✨ IKM UKE 12 ✨

Hadde vært hyggelig med positiv test i kveld.:happy11 Lur og sokker ferdig og holder nå på med sparkebuksa:Heartred

Strikker dere? :hello

Vedlegg

• Snapchat-2132699725.jpg
    Snapchat-2132699725.jpg
    24,6 KB · Visninger: 87
Har regnet 1dpo den 16. mars, altså dagen etter el:) det vil si jeg er 6dpo i dag, 21. mars. Premom sier imidlertid at jeg er 5dpo til tross for at jeg har lagt inn el 15. mars. Merkelig?
Hm, det var rart. Er ikke så kjent med appen selv men jeg har regna på samme måte som deg og det gjør appen til meg også :wideyed:

Hadde vært hyggelig med positiv test i kveld.:happy11 Lur og sokker ferdig og holder nå på med sparkebuksa:Heartred

Åå, så søte :shy::shy: jeg strikka endel før men jeg får meg bare ikke til å starte igjen, haha. Føler det tar sånn tid og at jeg aaldri blir ferdig men vet det er gøy når man holder på :p

10DPO her, og har allerede brukt opp to av de tre tidligtestene jeg hadde i skuffen :wideyed: Tror jeg bruker opp den siste i morgen, så blir jeg ikke fristet mer i alle fall. Dessverre har jeg et lager med vanlige strimler liggende og :hilarious:

Tok en test imorges, og den var lik som igår. Men hørte flere fikk sterkere midt på dagen. Og se da! Nå tror jeg på det. Jeg er gravid igjen:nailbiting:

FBB9F9F0-9A02-40FD-9190-ACE112BC33B4.jpeg

Så søte! ❤ Strikker sett til ei venninnes baby som er like rundt hjørnet ❤ Og akkurat nå sitter jeg å rekker opp en genser jeg strikker til min mann som ble ca 5 nummer for stor :hilarious:

Wow! Så flink du er! strikket mye med mormor når jeg var liten meeeeen tror skillsa mine er svekket
Prøvde meg på sokker til datteren min da hun var nyfødt men da de var ferdige var de blitt for små :) haha siden har jeg ikke rørt strikkepinner

Man blir litt små rar av det her, uff.. Hadde EL slim søndag 7 mars smerter tirsdag 9 mars, og litt murringer ca 2 dager etter. Jeg tester ikke etter EL men kjenner på tappen osv. men begynner å tenke om evt EL var ons/torsdag? Har dere el smerter evt når komme deres EL ved smerter om dere tester? Kanskje jeg skal begynne å teste

Man blir litt små rar av det her, uff.. Hadde EL slim søndag 7 mars smerter tirsdag 9 mars, og litt murringer ca 2 dager etter. Jeg tester ikke etter EL men kjenner på tappen osv. men begynner å tenke om evt EL var ons/torsdag? Har dere el smerter evt når komme deres EL ved smerter om dere tester? Kanskje jeg skal begynne å teste
Jeg får som regel elsmerter samme dag og kan føle på det en dag +- etter :-) men alle er forskjellige så er vanskelig å si

Jeg får som regel elsmerter samme dag og kan føle på det en dag +- etter :-) men alle er forskjellige så er vanskelig å si
Er vel egentlig det samme her, er bare så kjedelig at jeg har en eggleder og det slapp på den siden jeg mangler denne mnd. Så da er sjangsen litt mindre. Men Støre sjangs neste mnd i hvertfall :)

Jeg strikker:happy: Strikker Lillesøsters romper fra PetiteKnit nå, tenkte å strikke den ferdig og bruke den for å fortelle samboer hvis jeg er så heldig å få positiv test:D

Vedlegg

• Snapchat-1935323065.jpg
    Snapchat-1935323065.jpg
    16,8 KB · Visninger: 67
Back
Topp