✨ IKM UKE 12 ✨

AliceInWonderland - 28 - pp15- B1 - EL 14.03 IKM 26.03

Vi prøver oss forsiktig på desemberbaby. Positiv eggløsningstest i dag, så tipper EL blir i morgen. Kanskje det er nå vi har flaks? Både jeg og mannen er ferdig utredet, ingenting feil med noen av oss, heldigvis, så det gir jo oss litt mot til å fortsette prøvingen videre.

Prøver en måned helt uten spesielle kosttilskudd også, hadde vært spennende å se hva slags symptomer som oppstår nå sammenlignet med det forbigåtte året der jeg har prøvd mye uten å føle noen forskjell eller at det har bidratt til noen spire. :)

hmm.. vi har jo ikke prøvd aktivt denne mnd, men kjenner ømme byrst og hadde blodsmak i munn i dag tidlig.. Men ømme bryst kommer kanskje rundt mens (det er jo lenge til i grunn!!) og blodsmak kan jo være et sår i munn f,eks.. men, hmm.. Men har sterke tvil..man kjenner jo etter hele tiden :schocked028:laughing002 litt tidlig uansett..? 5 dpo

I mitt forrige svangerskap var mitt første symptom ømme bryster - og det kom fort! Husker ikke helt hvor mange DPO, men det kom minst en uke før mens - om ikke mer!

Er DPO 5 eller 6 i dag (beregnet ut fra flere apper), og har nå hatt hodepine i flere dager. Murrer og murrer nederst i magen - får stikkende smerte når jeg nyser. Har også helt sinnsyke humørsvigninger! Går det an at dette er symptomer? De er smertelig tydelige altså, men er det ikke for tidlig. FIkk også en del utflod plutselig - nesten 1 uke etter forventet EL.

Smertene (spesielt når jeg nyser) minner veldig om sist gang jeg var gravid.

Noen som har erfaringer med så tidlige symptomer?

jeg har merkelig smak i munnen, kjempe hodepine så det trykker på ene siden og myyyye murringer i magen

5dpo idag, men jeg også har kjent på endel murringer, stikksmerter nederst i magen og ved hoftebein, som kommer å går. Skjærende smerte i puppa, hodepine og trøtt som fy til alle døgnets tider :eek: sovna faktisk på soffaen til oldemoren til guttungen idag når vi var innom på vaffel og kaffe :confused::wacky: men har også denne rare smaken eller va jeg skal kalle det i munnen, men tja hva skal man si.. jeg registrerer alt som kroppen viser tegn til om dagen så hva det egentlig er kan jeg ikke si men er lov å håpe :angelic::angelic: oog oppblåst har virkelig fått en ny betydning, uansett hva jeg spiser så blir jeg så oppblåst å full i magen at jeg tror jeg sprekker :hungover:

Forresten.. har tatt kontakt med forumansvarlig ifht å redigere innlegg så alle endringer i ikm/el liste gjør jeg når vi forhåpentligvis får funksjonen tilbake :)

AliceInWonderland - 28 - pp15- B1 - EL 14.03 IKM 26.03

Vi prøver oss forsiktig på desemberbaby. Positiv eggløsningstest i dag, så tipper EL blir i morgen. Kanskje det er nå vi har flaks? Både jeg og mannen er ferdig utredet, ingenting feil med noen av oss, heldigvis, så det gir jo oss litt mot til å fortsette prøvingen videre.

Prøver en måned helt uten spesielle kosttilskudd også, hadde vært spennende å se hva slags symptomer som oppstår nå sammenlignet med det forbigåtte året der jeg har prøvd mye uten å føle noen forskjell eller at det har bidratt til noen spire. :)
Velkommen inn med oss! :smiley-angelic003 Har trua på at det kan klaffe for dere også denne mnd! Blir spennende å se utfallet dere har jo tross alt prøvd en stund :-)

5dpo idag, men jeg også har kjent på endel murringer, stikksmerter nederst i magen og ved hoftebein, som kommer å går. Skjærende smerte i puppa, hodepine og trøtt som fy til alle døgnets tider :eek: sovna faktisk på soffaen til oldemoren til guttungen idag når vi var innom på vaffel og kaffe :confused::wacky: men har også denne rare smaken eller va jeg skal kalle det i munnen, men tja hva skal man si.. jeg registrerer alt som kroppen viser tegn til om dagen så hva det egentlig er kan jeg ikke si men er lov å håpe :angelic::angelic: oog oppblåst har virkelig fått en ny betydning, uansett hva jeg spiser så blir jeg så oppblåst å full i magen at jeg tror jeg sprekker :hungover:

Forresten.. har tatt kontakt med forumansvarlig ifht å redigere innlegg så alle endringer i ikm/el liste gjør jeg når vi forhåpentligvis får funksjonen tilbake :)

Velkommen inn med oss! :smiley-angelic003 Har trua på at det kan klaffe for dere også denne mnd! Blir spennende å se utfallet dere har jo tross alt prøvd en stund :)

Oi, nå har jeg plutselig mulighet til å redigere igjen, det kan virke som det hjalp å ta kontakt? :woot:

Varlilleclark - du kan stryke meg fra lista når du får redigert igjen ❤️

EL lar vente på seg, og da begynner vi å nærme oss søsters bursdag på termindato.. Så jeg tror jammen vi skipper denne syklusen og satser på en januar-baby istedenfor! :)
Håper dere får doble streker, alle sammen ❤️

Varlilleclark - du kan stryke meg fra lista når du får redigert igjen ❤️

EL lar vente på seg, og da begynner vi å nærme oss søsters bursdag på termindato.. Så jeg tror jammen vi skipper denne syklusen og satser på en januar-baby istedenfor! :)
Håper dere får doble streker, alle sammen ❤️
Åå det var leit å høre Nutteputt, men ønsker dere masse lykke til i neste syklus :Heartred håper å se deg gravid senere inne på forumet en gang :love017

Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente og enda en test røk, tror jeg er dpo 7:oops::hilarious: MEN jeg ser en strek, aner ikke om det er skyggestrek eller babystrek, men såg den innen 1 minutt! Prøvde å ta bilde og aner ikke om den synes, har studert og redigert, tror jeg har blitt gal:hilarious::hilarious: HJELP!

Innser nå at bildene får elendig kvalitet her:shifty:

Vedlegg

• Screenshot_20210314-081244_Gallery.jpg
    Screenshot_20210314-081244_Gallery.jpg
    23,2 KB · Visninger: 95
  • Screenshot_20210314-081150_Gallery.jpg
    Screenshot_20210314-081150_Gallery.jpg
    23 KB · Visninger: 85
  • Screenshot_20210314-081105_Gallery.jpg
    Screenshot_20210314-081105_Gallery.jpg
    27,1 KB · Visninger: 87
  • 20210314_080722.jpg
    20210314_080722.jpg
    23,8 KB · Visninger: 95
Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente og enda en test røk, tror jeg er dpo 7:oops::hilarious: MEN jeg ser en strek, aner ikke om det er skyggestrek eller babystrek, men såg den innen 1 minutt! Prøvde å ta bilde og aner ikke om den synes, har studert og redigert, tror jeg har blitt gal:hilarious::hilarious: HJELP!

ser streken! :)
ja bildene blir kjempe dårlige her uff det du har liggende på kamerarullen
Jeg har fått ganske tydelige streker på babyplan sine, bruker de fortsatt men lar meg aldri igjen sitte og måtte tviiiiile på om det er en strek, nå tar jeg det ikke for god fisk før den er sterk rosa

legger med ett bilde ved siden av en el test (og ja bilde er mye tydeligere her hos meg)

har blitt sååå skuffet mange ganger av strekene på babyplan sine :/

Vedlegg

• 44E4EBD4-9176-4EC6-A886-B55AB3E869D7.jpeg
    44E4EBD4-9176-4EC6-A886-B55AB3E869D7.jpeg
    14,2 KB · Visninger: 87
Jeg har fått ganske tydelige streker på babyplan sine, bruker de fortsatt men lar meg aldri igjen sitte og måtte tviiiiile på om det er en strek, nå tar jeg det ikke for god fisk før den er sterk rosa

legger med ett bilde ved siden av en el test (og ja bilde er mye tydeligere her hos meg)

Ja mistenker at det er skyggestrek, men er så vanskelig å få håpet opp.. Skal ta ny test i morgen (eventuelt i dag hvis jeg ikke klarer å vente:hilarious:).

Ser jo tydelig strek på din! Var det bare skygge?:depressed::(

Ja mistenker at det er skyggestrek, men er så vanskelig å få håpet opp.. Skal ta ny test i morgen (eventuelt i dag hvis jeg ikke klarer å vente:hilarious:).

Ser jo tydelig strek på din! Var det bare skygge?:depressed::(

Ja tydeligvis skygge.. sambo hoppet jo når så den så ikke bare meg :/
Jeg forstår deg veldig godt! Haha er skikkelig testetøs selv! Håper for all del det ikke er skygge på din :)

Ja tydeligvis skygge.. sambo hoppet jo når så den så ikke bare meg :/
Jeg forstår deg veldig godt! Haha er skikkelig testetøs selv! Håper for all del det ikke er skygge på din :)
Å så irriterende! Hvordan går det med prøvingen nå?:)
Har aldri opplevd skyggestrek før, de har alltids vært enten positiv eller negativ. Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen:love7

ser strek hos dere begge :happy: så får vi bare håpe de blir sterkere og fine babystreker snart :D
Men godt å se at flere så smått har begynt å teste :angelic: vet selv også at det er veeldig tidlig men klarer ikke å dy meg uansett :shy:

ser strek hos dere begge :happy: så får vi bare håpe de blir sterkere og fine babystreker snart :D
Men godt å se at flere så smått har begynt å teste :angelic: vet selv også at det er veeldig tidlig men klarer ikke å dy meg uansett :shy:
Tok først en test på fredag, har aldri sett en så kritthvit test før:hilarious: Etter det skulle jeg egentlig vente til tidligst mandag, men hadde symptomer (mest sannsynlig bare jeg som letet etter tegn og fant noe:hilarious:), så da ble det visst en test i dag:rolleyes:
Håper på to fine babystreker hos oss alle!:love7

Tok først en test på fredag, har aldri sett en så kritthvit test før:hilarious: Etter det skulle jeg egentlig vente til tidligst mandag, men hadde symptomer (mest sannsynlig bare jeg som letet etter tegn og fant noe:hilarious:), så da ble det visst en test i dag:rolleyes:
Håper på to fine babystreker hos oss alle!:love7
Samme med meg idag, så hvit at det ikke en gang er morsomt :shifty::hilarious: men men, det blir på oss all ganske snart :angelic::joyful: hadde egentlig bestemt meg for å holde meg hard frem til tidligst tirsdag når jeg er 9 dpo :sorry:

Samme med meg idag, så hvit at det ikke en gang er morsomt :shifty::hilarious: men men, det blir på oss all ganske snart :angelic::joyful: hadde egentlig bestemt meg for å holde meg hard frem til tidligst tirsdag når jeg er 9 dpo :sorry:

haha det går aldri om du har tester tilgjengelig hjemme :laughing001
Har såååå lyst til å klare å vente til 12dpo med testing nå
Kjenner skikkelig stramming i livmor/murringer når jeg ligger stille om kvelden/natt/morgen akkurat som om hjertebanket mitt ligger i nedre del mage

såååå lyst til at det skal være baby :love7 kanskje jeg har innbilt svangerskap :laughing021

Å så irriterende! Hvordan går det med prøvingen nå?:)
Har aldri opplevd skyggestrek før, de har alltids vært enten positiv eller negativ. Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen:love7

så aldri helt toppen på el tester denne runden men vi har fått inn aksjer så er jo bare vente å se :)
Krysser fingrene for deg jeg og :)

Back
Topp