumt spørsmål menBruker dere fitbit? Hvile pulsen min er på 58, etter EL går den til 60.. Sist mnd var den på 60 i 3 dager, denne mnd så ligger den enda på 60. Så blir Spennede å følge med
Ser jeg bare har 4 tidligtester liggende plus en cb så tror kanskje jeg må bestille fler noen anbefalinger utenom babyplan sine strimler?
Ja, murring å diverse der nede kjennes daglig. Mannen sa igår at om jeg ikke er gravid med alle disse «symptomene» så må han ta meg med til legen
Regner med det ryker en imorgen tidlig også
Haha sant sant... det var en fin link tidligere her i tråden om når festing kan skje... før det produseres jo ikke hcg så vi tester vel mest for moroskyld nå så tidlig
Jeg har bare bestilt fra billigtester.no jeg
Bruker dere fitbit? Hvile pulsen min er på 58, etter EL går den til 60.. Sist mnd var den på 60 i 3 dager, denne mnd så ligger den enda på 60. Så blir Spennede å følge med
Ja, det er nok bare hode som ikke klarer å vente skal se om jeg finner den igjen
Jeg vet ikke sånn helt sikkert mtp hvilepuls, men pulsen min var merkbart høyere forrige svangerskap
Hmm kan jo være noe i det daJeg vet ikke sånn helt sikkert mtp hvilepuls, men pulsen min var merkbart høyere forrige svangerskap
haha tok en for moroskyld nå
Ser ganske tydelig men ja tror ikke noe på disse lengre før de er helt klare rosa
(og igjen ble bildet veldig mye dårligere her enn på kamerarullen min)
Ser ganske tydelig men ja tror ikke noe på disse lengre før de er helt klare rosa
Ser i alle fall noe Heldige dere som kan begynne å teste nå
FF mener jeg er 3 DPO som er en dag lenger enn jeg tror (eller så var EL natt til CD14, har opplevd det før). Så 2,5 DPO da Betyr en hel uke til test det jo Håper jeg kan leve på deres testing frem til da
Man skal ikke stole 100% men du får høyere puls når du blir gravid. Les den her, er litt artighar applewatch så kan følge med på puls men visste ikke noe om høyere hvilepuls kunne bety gravid
Man skal ikke stole 100% men du får høyere puls når du blir gravid. Les den her, er litt artig
https://www.tv2.no/a/8034095/
Har nå lettblødende tannkjøtt og ømme nippler, som var mine første tegn forrige svangerskap Å sånn jeg håper!
Oj, masse lykke tilHar nå lettblødende tannkjøtt og ømme nippler, som var mine første tegn forrige svangerskap Å sånn jeg håper!
Hei!
Hopper inn i ny gruppe da el kom noen dager senere!
Lykke til alle!
noe svakere strek på morgenurin i dag. hater disse dagene
men MASSE som ligner el slim... sånn kjempe mye.., begynner få ømme nippler også tok en el test bare for moro og den viser bare 0,12 så er ikke det
konkluderer med at jeg ikke skjønner meg på kroppen og skal IKKE teste med gtest før om 5-6dager igjen...
Lykke til videre til deg ogsåHei!
Hopper inn i ny gruppe da el kom noen dager senere!
Lykke til alle!