Altså, jeg gråter, skjelver, jeg er såå glad, men så ufattelig redd for å miste igjen! Men pr nå så er jeg gravid!! ❤
Kanskje litt dårlig bilde, men var rimelig skjelven og trøtt!
Gratulerer! så gøy
selv tør jeg ikke teste igjen før i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså, jeg gråter, skjelver, jeg er såå glad, men så ufattelig redd for å miste igjen! Men pr nå så er jeg gravid!! ❤
Jeg testet i dag, men blenda enda.. men er bare 8-9 dpo. Men så fikk jo jeg brun utflod den 11 mars. Bare når jeg tørket meg i ca 4 dager før det ga seg. Så usikker på at det var mensen. Men aldri vært sånn før og det begynte jo 4-6 dager etter digital eggløsningstest var positiv så rart om det skulle vært mensen også.
Har fått svake svake positive på 10 dpo før.
Åå, krysser så fingrene for deg! Håper testene blir positive igjen! ❤Gratulerer! så gøy
selv tør jeg ikke teste igjen før i morgen
Så herlig GratulererAltså, jeg gråter, skjelver, jeg er såå glad, men så ufattelig redd for å miste igjen! Men pr nå så er jeg gravid!! ❤
Teste update hvordan går det med testingen deres?
her sliter jeg skikkelig, har jo som sakt ingen tester i hus å sitter konstant å tenker på om jeg skal kjøpe på butikken. Klarer ikke å vente håper for all del at testene kommer i posten i morgen så jeg for roa ned testetrangen
Ååh, gratulerer så mye Håper egget klamrer seg godt fast hvor mange dpo var du igjen?Altså, jeg gråter, skjelver, jeg er såå glad, men så ufattelig redd for å miste igjen! Men pr nå så er jeg gravid!! ❤
Tusen takk! 10 dpo i dag ❤ Håper det er mange flere her inne som følger etterÅåh, gratulerer så mye Håper egget klamrer seg godt fast hvor mange dpo var du igjen?
Gratulerer med spire i magenAltså; 10 dpo! ❤
Veldig lite symptomer! Har ikke hatt vondt i puppene siden jeg mistet i november, så er redd de har slutta å virke Ellers noe ekstra sulten, fortere kvalm om jeg ikke spiser og tisser kanskje bittelitt oftereEr det noen som kjenner noen symptomer? Jeg merker ingen ting utenom veldig ømme pupper, høyere hvilepuls, har utflod av å på. Føler det murrer mer de mnd jeg har fått tr..
Ser tydelig streken ihvertfall! Håper for din del at der en babystrek Vent to dager før du tar en til, da skal det ikke være noe tvilHei Jenter, i følge el tester og el- smerter så er jeg 5-6 dpo i dag. Fikk et heftig stikk i magen for to dager siden men tenkte ikke mer over det da jeg tenkte det var alt for tidlig for at egget festet seg! Så fikk jeg det for meg at jeg skulle teste de nye testene mine fra make sure(tidlig test) aldri brukt de før så var egentlig bare for gøy! Såååå fikk jeg denne testen med svak rosa strek, skjønner ingenting for det er vel alt for tidlig!! Så kanskje det er noe galt med testen?!
Hei Jenter, i følge el tester og el- smerter så er jeg 5-6 dpo i dag. Fikk et heftig stikk i magen for to dager siden men tenkte ikke mer over det da jeg tenkte det var alt for tidlig for at egget festet seg! Så fikk jeg det for meg at jeg skulle teste de nye testene mine fra make sure(tidlig test) aldri brukt de før så var egentlig bare for gøy! Såååå fikk jeg denne testen med svak rosa strek, skjønner ingenting for det er vel alt for tidlig!! Så kanskje det er noe galt med testen?!
så gøy! det kan se ut som strek ja
For å IKKE bli skuffet hadde jeg ventet noen dager med neste test
Skulle ønske jeg gjorde det selv med ganske tydelig strek 8dpo og bare skygge igjen 9dpo i dag tror jeg jeg er 10dpo men har blitt enig med sambo at vi venter med test til imorgen eller lørdag
krysser alt jeg har for deg
ja tar ingen gleder på forskudd, sa i februar så jeg er forberedt på alt tenker mest at det e testen det er noe galt med så kan jeg heller bli positivt overrasket om noen dager
ja enig men jeg ser streken din! Og tror nok det er noe der
jeg vet ikke om du så min men synes jo ikke det bør være mulig at den skal bli slik om man ikke er gravid
Merker jeg gruer meg skikkelig til å teste igjen