Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, endelig tok du digital! Det er så stas! La alle spirene klamre seg fast ❤Klarte ikke dy meg
Trodde jeg kom til å få 2-3 enda. Er idag 4+0
Nå tror jeg på det! Jeg er gravid
Vis vedlegget 352074
Klarte ikke dy meg
Trodde jeg kom til å få 2-3 enda. Er idag 4+0
Nå tror jeg på det! Jeg er gravid
Vis vedlegget 352074
Ikke skrem meg en er nokDu venter sikkert tvillinger eller trillinger
Ikke skrem meg en er nok
Men vet det er økt sjanse for flerlingsvangerskap ved prøverør
Ett blastocyst jaSatt du inn ett egg? Blastocyst?
Gratulerer!!Klarte ikke vente og tok en test.
Plutselig ble jeg usikker på hvordan tolke en test, føler meg forvirret. *ler*
Er det virkelig sant?
såå koselig!!Nå har det virkelig godt opp for meg at jeg faktisk er gravid!! Dette er bilde jeg FaceTimet mannen med Begge testene er tatt idag og ingen på morgenurin
Åå, hurra! Gratulerer så mye, fine deg!Nå har det virkelig godt opp for meg at jeg faktisk er gravid!! Dette er bilde jeg FaceTimet mannen med Begge testene er tatt idag og ingen på morgenurin
Såå finHar bare bilde av selebuksa akkurat nå
Veldig kjapp- og lettstrikka, anbefales
Nå har det virkelig godt opp for meg at jeg faktisk er gravid!! Dette er bilde jeg FaceTimet mannen med Begge testene er tatt idag og ingen på morgenurin
Hurra! Gratulerer så myeNå har det virkelig godt opp for meg at jeg faktisk er gravid!! Dette er bilde jeg FaceTimet mannen med Begge testene er tatt idag og ingen på morgenurin
Nå har det virkelig godt opp for meg at jeg faktisk er gravid!! Dette er bilde jeg FaceTimet mannen med Begge testene er tatt idag og ingen på morgenurin